Stránka 1 z 2
1. garance a její cena
Napsal: pát bře 23, 2007 00:48
od Vlasta
Zdravím, kolegyně má tohle autíčko a byla s ním na 1. garanci v kladenském servisu. Garance jí stála přes 5000,-. Je to normální, nebo jí jen vzali na hůl? Platila za geometrii, vyčištění nějaké klapky a nevím co ještě. Že si zaplatí olej, filtry a jejich výměnu, to bych pochopil, ale to ostatní se mi už moc nezdá.
Na kolik Vás vyšla tahle 1. garance a vůbec, měli jste na zakázkovém listě udanou předběžnou cenu? Ona ne.
Dík za info
Napsal: pát bře 23, 2007 04:40
od Vojta
S Matýskem mě I. garančka stála 2.260,-Kč, druhá 2.450,-Kč. Mám pocit, že kolegyni pěkně natáhli.
Souhlasím s kolegou
Napsal: pát bře 23, 2007 07:36
od Vazoun
Vojta píše:S Matýskem mě I. garančka stála 2.260,-Kč, druhá 2.450,-Kč. Mám pocit, že kolegyni pěkně natáhli.
----------------------------
Já na druhém konci republiky jsem zaplatil za I. a II. garančku přibližně
jako " Vojta " ta poslední III. garančka o 480.-Kč více.
Vazoun
Napsal: pon bře 26, 2007 22:23
od V.Brousek
Těžko říci, záleží v jakém stavu na garanču auto přijelo. Stačí narazit na obrubník a geometrie nápravy může být někde jinde, než tam kde má být. Pokud nebyl řádně napsán zakazkový list s předběžnou cenou, tak asi nyní již těžko něco reklamovat. Nemá cenu se pouštět do nějakých úvah s touto kauzou, ale i mě připadá cena trošku vysoká.
Napsal: pon bře 26, 2007 23:51
od Vlasta
Koukal jsem dnes na fakturu a je to celý divný. Nevím jak jinde, ale tady bylo napsáno "oprava", čekal bych, že 1. garance. Byl tam spotřebák (oleje motor i převodovka, dolití do chladiče, filtry, čistící přípravek klapky) atd. za cca 2400,-. Pak tam byl scaner, zkušební jízda, sbíhavost a práce 3 hodiny.
Zítra se tam jde zeptat jestli se nespletli, tak jsem zvědav jak pochodí.
Mě to zajímá ani ne tak kvůli garanci, na to už je Cecilka stará
, ale kdyby došlo k nejhoršímu a musel jsem tam. Jsem taky z Kladna a rozdíl v cenách oproti jinde, je jak vidím značný. Asi by se vyplatilo jet jinam.
Napsal: úte bře 27, 2007 09:23
od Ivoš
Z hlediska formálního by tam mělo být napsáno Garanční prohlídka (možná Záruční prohlídka) ale rozhodně tam musí být (i kdyby to byla jen oprava) předběžná cena....takže bacha na to. Ohledně těchto věcí, když byl nějakej broblém, jsem zavolal na ČOI (Česká obchodní inspekce) a tam mi vždy poradili perfektně i s odkazem na patřičný zákon.....takže by možná stálo za to zavolat tam, popsat situaci, nesrovnalosti v dokladu a oni poradí.
Napsal: úte bře 27, 2007 18:03
od Vlasta
Takže opakovaná návštěva v servisu nedopadla dobře. Všechno je prý v nejlepším pořádku, scan tam musí být kvůli výměně oleje bez něj to prý nejde. To ostatní je taky OK, tu zkušební jízdu nonšalatně přešli a pokud jsou prý nějaké pochybnosti, má si vzít soudního znalce. Způsob jednání prý bylo všechno možné, jen ne korektní. Pro mě osobně to znamená jen jedno, vyhnout se tomuhle servisu obloukem i když je mám u nosu.
Napsal: úte bře 27, 2007 18:40
od V.Brousek
Tak a nyní tu chybí pouze přesná adresa a název servisu.
Napsal: úte bře 27, 2007 19:31
od Vlasta
V.Brousek píše:Tak a nyní tu chybí pouze přesná adresa a název servisu.
V Kladně je na Daewoo jen jeden.
Napsal: úte bře 27, 2007 20:19
od Ivoš
Napsal: úte bře 27, 2007 21:27
od Vlasta
Je to teď na ní. Říkala, že s tím ještě něco udělá, uvidím co vymyslí. Každopádně dám vědět jak to dopadlo. Osobně bych tu čojku do toho zasvětil. Když pro nic jinýho, tak kvůli té předběžné ceně opravy která tam nebyla uvedená. Pak si mohou naúčtovat prakticky cokoliv a musíš to zaplatit a terpve potom s nima přes někoho dohadovat. Kdyby nešlo o peníze, tak úsměvné na tom je to, že podle nich to stačí ústně a po telefonu.
Napsal: stř bře 28, 2007 08:02
od Tomáš
Mám pocit , že před tímto kladenským servisem už tu někdo varoval , ale teď nemám čas to hledat.....
Napsal: stř bře 28, 2007 09:01
od Ivoš
Vlasta píše: Když pro nic jinýho, tak kvůli té předběžné ceně opravy která tam nebyla uvedená. Pak si mohou naúčtovat prakticky cokoliv a musíš to zaplatit a terpve potom s nima přes někoho dohadovat. Kdyby nešlo o peníze, tak úsměvné na tom je to, že podle nich to stačí ústně a po telefonu.
Právě....schválně jsem koukal do faktur ze servisu a vždycky tam předběžná cena je napsaná....
Napsal: stř bře 28, 2007 09:20
od Vlasta
Tomáš píše:Mám pocit , že před tímto kladenským servisem už tu někdo varoval , ale teď nemám čas to hledat.....
Já to tady taky někde viděl, ale je to už dávno. Bylo to někdy před rokem, možná ještě dřív.
Napsal: stř bře 28, 2007 16:44
od Krtek
Co si vzpomínam tak u škodofky se mnou vždycky sepsali nějakej přijímací protokol, kde bylo napsáno co maj dělat, kolik to asi bude stát, kolik je benálu v autě, jestli tam je rezerva, hever, rádio.... To u Daewrooletu neexistuje.
Jinak scaner, jestli myslej diagnostiku tak kecaj že je nutnej kvůli výmeně oleje. Tohle neni BMW nebo Mercedes aby to mělo jakýkoliv hlídání oleje (kromě tlaku čerpadla) a neni tam co nulovat nebo kontrolovat. Ale diagnostika se dělá kvůli paměti chyb a všeobecný kontrole ŘJ takže kecaj. A zkušební jízda, pokud vim je běžná součást (rozuměj v ceně) servisní prohlídky.