Stránka 1 z 16
TUNNING AVEA
Napsal: stř úno 21, 2007 12:22
od srneček
Chci postupně začít tuningovat svoje AVEO, zatím musím začít jen věcma, který lze vyměnit nepoznatelně a případně vráti zpět bez poškození. Takže jsem chtěl sehnat zadní čirou optiku, ale nikdo nědělá, až teď přímo CHEVROLET pro Americkou verzi AVEA.
Neví někdo, kde by se dali sehnat zadní světlomety z americké verze AVEA???
Napsal: stř úno 21, 2007 13:22
od mrk
zadna cira oprika je najskaredsia vec co sa da na auto dat. podla mna to pasuje len na strieborne a biele auta, vsade inde je to na grc.
Napsal: stř úno 21, 2007 14:13
od RoSta
Američania majú iné farby v svetlách, napr. smerovky do červena a hneď máš problém s policajtmi...
Tiež sa mi číre nepáčia...
K hlasovaniu...
nie je tam možnosť neurážať TUNEROV, aj keď ma tuning necháva chladným...
Re: TUNNING AVEA
Napsal: stř úno 21, 2007 15:38
od peter NR
srneček píše:Neví někdo, kde by se dali sehnat zadní světlomety z americké verze AVEA???
...asi najskor v amerike...
inak podla mna je tuning velmi siroky pojem... to co si ty predstavujes pod tuningom su asi cire svetla, mriezka do prednej masky a tak... (mozno sa mylim)
ak by som uvazoval, mozno o znizeni (pruziny 30/40 stoja okolo 7), mozno o chipnuti na 62kW, urcite o hlinikoch, mozno o podlozkach....
auto sa mi v podstate paci take, ake je (inac by som ho nekupoval) a tiez si myslim ze cira optika na zadnych svetlach mu na krase neprida...
ale "proti gustu ziaden disputat", takze vela stastia a nech sa ti auticko podari upravit k svojej spokojnosti...
Napsal: čtv úno 22, 2007 18:09
od jegi
Napsal: čtv úno 22, 2007 18:40
od peter NR
...pekny.... az na to ze to je kalos...
Napsal: čtv úno 22, 2007 18:56
od -peha-
Re: TUNNING AVEA
Napsal: pát úno 23, 2007 12:53
od srneček
peter NR píše:srneček píše:Neví někdo, kde by se dali sehnat zadní světlomety z americké verze AVEA???
...asi najskor v amerike...
inak podla mna je tuning velmi siroky pojem... to co si ty predstavujes pod tuningom su asi cire svetla, mriezka do prednej masky a tak... (mozno sa mylim)
ak by som uvazoval, mozno o znizeni (pruziny 30/40 stoja okolo 7), mozno o chipnuti na 62kW, urcite o hlinikoch, mozno o podlozkach....
auto sa mi v podstate paci take, ake je (inac by som ho nekupoval) a tiez si myslim ze cira optika na zadnych svetlach mu na krase neprida...
ale "proti gustu ziaden disputat", takze vela stastia a nech sa ti auticko podari upravit k svojej spokojnosti...
Na chiptuning jdu za cca 2 měs - stojí to 6.900,-, jinak chci jen decentní křídlo, spoiler, prahy a čirá světla. Dále sportovní podvozek, laděný výfuk, poud budou k sehnání, tak laděný svody s variabilní délkou, lehce snížit kompresní poměr součaně s montáží turba. Jsou to tedy jen vize, ale jak to dopadne reálně se ještě uvidí, jelikož jsem jediným živitelem rodiny - dítě taky hodně stojí, což je důvod proč 1.2i - mít co nejmenší fixní výdaje.
Jinak pár samolepek na autě neuznávám jako tuning. Můj tuning začne za 3 roky, až skončí záruka a půjdu s autem na motorovou brzdu, kde se bude ladit přesně podle výkonu - mám přístup na motor brzdu grátis (s ověření vydávat státní homologace.
Napsal: pát úno 23, 2007 16:47
od Krtek
No jestli chceš tunit motor tak.... nechci urážet. Proč každej tuní nějakýho šneka ? Já zasátvam názor že pokud je v adekvátnim modelu k dispozici víc motorů, začínam tim nejsilnějšim sériovym. Proč tunit blbou 1.2ku, když si moh vzít 14.16V ? Nic proti ale argument tisícovky ročně na povinnym ručení
To samá jak koktáfkáři s 1.,4kou. Začínat maj přece na 1.8T.
Čirý světla se mi líběj jak na čem. Na Aveu myslim zrovna jo. Bohužel potkávam často blby s jinejma světlama (ať čirejma nebo zse tmavejma) který je asi šetřej, páč je nevídam vůbec svítit
Napsal: pát úno 23, 2007 16:55
od V.Brousek
nemohl jsem hlasovat, žádná možná odpověď není uvedená. Mě nechává tuning chladný ( 57 ), nevadí mě , ale nesnáším když je to hlučné. Mám zde jednoho takového někde v sousedství a když přijede z noční, můžu vstávat. Tak to asi tak jedinné co mě docela štve na tuningu.
Napsal: pát úno 23, 2007 18:40
od peter NR
uplne suhlasim s krtkem, ze ak chce niekto takto "vazne" tunit motor, tak by mal mat "dobry zaklad"... dovod preco ja uvazujem o chiptuningu je lepsia pruznost motora hlavne v nizsich otackach, urcite si ale pockam na nejake skusenosti, pripadne moznost porovnavat... ved este uvidime...
apropo - ako je to - chiptuning a zaruka na auto? myslim teda u serioznej firmy samozrejme...
Napsal: pát úno 23, 2007 20:50
od Pacoš
Co třeba začít kolama?
Re: TUNNING AVEA
Napsal: pát úno 23, 2007 21:27
od Kessler
srneček píše:tak laděný svody s variabilní délkou, lehce snížit kompresní poměr součaně s montáží turba.
Mohl bys prosím trochu popsat ty svody s variabilní délkou jak to vypadá a funguje??? Variabilní sání je mi jasné, princip i přínos...ale o variabilních svodech jsem ještě nikdy neslyšel...
A mimochodem ohledně toho turba přeju hodně štěstí...budeš ho totiž potřebovat...
Napsal: sob úno 24, 2007 20:09
od Petr S.
No nic proti obsahu 1.2i,ale obsah ničím nenahradíš. Viz Ivanova Nexie. To už je lepší vyměnit motor za silnější. Můj názor na tuning? Německý uhlazený styl,auto pokud možno původní,motor jak ze škatulky,snížit,rozšířit a nějaká muzika. Jo a hlavně kola!
Napsal: ned úno 25, 2007 11:49
od peter NR
Petr Soukup píše:...Německý uhlazený styl,auto pokud možno původní,motor jak ze škatulky,snížit,rozšířit ... Jo a hlavně kola!
suhlas.... na 100%