Stránka 1 z 1
kontrola emisii od 1.4.
Napsal: stř úno 28, 2007 18:45
od Granko
Napsal: stř úno 28, 2007 21:31
od talat
hned ma tam možeš dať na ten zoznam.
Napsal: stř úno 28, 2007 21:46
od Rastos
A co tak presedlat na novsie vozy?
Napsal: stř úno 28, 2007 22:21
od -peha-
To my povedz prečo majú katalizátorové vozy chodiť na emisku keď STK Ti na voze zrobý katalizátorovú skúšku
veď vozy s katalom platia viac ako bez neho,to chcú tí hajzli aby človek platil dvakrát za to isté alebo čo
toto je len čistá buzerácia veď keď si človek vezme do úvahy že vozidlo na LPG má menšie emisie ako benzinové ale ten čo na benzin prejde a má vetšie emisky ako LPGéčko ktoré ač nedosiahne tolko čo benzin a má mierne zvýšené tak neprejde
toto je tá svetská spravedlnosť
Napsal: čtv bře 01, 2007 08:25
od GHOST
Hor sa na petíciu
Napsal: čtv bře 01, 2007 08:39
od Granko
no, myslim, ze ked EU povie, tak nam nejaka peticia prilis nemoze. ja na emisiach neprejdem ani nahodou (no matter ci benzin alebo plyn), takze som trocha concerned
no nic, uvidime, ci pomozu obvykle kontakty
Napsal: čtv bře 01, 2007 17:45
od ppp
Toto je to bezne odburavanie byrokracie. Cize odburame jeden papier a jeden urad a nahradime ho desiatimi. Takze 3 mesiace po stk sa budem musiet trepat na emisku pretoze pocas stk mi ju este nespravia. Proste klasicky vyplod byrokratickeho mozocku.
katalizator
Napsal: pát bře 02, 2007 17:38
od Serpico
....no naši sousedi proboha, co si u vás ještě nevymyslí...jakoby by nestačilo či už máte COC ( nebo jak se ten nesmysl jmenuje )...vy jste prostě papežštější než sám papež ( EU )....to nedýmajú u vás staré autobusy a nákl. vozy, je pravda dlouho jsem u Vás nebyl...
mějte se fajn
Napsal: pát bře 02, 2007 20:28
od Granko
jo, to je pravda, COC rulez, hlavne na motorky
. ale vratme sa k teme, musime riesit konkretny problem
Napsal: pon bře 05, 2007 22:06
od Franta P.
Já nevim jak projdu já. žádnej katal místo stř. tlumiče rezonátor a vzadu laďák. a smrdí mi to jako nějaká stodváca ale jede to a řve jak sviňa.
Napsal: pon bře 12, 2007 15:30
od juroo
ja ot vidim takto dalsi liter ci dva zbytocne za o aby som "presiel" zase to vypluje nejake vymyslene hodnoty ako pri stk, ze psokodena kabina vodica a podobne a podobne ftakoviny. holt zase sa kontakty nabalia
Napsal: pon bře 12, 2007 16:27
od GHOST
Dovolím si otázočku mimo tému: čo znamená "kabína vodiča" na stk? Mne to tam napisali a pritom si myslím že moja kabína je OK....
Napsal: úte bře 13, 2007 08:32
od vado
Kabina vodica - to znamena, ze je nejaka chyba v kabine - nesvieti osvetlovacia ziarovka palubovky, ... a podobne blbosti. Ono ta chyba sa asi napise vzdy. Jazdit sa s tym moze a ak by auto preslo cez STK uplne bez chyby, to by bolo asi podozrive. Na mojom na STK nenasli ani jednu chybu, tak tam prskol aspon tu kabinu vodica.
stk
Napsal: úte bře 13, 2007 10:20
od Serpico
....no loni jsem byl na STK 5x - 2x s nessií v Motole - závady 3brzd. světlo ( údajně mám přípliš šikmé okno u 3 dveří reflexy, sundal jsem a opět namontoval ) a vůle ve spodním kuláku ramene - udělal jsem oba a i kuláky řízení ( na řízení měli najeto 4tis. km - montáž Tempo servis!!! ) měnil jsem po doporučení palikxe pouze za originály - větší proběh a nemám na vyhazovázování - stk protokol po odstranění závad, čistý jak padlý sníh, bez závad ....
K emisím - auto se musí opravdu protáhnout ( dostat kládu ) zahřát katalyzátor - využití katalyzátoru při jízdách do 10km je diskutabilní...
Jinak jsem byl kolegovi s Felicií 96 - 1,3 MPI na Bohdalci - emise bez problému, jinak tam je "mustr" kabina, výfuk - koroze aj. to píšou na všechno - zajímavý bylo u F 126 ( nový výfuk pošopovaný a svítil tařka novotou ) přesto ho napsali - prostě "mustr" s Fiatem jsem byl taky dvakrát brzdy o tom nediskutuji a Na bohdalci jsou nejdražší 1 250 Kč + asi 500 Kč za opakovanou - v Motole opakovaná 50Kč!!! ....názor si udělejte sami
mějte se fajn