Stránka 1 z 1

Zaolejované nasávanie

Napsal: úte bře 27, 2007 14:48
od GHOST
No prave som menil klasický filter (vzduchový) za športový konus a všimol som si, že hadica od filtra k sacej klapke je zvnutra zaolejovana. čoby to mohlo byť?

Napsal: úte bře 27, 2007 15:38
od Ivan
U toho papírového filtru nevím, ale u těch konusů se to šplíchá vrstvičkou oleje, je to dobré kvůli lapání nečistot.

Napsal: úte bře 27, 2007 15:40
od GHOST
Však ano, lenže ja som ml ten olej v tej pôvodnej hadici čo išla na tu krabicu s filtrom. Vlastne až po klapku.

Napsal: úte bře 27, 2007 15:42
od GHOST
A ako je najlepšie vyriešiť ten snímač RJ v saní? Ja som ho buchol do konusu

Napsal: úte bře 27, 2007 16:59
od dedo.miki
A nehádže to s hadičky čo sú vyvedené kartrové plyny?Neviem naspamäť kde je vyvedená na tvojom voze.Obrázek

Napsal: úte bře 27, 2007 17:06
od Bajo
Tak ako ti napisal dedo.miki:
Je to olej, ktory ti spliecha z motora - je tam dana hadicka priamo z vrchu vieka motoru. Na to sluzi filter - ktory zachytava tyento olej, a ten tym padom nejde do sania vzduchu.
priklad:
http://tuning.autodoplnky.cz/chromove-n ... z-s1462093

Napsal: úte bře 27, 2007 17:15
od dedo.miki
Do tej hadičky sa zvykne dávať na niektorých typoch áut taká drátená vložka .Najlahšie je zobrať z Lady .Len neviem či ti bude priemer vyhovovať.Tá vložka je práve na zachytávanie oleja.Ale ked ti už púštajú krúžky tak stúpne tlak do hadičky a vyhadzuje olej.(motor dýcha)Obrázek

Napsal: stř bře 28, 2007 08:47
od GHOST
No takže díky všetkým, za rady je to ono. Bolo toho tam zadrbaného viac, tak to tlačilo,kade mohlo. A ta hadička z veka ventilov bola ešte aj zalomena, tak to malo vyšší tlak. Jak rozprašovač. Bolo to cítiť aj na výkone, keď pchalo olej do sania.Som to prečistil provizorne a cez sviatky to zkompletujem. Takže ešte raz vďaka. :D