Stránka 1 z 1

kontrola emisii od 1.4.

Napsal: stř úno 28, 2007 18:45
od Granko
tak soudruzi (ktorym to uz dymi viac ako je zdrave), ako budeme riesit emisie :twisted: ? afaik od 1.4. to bude povinne pre auta do '96 vratane a bude to treba vybavit tusim do 1.9. kto mate kontakty, tak si ich podrzte, aj ked sa obavam, ze to bude trocha prisnejsie ako STK. a ak toto nezaberie, tak navrhujem kupit novy klubovy katalyzator a lambda sondu, ktora sa bude za primerany poplatok poziciavat :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř úno 28, 2007 21:31
od talat
hned ma tam možeš dať na ten zoznam.

Napsal: stř úno 28, 2007 21:46
od Rastos
A co tak presedlat na novsie vozy? :lol:

Napsal: stř úno 28, 2007 22:21
od -peha-
To my povedz prečo majú katalizátorové vozy chodiť na emisku keď STK Ti na voze zrobý katalizátorovú skúšku :evil: veď vozy s katalom platia viac ako bez neho,to chcú tí hajzli aby človek platil dvakrát za to isté alebo čo :evil: toto je len čistá buzerácia veď keď si človek vezme do úvahy že vozidlo na LPG má menšie emisie ako benzinové ale ten čo na benzin prejde a má vetšie emisky ako LPGéčko ktoré ač nedosiahne tolko čo benzin a má mierne zvýšené tak neprejde :twisted: toto je tá svetská spravedlnosť :x

Napsal: čtv bře 01, 2007 08:25
od GHOST
Hor sa na petíciu :x

Napsal: čtv bře 01, 2007 08:39
od Granko
no, myslim, ze ked EU povie, tak nam nejaka peticia prilis nemoze. ja na emisiach neprejdem ani nahodou (no matter ci benzin alebo plyn), takze som trocha concerned :? no nic, uvidime, ci pomozu obvykle kontakty ;)

Napsal: čtv bře 01, 2007 17:45
od ppp
Toto je to bezne odburavanie byrokracie. Cize odburame jeden papier a jeden urad a nahradime ho desiatimi. Takze 3 mesiace po stk sa budem musiet trepat na emisku pretoze pocas stk mi ju este nespravia. Proste klasicky vyplod byrokratickeho mozocku.

katalizator

Napsal: pát bře 02, 2007 17:38
od Serpico
....no naši sousedi proboha, co si u vás ještě nevymyslí...jakoby by nestačilo či už máte COC ( nebo jak se ten nesmysl jmenuje )...vy jste prostě papežštější než sám papež ( EU )....to nedýmajú u vás staré autobusy a nákl. vozy, je pravda dlouho jsem u Vás nebyl...
mějte se fajn

Napsal: pát bře 02, 2007 20:28
od Granko
jo, to je pravda, COC rulez, hlavne na motorky :). ale vratme sa k teme, musime riesit konkretny problem :)

Napsal: pon bře 05, 2007 22:06
od Franta P.
Já nevim jak projdu já. žádnej katal místo stř. tlumiče rezonátor a vzadu laďák. a smrdí mi to jako nějaká stodváca ale jede to a řve jak sviňa.

Napsal: pon bře 12, 2007 15:30
od juroo
ja ot vidim takto dalsi liter ci dva zbytocne za o aby som "presiel" zase to vypluje nejake vymyslene hodnoty ako pri stk, ze psokodena kabina vodica a podobne a podobne ftakoviny. holt zase sa kontakty nabalia

Napsal: pon bře 12, 2007 16:27
od GHOST
Dovolím si otázočku mimo tému: čo znamená "kabína vodiča" na stk? Mne to tam napisali a pritom si myslím že moja kabína je OK.... :?

Napsal: úte bře 13, 2007 08:32
od vado
Kabina vodica - to znamena, ze je nejaka chyba v kabine - nesvieti osvetlovacia ziarovka palubovky, ... a podobne blbosti. Ono ta chyba sa asi napise vzdy. Jazdit sa s tym moze a ak by auto preslo cez STK uplne bez chyby, to by bolo asi podozrive. Na mojom na STK nenasli ani jednu chybu, tak tam prskol aspon tu kabinu vodica.

stk

Napsal: úte bře 13, 2007 10:20
od Serpico
....no loni jsem byl na STK 5x - 2x s nessií v Motole - závady 3brzd. světlo ( údajně mám přípliš šikmé okno u 3 dveří reflexy, sundal jsem a opět namontoval ) a vůle ve spodním kuláku ramene - udělal jsem oba a i kuláky řízení ( na řízení měli najeto 4tis. km - montáž Tempo servis!!! ) měnil jsem po doporučení palikxe pouze za originály - větší proběh a nemám na vyhazovázování - stk protokol po odstranění závad, čistý jak padlý sníh, bez závad ....
K emisím - auto se musí opravdu protáhnout ( dostat kládu ) zahřát katalyzátor - využití katalyzátoru při jízdách do 10km je diskutabilní...
Jinak jsem byl kolegovi s Felicií 96 - 1,3 MPI na Bohdalci - emise bez problému, jinak tam je "mustr" kabina, výfuk - koroze aj. to píšou na všechno - zajímavý bylo u F 126 ( nový výfuk pošopovaný a svítil tařka novotou ) přesto ho napsali - prostě "mustr" s Fiatem jsem byl taky dvakrát brzdy o tom nediskutuji a Na bohdalci jsou nejdražší 1 250 Kč + asi 500 Kč za opakovanou - v Motole opakovaná 50Kč!!! ....názor si udělejte sami

mějte se fajn