Zrážanie emulzie v olejovej nádrži
Moderátor: Blue Lanos
Zrážanie emulzie v olejovej nádrži
Chcel by som opýtať prečo sa mi zrazila biela emulzia na víku olejovej nádrže? Poradte mi prosím , lebo som minule kontroloval motor a našiel som tam zrazenú tekutinu a v servise som sa neopýtal. Stalo sa to aj vám?
červený Daewoo Kalos sedan 1.4 16V, 2xabg,abs,central,el. okná 14 disky plánujem chip
- Reklama
Tak nejprve bych tě opravil a bude to krycí víčko, kudy se nalévá olej do motoru. Na něm se občas u některých typů olejů vysráží bílá pěna. Normální jev. Pokud je něco podobného na měrce hladiny oleje tak je to špatné, prosakuje chladící kapalina do motoru, ve většině případů těsnění pod hlavou.
Naposledy upravil(a) V.Brousek dne ned bře 18, 2007 10:38, celkem upraveno 1 x.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
- dedo.miki
- Příspěvky: 1253
- Registrován: stř led 10, 2007 19:50
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Pokial sa ti dostane voda do oleja tak ti stúpne hladina oleja a pri väčšom množstve vznikne emulzia čo zbadáš ,že po jazde bude olej biely.Nechápem načo pozeráš nalievacie víčko ,tam je normálne že z vlhkého vzducu ktorý sa dostane aj do kartrovich plynov sa nazráža pena.
A vzduch sa vždy musí vedieť dostať aj do kartru a nebudem rozpisovať kade to není dôležité.Pokial sa ti nerobí z toho pena kolo huby tak to znamená ,že si kludný a to je v poriadku.Nemusíš nič opravovať.A vservise by ta neposlali preč ,ale mohli zarobiť.
A vzduch sa vždy musí vedieť dostať aj do kartru a nebudem rozpisovať kade to není dôležité.Pokial sa ti nerobí z toho pena kolo huby tak to znamená ,že si kludný a to je v poriadku.Nemusíš nič opravovať.A vservise by ta neposlali preč ,ale mohli zarobiť.
normálka ako normálka...
nám to robilo na škodovke a bola prasknutá hlava....
po oprave sa všetko upravilo ...... aj ked musím uznať, že v zime sa to veľmi mierne opäť objavilo.... ale podotýkam, že naozaj veľmi mierne, čo má na príčine tá zvýšená vlhkosť...
nám to robilo na škodovke a bola prasknutá hlava....
po oprave sa všetko upravilo ...... aj ked musím uznať, že v zime sa to veľmi mierne opäť objavilo.... ale podotýkam, že naozaj veľmi mierne, čo má na príčine tá zvýšená vlhkosť...
CHEVROLET KALOS HB 1.2 SE+A/C 5D PLUS - červená SUPER RED
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
Prikláňam sa plne k názoru deda mikiho.U škodoviek to bolo bežné a mal som to aj ja na škode.Samozrejme to prasknuté tesnenie sa vylúčiť nedá,no ak sa naozaj zvýši -ako tu píše miki -množstvo oleja(automaticky máš menej vody),tak POZOR-niečo sa deje! ale inak si to nevšímaj.Robí sa to hlavne pri častých studených štartoch a v zime...