Stránka 1 z 11

Aký motor na AVEU

Napsal: sob úno 24, 2007 19:46
od sanko12
Chcem si kúpiť AVEO, no neviem sa rozhodnúť s akým motorom. Preto sa chcem spýtať majiteľov týchto áut aké majú skúseností s týmito autami. Je motor 1,2 dostačujúci? Bol som na predvádzacej jazde s motorom 1,2 a zdalo sa mi to slabé oproti mojej Š Felícia 1.3. Ďakujem za informácie.

Napsal: ned úno 25, 2007 10:30
od Krtek
Dam ti všeobecnou radu.... pokud ušetříš na výbavě, dá se lecos dokoupit. Ale jak ušetříš na motoru, tak ten už nevyměníš. Já se klonim vždycky k nejlepšímu možnýmu motoru co je za danou cenu k dispozici, pak teprve výbava a zbytek. Takže pokud máš na 1.4ku peníze, neřeš a kupuj.

Napsal: ned úno 25, 2007 10:41
od mipo
Záleží na tebe ako jazdíš, či jazdíš dlhé trasy alebo mesto a pod. Ak dlhšie trasy jedine 1,4ku.

Napsal: ned úno 25, 2007 10:43
od Kessler
Tak tak...centrál, elektrický okýnka, klimatizaci a já nevím co jde bez větších problémů dodělat...ale motor je nafurt...jinak teda já jsem nějakou dobu jezdil s Kalosem 1.4 a přišlo mi to výkonově tak akorát...ani málo ani moc...

Napsal: ned úno 25, 2007 11:40
od peter NR
dost velka nevyhoda je ze ti ponuknu iba dva motory 1,2 8V a 1,4 16V... preto som sa ja rozhodol pre 1,2-ku, nechcel som do mesta 16V... 80% kilometrov, ktore rocne najazdim su po meste, takze... keby som mal moznost kupit 1,4 8V, bola by to jasna volba...

Napsal: ned úno 25, 2007 11:54
od Krtek
Já bych se toho 16V nebál. Objem udělá víc než ventily a rozdíl bude markantní. Sám to vidim na Soptíkovi a Žužlíkovi. Soptík 1.6 16V a jsem zvyklej jezdit od cca 2 tis otáček a celkem to jede. Zato Žužlík 1.0 8V a musim ho točit nad 3500ot. Takže výsledek u tebe ve městě bude asi stejnej. Obojí aby jelo musíš točit a když nechceš točit, větší obejm to zvládne líp. Malej motor když točim, mi připadá jako že ho trápim.

Napsal: ned úno 25, 2007 12:15
od Akri
No na mesto je je ta 1,2 idealni, na jezdeni delsich tras a ve vicero lidech je to spis katastrofa, jakmile prijde kopec, je to takovy trapeni :D

Napsal: ned úno 25, 2007 14:02
od mino
Tak, tak 1,4 8V sa už neponuka, lebo nespĺna emisne normy. Ja mam doma aj 1,2 a 1,4 16 V a je to fakt rozdiel, hlavne to predbiehanie je
bezpečnejšie.

Napsal: ned úno 25, 2007 14:26
od Krtek
ááááá pán je sběratel 8)

Napsal: ned úno 25, 2007 16:08
od Pacoš
taky nemůžeš chtít, aby ti 20 let starej motor plnil normu EU4. :roll:

Napsal: ned úno 25, 2007 16:14
od Kessler
Ale ano, můžu... :D

...škodovce se to podařilo u motoru 2.0/85 KW...akorát za tu cenu, že jsou tam dvě lambdy a dva katalyzátory, což zvyšuje provozní náklady...nicméně i ten historický dvoulitr tím plní EU4...

Napsal: ned úno 25, 2007 16:15
od Krtek
he, he ... My máme u Sparka psáno v TP Euro I :x

Napsal: ned úno 25, 2007 16:38
od Pacoš
T se máš KRTKU čím chlubit. No vlastně ten tvůj motor je asi taky už historiský(SUZUKI ALTO) jemn mu přidali jeden válec. :shock:

Napsal: ned úno 25, 2007 16:39
od Pacoš
To byla sranda :D

Napsal: ned úno 25, 2007 21:20
od Rastos
1,4 8V ma vysoku spotrebu v meste, a preto je len logicke, ze ho z ponuky vyradili, netreba nad nim plakat. Zabehnuty 1.4 16V (po 20.000 km) je delo a chodi dobre aj v meste, taha odspodu rovnako dobre ako Lacetti 1.6 16V.