Stránka 1 z 1
Tmel odolný teplu
Napsal: ned bře 25, 2007 22:48
od Damek
Chcel by som požiadať o radu. Netýka sa to síce daewoo, ale niektorí mi určite budú vedieť poradiť. Potrebujem zatmeliť preliačeniny na chladení a neviem, čo na to použiť, pretože bežné autotmely zrejme nemajú takú teplotnú odolnosť.
ilustračné foto, to moje je jama u jamy
Napsal: stř bře 28, 2007 20:14
od Damek
ale no tak...to fakt nikto nevie, aký výrobok na to???
Napsal: stř bře 28, 2007 20:24
od JRD McLAREN
..a kde tam xest co tmelit ..??
..
ja nieco maaam...ale ci to je este pouzitelneeeee...
Napsal: čtv bře 29, 2007 07:31
od Ivoš
Tak nějak jsem z fotky nebo pisu nepochopil,co to je....
Napsal: čtv bře 29, 2007 12:30
od Damek
Je to mechanické chladenie na motore. Osadené je okolo hláv a má v sebe 2 vrtule hnané remeňom od motora. A keďže má 30 rokov a už pár krát popraskalo a následne bolo zvárané, tak ho mám strašne dokryvené. Pokúšal som sa to vyklepať, ale viac-menej sa to nedá, lebo z vnútra tomu bránia niektoré časti. Takže som dosiahol niečo akotak vyrovnané a ten zbytok som myslel zarovnať tmelom, aby som dosiahol rovnú plochu a mohol to nalakovať. Ale keďže je to rovno na motore, tak by sa klasické prípravky asi uvarili. Aspoň si myslím, lebo sa v tom vobec nevyznám
Alebo ak viete poradiť niečo iné, ako na to...
Napsal: čtv bře 29, 2007 14:43
od Richard
Napadá mi Lukopren S 9780 který odolává teplotě krátkodobě +300 jinak standrtně +250, ale je to furt plastické, myslím, že nestvrdne
Kupoval jsem 80ml za 58,- Kč Jinak jak lítá "Hadraplán" ???
Napsal: ned dub 01, 2007 20:06
od Damek
Momentálne nelieta...Budúci týždeň mi majú dodať nové plachty, takže teraz ošetrujem kostru, aby som to nedával na hrdzu. Ale nemám na to čas, takže postupujem pomaly. Neviem, či to vobec túto sezónu stihnem
Ale ak by som to nevydržal, tak možem lietať s naháčom
Napsal: ned dub 01, 2007 20:12
od JRD McLAREN
..Geparde...
hocijaka firma robiaca vzduchotecnikku by ti vedela henten "bazmeg" vyrobit NOVY...
Napsal: ned dub 01, 2007 20:21
od Damek
Čo som zatiaľ zisťoval, tak to bolo buď šialene drahé, alebo by to nebolo zhodné s originálom
Napsal: ned dub 01, 2007 20:24
od dedo.miki
Ja som asi nepochopil čo zu vlastne riešite.Motor má to chladenie preto aby sa nezohrial na viac ako 100stupnov.Viac by nemal dosahovať na tých plechoch.Ináč by aj farbu spálilo.Vyššia teplota bude len na výfuku .Na tých plechoch jedine ,že prestane chladiť a to potom zadrieš aj tak.Ked vydrží farba tak aj tmel.
Napsal: ned dub 01, 2007 21:30
od Damek
Rád sa nechám poučiť, ale nezdá sa mi, źe by mal 100 stupňov, veď aj tesniace sylikóny sa tam nedávajú obyčajné