Stránka 1 z 2
Napsal: pon črc 12, 2004 12:23
od Franta
Mám podobný problém, ale je to přímo v agregátu. Po naplnění sepla elektrospojka, ale tlak z kompresoru nikde. (plnící souprava připojena)
Poradí někdo co stím ?(koupit nový že? - tiskárnu na peníze zatím nemám)
Díky Franta
Napsal: sob črc 17, 2004 19:34
od petrm
Tak s tím by ti měl poradit ten co tu klimu plnil takhle na dálku se nedá nic poradit musí to prozkoumat někdo kdo se zabývá klimatizacema
Napsal: stř črc 21, 2004 09:08
od Franta
Naštěstí jsem NUBIRU kopil od slušného prodejce (dotaženo z D) a dává záruku tak sežene nový agregát
.
Franta
Napsal: stř črc 21, 2004 18:20
od petrm
No a že prej sou všichni zloději že by se přece jen začala zvedat kultura obchodníků
Napsal: čtv črc 22, 2004 06:17
od Franta
No uvidíme zatím ten agragát nemá - že dovolená, a že nikam nejel pro další auta ...
. Léto už začalo, aby to nebylo až na zimu to se bude hodit.
Franta
Napsal: úte pro 07, 2004 13:31
od Franta
Zima už začala a klima nikde. Ať žijí obchodníci.
Franta
Napsal: úte pro 07, 2004 13:42
od PavelZ
Tak to Ti nezavidim
, to uz bych asi u toho obchodnika trochu penil
.
Napsal: úte pro 07, 2004 22:00
od petrm
No jen jestli sme ho nepřechválili
Napsal: čtv pro 09, 2004 08:11
od Tomáš
No teda, ale podle kontaktu na prodejce, co jsi posílal ve fóru " koupím",
to vypadá na solidní firmu.
Napsal: čtv pro 09, 2004 08:16
od Franta
Vypadá, ale samé ujišťování a nic. Ty fotky klimy jsou pro ně, aby věděli jakou mají schánět. Záruka sice je, ale jak dlouho to trvá.
Franta
Napsal: čtv čer 09, 2005 18:36
od Franta
Sláva cca 1,5 roku hledání po vrakovištích (pasuje agregát z Leganzy 2.0 - akorát držák je potřeba použít ze starého agregátu jinak OK) konečně tento týden v Po dodáno vyměněno a naplněno ZDARMA !!!. Chladí to dost, agregát dává dostatečný tlak no prostě pohoda. Záleží jak dlouho? První větší šutrák do chladiče, nebo prasklina v chladiči.
Franta
Napsal: čtv čer 09, 2005 21:26
od Franta
Tak jsem šel na garáž zvednu haupnu a chci se podívat na svíčky vezmu klíč skloním se k motoru a slyším jakoby někde něco probublávalo až utíkalo. Prvně jsem jsem myslel, že utíká médiu klimy ve spoji mezi agregátem a hadicema. Tak jsem to prostřík silikonem, ale žádné bublinky jsem neviděl. Tak jsem si vyrobil "stetoskop" kus zahradní hadice a poslouchal. Připadá mi to jako by to bylo přímo někde z agregátu v místech pod pumpou tlakového oleje. Oba dva agregáty jsou těsně u sebe. S autem se den a půl nejelo, takže tlak oleje pro řízení to není určitě (hejbal jsem volantem). Jestli je to únik chladícího média někde v dělící rovině kompresoru (dodanej agregát bude asi repase), tak mám po radosti a to dost brzo. Máte někdo podobné poznatky?
Dík
Franta
PS: Zatím to chladí
Napsal: pát čer 10, 2005 08:45
od Návštěvník
Franto, ono to bude ještě chvilku chladit do doby než klesne tlak v systému pod určitou hranici. Potom už máš smůlu. Prohlédni si celý chladič klimatizace. Ten hliník to je neštěstí, navíc jsou tam ocelový šrouby, který když jsou orezlý a nechráněný nátěrem tak s hliníkem a vodou tvoří el. článek a ten hliník oxiduje a slábne a ve finále to praskne. Vím to, protože mám stejnou zkušenost. Ve dvou místech, kde šroub procházel skrz chladič mám díry. A možná to bude nějaká prkotina a zbytečně malujeme čerta na zeď. Přeji mnoho štěstí.
Napsal: pát čer 10, 2005 08:48
od Návštěvník
Problém je v tom, že na ten chladič ze směru od motoru nevidíš, protože ho zakrývá chladič na vodu.
Napsal: pát čer 10, 2005 14:38
od Franta
Problém není v chladiči, ale přímo ve vlastním agregátu. Asi nějaká dělící rovina ve které to uchází.
Franta