zimní pneumatiky
Moderátor: Blue Lanos
zimní pneumatiky
Zdravím všechny, jsem uplny nováček.Koupili jsme si Matizka v bazaru minulý týden a ted kdyz naflakal sníh nevím jake mam koupit zimni pneu poradí někdo? děkujiiiiiiiiiiiiiii předem
- Reklama
pneumatiky
Pokud ti můžu poradit, kup pneumatiky podle rozměrů uvedených ve velkém techničáku. Na STK to kontrolují. Z vlastní zkušenosti můžu doporučit Barum Brillantis.
Jarda.
Jarda.
Docela pozdě teď kupovat zimní gumy.No jestli chceš přezouvat plecháče - což se moc nevyplatí,protože huntuješ tím ty gumy - neustálým přezouváním.Jestli můžu poradit kup plecháče samotný,ale je to tak za 1000 novej.Starý nejsou k dostání jelikož mají velký střed a těch je málo,tak jedině zbývá koupit novej.Gumy to už pak záleží na tobě - koukni na web a tam je srovnání gum podle oblíbenosti,podle parametrů atd...Já koupil ojetý i s plechama - gumy ojetý 80% - cena 4500 za komplet.
Matizek modrej - jak jinak 5/2003 najeto 120 000 defend lock,radio Pioneer 2x airbag,posilovač,ABS,tónovaný skla,elektrika,central a navíc od 8/2010 čipnuté na 51KW!! - člen Matiz clubu č.27
- Kessler
- Kontaktovat uživatele:
Jednak to nejsou zimáky, jak už naznačil kolega přede mnou...a jednak já je měl na Racerovi a nebylo to nic moc...hlavně hlučnost...zimní Savy jsou mnohem tišší...Miza píše:Barum Brillantis ... nejlepší volba. Perfektní cena a jízdní vlastnosti. Měl jsem je na svém prvním Máťovy a na tohodle co mám teď si je až vojedu to co tam je koupim zase !!
...no a když už jsem to nakousl, tak vřele doporučuji zimní pneumatiku Sava Eskimo S3...koupil jsem je za 925 Kč kus a nemám jediný důvod si na ně stěžovat...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Autodíly Krč, černej nebo stříbrnej, 750,- nebo 780,- Kč včetně DPH, račte si vybrat... Já mám ty černý .J.Bad píše:Jestli můžu poradit kup plecháče samotný,ale je to tak za 1000 novej.