Stránka 1 z 1

Změny v motorech Lacíka ?

Napsal: sob dub 07, 2007 22:43
od Krtek
Dělam si tabulku s přehledem motorů Daewrooletů (od Lanose do současnosti) a najednou koukam na parametry Lacíka a nějak mi neseděj s techničákem a starejma prospektama. Max. krouťák je u 1.6ky 150 Nm při 3600 ot, kdežto starý údaje mluví o 150 Nm při 4000 ot. U 1.8ky to samý, taky o 400 ot. níž než před tim. Změnilo se něco, nebo se akorát zase rozcházej údaje ??? Nějak jsem nikde nic nepostřeh.

Napsal: ned dub 08, 2007 00:20
od Rastos
Vsetky udaje sedia, situacia sa zmenila. Modely s normou EURO IV (teda vsetky sucasne) uz maju tie parametre papierovo o cosi lepsie, tak ako uvadzas. Osobne som najazdil v novom 1.8 SW par sto km, subjektivne bez zmeny. Ale malo to len okolo 2-3tkm, teda nezabehnute.

Napsal: ned dub 08, 2007 12:59
od Krtek
Aha tak mam zas co doplňovat do tabulky :)

Napsal: ned dub 08, 2007 22:36
od JRD McLAREN
..no a to si predstaf..
..ze ono motor ostal stejny..a zmenili iba flashku v ECU jednotke..

Napsal: ned dub 08, 2007 22:53
od Krtek
Nic jinýho mně ani nenapadlo. Myslíš, že am je nějakej znatelnej rozdíl u 1.6ky ? A že by mělo význam u plyňáka udělat softwarovej update ? Přece jenom lítat jak s motorovkou od 4000 ot mně už občas nebaví.

Napsal: ned dub 08, 2007 23:02
od JRD McLAREN
no. ..
na plyne..to zmysel moc mat nebude..
leda uz by si mal "priame vstrekovanie plynu"
..to "flasnutie ECU" ma vyznam...ale na benzine..
..
ono asi aj tak spravili niekde "odrb" ..
motor uz nema zivotnost 400tkm ale len povedzme 350tkm..

Napsal: pon dub 09, 2007 10:10
od Krtek
Ae zas to udělali celkem chytře. Většina aut po přechodu na vyšší EURO přijde o výkon a tady jsme získali lepší průběh krouťáku a výkon zůstal stejnej. Jasně, že mam vstřikování LPG.

Napsal: pon dub 09, 2007 10:28
od Krtek
Když jsme u toho, je někde k vidění graf s půběhem výkonu a krouťáku ? Na Soptíka ho mam v prospektu - prakticky lineární přímky z nuly na maximum :lol: Teď předpokládam, žýe to bude kapku ploší. A ještě dotaz, dokázal by někdo říct, kdy se to měnilo na EURO IV ?

Napsal: pon dub 09, 2007 21:11
od Rastos
Softwarovy update by malo zmysel urobit len vtedy, ak by to spravili velmi velmi lacno. Lebo ten rozdiel som ja subjektivne ani nezbadal. Jedina uprava, ktorou sa citelne zlepsi tah odspodu, je dat tam motor 1.8 :? , ten taha (po zabehu) slusne. Alebo update celeho auta :D :D :D

Napsal: pon dub 09, 2007 21:47
od JRD McLAREN
Rasto ..

haadam keby si mal auto plne obsadenee..
tak by si to zistil..

ono aj tak je to cele o emisiach..
na Holden1.8 je v ponuke toooolko ECU jednotiek...ze az..

Napsal: pon dub 09, 2007 22:23
od Rastos
No moze byt. Ono pri obsadeni iba soferom su rozdiely medzi 1.4, 1.6 a 1.8 fakt velmi male.
Kazdopadne ma najviac zaujima 2.0 diesel, len keby ho niekto v Nemecku tak akurat tukol a lacno predaval :D

Napsal: pon dub 09, 2007 22:27
od Ivoš
A ten diesel je taky od Holdenu? Ja jen aby to byl spolehlivej motor, a ne nějaká prvotina....jinak by to mohla být dobrá volba...otázkou je, jestli by se to vyplatilo pro člověka, kterej převážně jezdí ve městě....