Stránka 1 z 2
Motor Espera 1,8 občas v létě nenastartuje
Napsal: čtv bře 29, 2007 14:01
od Vladimir Svec
Když se to stane, musím počkat cca 2 minuty a pak to zase je bezproblémové. Celou zimu se mi to nestalo a dneska po dlouhé době ihned nenastartovalo. Stává se to u teplého motoru. Má někdo podobnou zkušenost?
Motor má najeto 80 000 K.
Napsal: sob bře 31, 2007 21:15
od palikx
noto je pekny ale moc jsi toho nenapsal.znamena to ze toci a nechytne?muzes tocit jak dlouho chces a stejne nic?a az potom co pockas 2 minuty tak chytne?nejpravdepodobneji to je imobilizer (jestli ho tam mas)ale neni to jiste.muze to byt taky palivova pumpa.
Re: Motor Espera 1,8 občas v létě nenastartuje
Napsal: pon dub 02, 2007 08:13
od Vladimir Svec
Vladimir Svec píše:Když se to stane, musím počkat cca 2 minuty a pak to zase je bezproblémové. Celou zimu se mi to nestalo a dneska po dlouhé době ihned nenastartovalo. Stává se to u teplého motoru. Má někdo podobnou zkušenost?
Motor se pokaždé točí, i když to nenastartuje. Imobilizér je tam rovněž
Motor má najeto 80 000 km.
Re: Motor Espera 1,8 občas v létě nenastartuje
Napsal: čtv dub 12, 2007 13:42
od dobsovic
Vladimir Svec píše:Když se to stane, musím počkat cca 2 minuty a pak to zase je bezproblémové. Celou zimu se mi to nestalo a dneska po dlouhé době ihned nenastartovalo. Stává se to u teplého motoru. Má někdo podobnou zkušenost?
Motor má najeto 80 000 K.
Zdravím, mám podobný problém. Mám 1,5 aj s LPG. naj. 80 tis. km. V zime štartuje bez problémov. Už sa oteplilo a nechce naskočiť. Po otočení kľúčikom akoby chcelo naskočiť, no zhasne. Potom po opatovnom trošku dlhšom točení ako by malo byť, motor naskočí a už potom ide. Už som pochodil niekoľko servisov, no nevedia na to prísť. V daewoo servise tvrdili,že problém je v plynovej časti. Plynári tvrdia že všetko je OK, problém mám ísť riešt do Daewoo servisu.
No ja nie som tak bohatý, aby som len cvakal a problém aj tak nikto nevyrieši.
Takže musím prežiť takto leto a v zime to bude zasa O.K.
Napsal: čtv dub 12, 2007 13:49
od -peha-
Zdravim ťa dobšo počúvaj skúsil si naštartovať len na LPG
Jinak mám dojem že štartuješ na benzin a prepína ti to do LPGčka automaticky no a tak tedy skús vypnúť LPG a naštartovať aj keď čítam tak ten tvôj problém je naozaj v benzine tedy pokud máš automatiku prepínania
Ako hovorým proste odpoj vlastne vypni LPG a naštartuj a pokud sa Ti chyba prejavý tak už vieš na čom si
Napsal: ned dub 15, 2007 15:10
od dobsovic
-peha- píše:Zdravim ťa dobšo počúvaj skúsil si naštartovať len na LPG
Jinak mám dojem že štartuješ na benzin a prepína ti to do LPGčka automaticky no a tak tedy skús vypnúť LPG a naštartovať aj keď čítam tak ten tvôj problém je naozaj v benzine tedy pokud máš automatiku prepínania
Ako hovorým proste odpoj vlastne vypni LPG a naštartuj a pokud sa Ti chyba prejavý tak už vieš na čom si
Ano štartujem na benzín a automaticky to prepne na LPG. Už som skúšal aj odpojiť LPG. Normálne som odpojil hadicu a zablendoval som otvory a šiel som výhradne na benzín, lebo v daewoo servise tvrdili ,že pravdepodobne uniká plyn a idú tam pri štarte vlastne naraz dve palivá. No plynári to vylúčili. Lebo pokial si pamatám ten plyn tam nejde tlakom, ale podtlakom. Stačí aby svietilo slnko na kapotu a nechce naštartovať. Pri prvom ťuknutí kľúčikom akoby to odpálilo na jeden valec a skape to. Potom musím točiť dlhšie ako je bežné a nakoniec to chytí.
Keby toto niekto vedel vyriešiť, dal by som mu pusu na čelo.
Napsal: ned dub 15, 2007 15:25
od dedo.miki
Na niektorom konektore na motore bude zlý kontakt.Ale takto to neviem presne posúdiť .Neviem čo ti načítali v servise na čítačke.Ešte by bolo dobré pozrieť sviečku ako vyzerá ked ti už nechce ísť.Tu máš k sviečke popisy závady.
http://www.autorevue.cz/default.aspx?se ... rticle=880
Napsal: ned dub 15, 2007 19:04
od dobsovic
[quote="dedo.miki"]Na niektorom konektore na motore bude zlý kontakt.Ale takto to neviem presne posúdiť .Neviem čo ti načítali v servise na čítačke.Ešte by bolo dobré pozrieť sviečku ako vyzerá ked ti už nechce ísť.Tu máš k sviečke popisy závady.
http://www.autorevue.cz/default.aspx?se ... rticle=880[/quote
]Nazdar dedo. Sviečky sú O.K. V servise nenačítali nič. Lebo ako to už v živote býva keď Ťa bolí zub a objednáš sa k zubárovi, tak keď tam na druhý deň ideš, zub už nebolí. Tak isto aj v servise všetko fungovalo.Cestou zo servisu som sa dakde zastavil- vypol som motor. No a po asi cca 10 min motor opať normálne nenaskočil, ale až po dlhšom točení.Rozprávali mi tam také,že mám zlý benzín a pod. No ja reku a keď je -10 stupňov a bol by zlý benzín, tak by asi duplom nenaštatoval, ale vtedy chytá na šupu.
Takže neviem kto by toto vedel rozlúsknuť.
Napsal: ned dub 15, 2007 20:34
od dedo.miki
Ja som nepísal ,že máš zlé sviečky ,ale že máš jednu vybrať ked ti to nechce ísť a pozrieť ako vyzerá.Podla vzhladu zistíme závadu.
Napsal: ned dub 15, 2007 20:58
od RoSta
to by mohla byť bohatá zmes... nemáš veľkú spotrebu?
tú pusu potom ale chcieť nebudem
Napsal: pon dub 16, 2007 01:00
od Slavek
chtelo by taky kouknout zase az to nebude chtit nastartovat tak jestli to heže iskru, treba jen kdyz se to zahreje tak ti utece benzin a pak to musi natlakovat, a nebo bude neco v rozdelovaci, koukni na to iskru
Napsal: pon dub 16, 2007 08:28
od GHOST
Ešte otázka: keď ti to v zime štartuje v pohode zakaždým, tak je to aj pri teplom aj pri studenom motore?
Napsal: pon dub 16, 2007 10:14
od RoSta
mne to robilo (len občas), keď som naštartoval, preplo sa to rýchlo na LPG a vzápätí, neviem prečo, zhaslo...
POTOM NEŠLO NAŠTARTOVAŤ...
1. Preventívne som kúsok dlhšie začal držať štartér... POMOHLO
2. Pri zhasnutí som zošľiapol plynový pedál až na podlahu a motor po pár (viac ako normálne) pretočeniach vždy naskočil... VŽDY ZABRALO
podobá sa mi to v Tvojom prípade na môj bod 2. "veľa zmesi" aj benzín, aj plyn, išiel by som týmto smerom...
Napsal: stř dub 18, 2007 10:35
od dobsovic
RoSta píše:mne to robilo (len občas), keď som naštartoval, preplo sa to rýchlo na LPG a vzápätí, neviem prečo, zhaslo...
POTOM NEŠLO NAŠTARTOVAŤ...
1. Preventívne som kúsok dlhšie začal držať štartér... POMOHLO
2. Pri zhasnutí som zošľiapol plynový pedál až na podlahu a motor po pár (viac ako normálne) pretočeniach vždy naskočil... VŽDY ZABRALO
podobá sa mi to v Tvojom prípade na môj bod 2. "veľa zmesi" aj benzín, aj plyn, išiel by som týmto smerom...
Veľa zmesi.
No ako by sa dala tá zmes ochudobniť, keď je tu vstrekovanie. Potom je buď zlá riadiaca jednotka, alebo lambda sonda. No na STK namerali absolútne dobré hodnoty. Spotrebu mám v lete 7l benzínu a v zime 8. LPG cca 9. Jazdím polovicu v meste a druhú mimo.
Napsal: stř dub 18, 2007 11:09
od mil
Podľa mňa sa Ti pri štartovaní prechľastáva motor, ako tvrdí Rosta. Treba zistiť prečo. Ja som mával tieto problémy pri štarte na LPG. Stačilo plným plynom vyvetrať a hneď chytil.