Mám podobný problém, ale je to přímo v agregátu. Po naplnění sepla elektrospojka, ale tlak z kompresoru nikde. (plnící souprava připojena)
Poradí někdo co stím ?(koupit nový že? - tiskárnu na peníze zatím nemám)
Díky Franta
Naposledy upravil(a) Franta dne pon čer 13, 2005 14:55, celkem upraveno 1 x.
No uvidíme zatím ten agragát nemá - že dovolená, a že nikam nejel pro další auta ... . Léto už začalo, aby to nebylo až na zimu to se bude hodit.
Franta
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
Sláva cca 1,5 roku hledání po vrakovištích (pasuje agregát z Leganzy 2.0 - akorát držák je potřeba použít ze starého agregátu jinak OK) konečně tento týden v Po dodáno vyměněno a naplněno ZDARMA !!!. Chladí to dost, agregát dává dostatečný tlak no prostě pohoda. Záleží jak dlouho? První větší šutrák do chladiče, nebo prasklina v chladiči.
Franta
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
Tak jsem šel na garáž zvednu haupnu a chci se podívat na svíčky vezmu klíč skloním se k motoru a slyším jakoby někde něco probublávalo až utíkalo. Prvně jsem jsem myslel, že utíká médiu klimy ve spoji mezi agregátem a hadicema. Tak jsem to prostřík silikonem, ale žádné bublinky jsem neviděl. Tak jsem si vyrobil "stetoskop" kus zahradní hadice a poslouchal. Připadá mi to jako by to bylo přímo někde z agregátu v místech pod pumpou tlakového oleje. Oba dva agregáty jsou těsně u sebe. S autem se den a půl nejelo, takže tlak oleje pro řízení to není určitě (hejbal jsem volantem). Jestli je to únik chladícího média někde v dělící rovině kompresoru (dodanej agregát bude asi repase), tak mám po radosti a to dost brzo. Máte někdo podobné poznatky?
Dík
Franta
PS: Zatím to chladí
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
Franto, ono to bude ještě chvilku chladit do doby než klesne tlak v systému pod určitou hranici. Potom už máš smůlu. Prohlédni si celý chladič klimatizace. Ten hliník to je neštěstí, navíc jsou tam ocelový šrouby, který když jsou orezlý a nechráněný nátěrem tak s hliníkem a vodou tvoří el. článek a ten hliník oxiduje a slábne a ve finále to praskne. Vím to, protože mám stejnou zkušenost. Ve dvou místech, kde šroub procházel skrz chladič mám díry. A možná to bude nějaká prkotina a zbytečně malujeme čerta na zeď. Přeji mnoho štěstí.