Problém s budíkama
Moderátor: Blue Lanos
-
- Příspěvky: 43
- Registrován: pát říj 20, 2006 08:20
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Problém s budíkama
Mám espero asi 14 dnů, a vypozoroval sem následující. Teploměr si dělá co chce, to už sem tu řešil, ale teď se do toho přidal ještě palivoměr. zezačátku vše v pohodě, pak ležel a třeba po 3 kilácích se zvednul a teď už leží na nule, i když natankuju plnou. Navíc nesvítí hladový oko. Takže teď mám celou pravou část budíků mrtvou Co s tím?
- Reklama
Ak ti neukazuje stav paliva, je to pravdepodobne zly plavak v nadrzi, niekedy ho staci ocistit a ide to... Vymena za novy asi 1000 sk. Mal som to aj ja a po v vymene v pohode.
Ak nejde svetielko zacni ziarovkou a pokracuj kablami.
Ak nejde svetielko zacni ziarovkou a pokracuj kablami.
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
Nevím jak u Espera, ale u Nubi je "hladový oko" nezávislý na měřáku (plováku) je to prostě zcela autonomní. Když nefunguje měřák funguje oko a jde to i naopak no a vidět u Nubi hladový oko vyžaduje dost odvahy - jet tak 50-70 km s ručičkou na 0 a teprv pak se začne v zatáčkách rozžínat
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
-
- Příspěvky: 43
- Registrován: pát říj 20, 2006 08:20
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
- dedo.miki
- Příspěvky: 1253
- Registrován: stř led 10, 2007 19:50
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Plus a mínus idú k benzínovej pumpe a ty potrebuješ dať na kostru kábel od plaváku.Podla schémy je to tenký kábel 0,5.A je bielej farby.Ten drôt ide na kontrolku benzínu.Často je len skorodovaný vývod z nádrže a nemá kontakt s káblom.
Naposledy upravil(a) dedo.miki dne sob dub 07, 2007 19:59, celkem upraveno 3 x.
-
- Příspěvky: 43
- Registrován: pát říj 20, 2006 08:20
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Neviem kolko dratikov vedie od toho plavaka, ale myslim si, ze od plavaka tam budu max. dva kable a od cidla rezervy taktiez dva, este je mozne, ze tam budu celkovo len tri, ze bude mat plavak aj cidlo spolocnu kostru. A ak nevies presne ktory kabel dat na kostru, tak podla mojho nazoru, kludne mozes vyskusat dat na kostru hociktory kabel, nic by sa tym nemalo pokazit. Ked pripojis ku kostre kabel od plavaku mal by budik vyskocit na maximum a ked od cidla, tak by sa mala rozsvietit hladove oko, ale tym cidlom si niesom az na 100% isty. Treba skusat system POKUS/OMYL
DAEWOO ESPERO 1.5 16V r.v.96
MAZDA 6 WAGON 2.0D r.v.06
MAZDA 6 WAGON 2.0D r.v.06
- dedo.miki
- Příspěvky: 1253
- Registrován: stř led 10, 2007 19:50
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Ano 100% môžeš priložiť na kostru hociktorý.Ak dáš ten biely na kostru tak ti má rozsvieťiť kontrolka na prístrojovke.Ak dáš na kostru druhý tak ti skočí ukazovateľ na maximum.Môžeš tam mať aj iný ale ten neurobí níč.Pretože kostru plavák môže brať s káblom a ak ten dáš na kostru tak sa neudeje nič.Väčšinou je kostra čierny vodič a musí byť pripojený.Niektoré vozy majú ešte jeden vývod z toho zrážacieho odporu na plaváku ,ale ten len zráža po priložení na kostru na menej .Ale na daewoo vozy to nedávali.To sa dávalo na Škodovky a kontroluje sa tak ,že ked pripojíš ten čo ukáže maximum a ešte aj tenzrážací tak ti má ukázať asi 3/4 nádrže.Takže vlez pod voz a skontroluj vodiče.
dedo.miki mas asi pravdu, len neviem ako by to presne zareagovalo, ked by pripojil + kontakt cidla rezervy na kostru, bo cidlo rezervy je len termostat, cize odpor (rezystor) regulovany teplom a ked ho pripojis na kotru, vznikne nulovy odpor , cize kontrolka bud bude svietit ako diva, alebo nebude svietit vobec. Neviem to ani teraz presne zistit, ale do takych 15 hodin od teraz to sem napisem s uplnou presnostou.
DAEWOO ESPERO 1.5 16V r.v.96
MAZDA 6 WAGON 2.0D r.v.06
MAZDA 6 WAGON 2.0D r.v.06
- dedo.miki
- Příspěvky: 1253
- Registrován: stř led 10, 2007 19:50
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Tak ked pripojíš na kostru tak samozrejme ,že bude svietiť plným jasom.Alebo nesvieti vôbec.Ale tu ide o to nájsť chybu .Takto bude vedieť či je vadná prístrojová deska ,alebo plavák.Ináč kontakt na kontrolku väčšinou je len obyčajný kontakt ktorý zopne až ked je plavák dole.Niekedy je priamo na odporovom čidle(rezistor)ale na konci kde je už skoro plný prechod.
-
- Příspěvky: 43
- Registrován: pát říj 20, 2006 08:20
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Díky
Díky za hodnotný rady, zkusim se tam položit a přikládat a uvidim, co z toho vyleze. Ještě jendou díky moc