Stránka 1 z 2
jede to jen devadesatkou/zmena,už to da aj sto.
Napsal: ned úno 04, 2007 21:05
od talat
ahojte sem tu nováček.jen nedavno sem koupil nexii a ona mi neda víc než devadesát.prosim Vás čim to muže být?
Napsal: ned úno 04, 2007 21:12
od Kessler
Vitaj v Dejwúklubu
Pokud má to auto sklony cukat a dusit se a po ubrání plynu se to spraví, tak by to mohl být zanesený benzínový filtr...
Napsal: ned úno 04, 2007 21:33
od talat
Díky za uvítanie.Práve že nie nedusí sa ani necuka.je celkom živé len proste ked ho rozbehnem a pride na devedesiatku stovku uz neda viac.
Napsal: ned úno 04, 2007 22:12
od Snowmannn
talat píše:Díky za uvítanie.Práve že nie nedusí sa ani necuka.je celkom živé len proste ked ho rozbehnem a pride na devedesiatku stovku uz neda viac.
skusal si preradit?
Napsal: ned úno 04, 2007 22:33
od talat
diky,to hej keby mala 6ku.
Napsal: ned úno 04, 2007 22:47
od JRD McLAREN
...mm ..
kontrolka motoru nesvitiii ..??
ked ne sksu reset ECU.. a potom to naucit jazdit..
..pozri tu na fore temu " reset ECU "..
inaac tazko poradit takto na dialku..
..mozno je zle nejake cidlo..alebo nieco..
a potom to bezi "v nudzovom rezime"..
Napsal: ned úno 04, 2007 22:58
od Ivan
Tak to je opravdu divné, vypadá to na kombinaci závad - katalyzátor, filtr, čerpadlo, ŘJ ... nevím.... Jinak vítej.
Napsal: pon úno 05, 2007 17:03
od Slavek
no me to prijde ze to auto je dovezeny z nemecka nema najeto jeste ani 60 tisic a na prevodovce je omezovac, na escortech co sem tahal z nemecka to obcas bylo, taky to nejelo vic jak 90, omezovac te proste nepusti
Napsal: pon úno 05, 2007 22:15
od palikx
no nevim o omezovaci sem v daewoo neslysel.ale tohle mi pripomina jednu obvyklou zavadu nexii a to palivove cerpadlo.ma slaby tlak a ve chvili kdy je potreba vic benzinu uz to nestaci a projevi se snizenim vykonu.a nebo nechodi map senzor ale to by nebezelo ani na volnobeh.jo samo ten palivovy filtr je asi uplne prvni moznost cim zacit.
Napsal: pon úno 05, 2007 23:18
od talat
skusim ten filter.uvidime skocim s tym do servisu.dam vediet.diky
Napsal: ned úno 11, 2007 17:18
od Vít, Jiří
talat píše:skusim ten filter.uvidime skocim s tym do servisu.dam vediet.diky
néé zaměř se na čerpadlo to je určitě ko a nedá potřebnej objem benzínu na trysky
Napsal: ned úno 11, 2007 18:28
od dedo.miki
Ono to je tak ,že ked starý majitel išiel predávať auto tak už do neho nechcel nič investovať .Preto obyčajne nie je vymenené ani to základné čo sa má meniť na ten počet Km. Nový majitel si zase myslí ,že je to pomerne nové a ,že má ešte čas meniť veci na aute.Ja by som radil začať s filtrom paliva ,nakolko ak je zanesený tak ani to najlepšie čerpadlo ho nedokáže dobre pretlačiť.To znamená že motor nedostane pri plnom zaťažení dosť benzínu a tlak je tiež slabší.
Napsal: ned úno 25, 2007 22:04
od talat
ahoj víte,jiří tos myslel dopravní čerpadlo co je u nádrže?
Napsal: sob bře 03, 2007 23:16
od talat
tak už mam vymeneny pal.filter,čerpadlo a dnes som si dal zreparovat celý výfuk.to auto ako keby sa znovu narodilo.stíchol aj hluk v aute lebo som mal deravý ten odpruženy diel vpredu.tak som ho začal mať aj celkom rád.no ešte vymením tie prevody a potom mu riadne vytrem kocúra.len ešte taká otázočka ak na niekoho z vás možem.citim vibrácie take mravčenie na plynovom pedáli.idem napr.na stvorke 80kou a také jemne mi vibruje plynový pedal.čím to?dosť mi to ide na nerv.a keď stlačím spojku tiež v nej cítim všetko kadejaké buchotačky,ako keby som v pedaloch citil cestu po ktorej idem.inač vlastne už len toto ma trapi inak ako hovorím nexijka ožila fest.ahojte
Napsal: ned bře 04, 2007 13:40
od ppp
Tie razy d plynoveho pedalu by zaujimali aj mna. Dost ma to zarazilo ako novopeceneho majitela espera ale casom som si zvykol a uz to nevnimam. Na skodovke v plynovom pedali nebolo citit nic.