Stránka 1 z 2
riadenie na espere
Napsal: ned úno 18, 2007 19:04
od mirko666
Už sa to tu dávnejšie riešilo ale mám pocit že riadenie alebo náprava asi nie je v poriadku alebo je to chyba všetkých espier? každá aj malá nerovnosť je prenášaná na volant auto nedrží stopu a treba ho furt korigovať začína mi to už liezť na nervi tých 100 až 140 viac sa neodvážim lebo začne plávať, tlmiče, čapy sú o.k. na rovnej nehrboľatej ceste ide dobre ale takých je na Slovensku veľmi málo
Napsal: ned úno 18, 2007 21:08
od conpet
Me tahlo doleva, po vymeme pneu je to OK.
Napsal: ned úno 18, 2007 21:49
od phalanx
geometria alebo nevyvazene pneu, ine by to snad nemalo byt ...
Napsal: pon úno 19, 2007 19:08
od Slavek
vyvyzeni, kdyz nepomuze zkontroluj axialni tahla, taky to muzou delat silinbloky ramen. Kolik mas najeto????
Napsal: pon úno 19, 2007 20:18
od ppp
Ja kolajach to aj mne potiahne volantom ale nieje ot take zeby som sa bal na nasich kolajovych dialniciach ist 130. V meste v zakopoch po autobusoch to potiahne celkom slusne ale vdaka posilovacu ten volant so mnou nebojuje takze tiez ziadna tragedia. Samozrejme 130 cez mestske zakopy by som si netrufol ale na ostatnych cestach som take kolaje aby sa neslo ist mierne nad limit nezazil. Espero mi zaplava len ked je silny bocy vietor, vtedy musim na dialnici spomalit na 120.
Re: riadenie na espere
Napsal: pon úno 19, 2007 20:23
od JRD McLAREN
mirko666 píše:...ážim lebo začne plávať, tlmiče, čapy sú o.k. na rovnej nehrboľatej ceste ide dobre ...............
..jak si prisiel na to ze su dobre tlmice.. ??
lebo podla toho co popisujesh su prave tie nahovno..
Napsal: pon úno 19, 2007 21:23
od bono.p
Espero sa prave chystam kupit. Asi pred troma som obcas jazdil s jednym Esperom co robilo cosi podobne ako popisujes. Ja som ale mal skor pocit ze to vznika akousi vazbou medzi prilis citlivym riadenim (mierne preposilovanym) a nerovnostami na ceste. Ked som volant drzal zlahka tak sa mi darilo ist rovno aj v 150.. otazka je ale ako sa sprava konkretne tvoje Espero.. Myslim ze stoji zato aspon otestovat tlmice nech vies na com si..
Re: riadenie na espere
Napsal: úte úno 20, 2007 16:52
od mirko666
na mesiac mám ísť na STK a ponovom ze vraj aj na emisnú kontrolu tak hádam by mu malo ukázať na STK že čo je na chybe lebo keď som ho kupoval tak malo lepšie jazdné vlastnosti ale nedávno som skončil v járku ale nič sa našťastie nestalo (rozliaty olej na ceste) je posunutý kus chladič
na tachmetry mám 110 000km ale či má naozaj toľko to neviem pretočiť sa dá ľahko kto to vie ltmiče by mali byť O.k. lebo sa vrátia na svoje miesto nekývu sa hore dole može to byť aj gumami ale asi skôr tie tlmiče no uvidí sa čo
na to povie odborník len to všetko stojí peniaze
Napsal: úte úno 20, 2007 18:47
od JRD McLAREN
..pozri..
urcite su to zle tlmice...
povodne "olejovky" uz pri 60tkm stali zahovno..
takze az ich aj "niekdo niekedy" menil...
mash 110t a to pochybujem ze su dobreee...
..na "tatovej" Nexii su "uz druhe" KYB Excel G..
a pri 135tkm su uz aj tie vpr...
povodne olejovky boli mene pri 62t. po tom co sa tatko
"dosmykal" na obrubniiik..
takze ak si xesh usetrit "vyhazov z STK"
..vymen tlmice a gulaky..
Re: riadenie na espere
Napsal: stř úno 21, 2007 16:33
od mirko666
no tak dnes som bol v servise a zistil že zadné kolesá majú vôlu jedno viac a druhé menej inak tlmiče,predná náprava sú o.k. automechnik bol ochotný a pozrel sa nato ale mal autá na jame tak napozajtra mám prísť a zistí bližšiu závadu mám strach že bude odídená zadná náprava alebo len silenbloky a to bude dosť drahé vravel že to plávanie môžu robiť aj zimné gumy ale v mojom prípade to bude v zadnej náprave menili ste ju už niekto a čo vásto stálo?
Re: riadenie na espere
Napsal: stř úno 21, 2007 16:49
od mirko666
no dnes som bol v servise predbežná vada zadná ľavá ale aj zadná pravá náprava tá je viac sú na nič buď silenbloky, napozajtra ho mechnik dá na jamu a bude múdrejší mám strach že to bude drahé nemenili ste to niekto a čo vás to stálo?Chcel so prekúpiť elektróny aj z letnýmy gumami za 7000 litrov ako nové ale asi pôjdu na opravu
Zadna naprava
Napsal: pon dub 23, 2007 16:12
od bono.p
Mne to robi nieco podobne. Ked vojdem do kolaji auto zacne plavat. Raz som dokonca zastavil ci nemam defekt..
Na kvalitnom povrchu to ide relativne stabilne aj pri 140.
Teraz mam auto v servise prave to riesia. Verdikt je - vymlatene tlmice, vola v zadnych loziskach, vymlatene silent bloky na zadnej naprave. Tie co drzia napravnicu.. je to mastne, spolu s udrzbou po 130 tis km a tlmicmi to vyjde cca 20 tis Sk.
Re: riadenie na espere
Napsal: pon dub 23, 2007 18:33
od mirko666
no veru keby tých kvalitnejších ciest bolo viacej no a k tomu riadeniu
už som si zvykol a budeš si musieť asi aj ty zase na druhej strane lacné auto nemôže mať jazdné vlastnosti ako niektoré nemecké vozi mal som predtým bawora E-30 ,325i
a ten bol o 10 rokov starší od espera a jazdné vlastnosti mal oveľa lepšie
ale predal som ho kôli veľkej spotrebe v meste 20litrov ,veľkej poistke a drahým súčiastkam inak to bol super voz a podľa mňa to je aj espero
Aj ja mam poznatok
Napsal: pon dub 23, 2007 19:31
od Hardy
Prezul som na letne a nevyvážil a tiež mi to pláva takže treba skontrolovat aj to...
aaa
Napsal: pon dub 23, 2007 20:09
od simone
sice mam Nubiru ale mne ked plavalo tak sa menili predne silentbloky.