Stránka 1 z 1
BMW
Napsal: pát bře 02, 2007 21:25
od talat
Ahojte.švagor ma 5koveho bavoraka z 90teho roku a ked pride reč na auta tak ten jeho to je proste doživotna kvalita.kde nemusi nič vrážat a proste super limuzina. a nexia je za chvylu nepojazdné uuto s kopou novych nahradnch dielov čo je aj tak k ničomu.čo myslite?poradte nejaku sprchu na švagra.
Napsal: pát bře 02, 2007 21:41
od mino
No ale čo stál ten žralok ked bol nový a kolko stála nexia. Tie dve autá určite nehraju rovnaku ligu.
Napsal: pát bře 02, 2007 21:54
od talat
tuto vec sme tiež prebrali že to bolo milionové auto a teraz je ešte lacnejšie ako nexia.
Napsal: pát bře 02, 2007 21:58
od mino
Sused mal origo M5 mala cez 400 koní, štyri kožené kreslá bol to model 94 a predal ho za 180 000.- pred 3 rokmi. žralo to okolo 18-20 l. Poviem Vam ale pri zvezení som mal na tele husiu kožu. Išlo to nenormálne.
Napsal: pát bře 02, 2007 22:01
od dedo.miki
Jediné auto ktoré sa nekazí často je odstavené a zakonzervované.Ostatné sa kazia .Tak ani BMV nieje zázračné .Ja mám skúsenosti že aj BMV sa kazia ináč by neboli BMV servisi a nemali by vôbec čo opravovať.JKed ten sa pokazí tak suma za opravu bude 5 krát väčšia ako na daewoo.
Napsal: pát bře 02, 2007 22:06
od talat
svagor ho kupil ked malo 200.000 a len ho strekol zo striebornej na čiernu a len sa vozí.toto nechapem.jedine že by opravoval potajomky
Napsal: pát bře 02, 2007 22:09
od mino
Treba mať aj štastie. Aj na neho sa dostane neboj.
Napsal: sob bře 03, 2007 13:19
od Dede
Je to starý Bawor, a tak isto ako staré Mercedesy majú nesmerteľné motory. Nemecké vágeny boli stále etalónom kvality, BOLI - v 90tych rokoch. W123 mercedesy (piána) poznám aj s 500 tis na tachometroch a okrem pravidelného servisu a výmeny kasne ktorá vďaka soli odhnila auto stále chodí a chodí a chodí ... a bude. Majiteľ sa ho nikdy nevzdá !!! A BMW staré trojky detto, ak sa na nich robí pravidelný servis a použitím kvalitných dielov ...tak tie autá budú chodiť večne. Dnešné autá sa už ale vyrábajú inak, filozofia je predať čo najviac, nie vyrobiť kvalitne aby to bol držiak....
A všeobecne skoro všetky nemecké autá boli držiaky, a Nexia z jedného takého pochádza...ale to je už o inom
Napsal: ned bře 04, 2007 22:27
od dedo.miki
Tu je ukážka ,že aj nemci musia tlačiť
kvalita
Napsal: čtv bře 22, 2007 12:28
od Serpico
....to dedo.miki už vidím, jak utlačit káru ke dvou tunám - ta dáma je silná - slonice ( a nejspíš to ani netlačí )....
Mějte se fajn