Stránka 1 z 3
startovanie
Napsal: ned led 21, 2007 19:59
od neofun
Ahojre Pani esperaci,
mam takyto problem> moje Espero proste nie vzdy naskoci na prvy krat..
pri otoceni kluciku do plohy II vsetky kontrolky sa rozsvietia tak ako maju vsetko zda sa ze ida ako ma az na to ze nepocujem zapnut cerpadlo.. akonahle idem klucikom na startovanie (poloha III) auto sa snazi snazi ale nenaskoci... na stvrty piaty krat sa mi podari nastartovat.
Niekedy ale naskoci na prvy krat a to aj pekne pocujem benzinmove cerpadielko ako sa zapne.. Akonahle ho nepocujem viem ze nenakopnem
bol som s tym uz dva krat v servise (autorizovanom -EWOcar Bratislava)
a tam mi prvy krat vymenili rele imobilizera a druhy krat cievku immobilizera (je hned pri kluciku) no a teraz tam budem musiet ist dotretice
.. v kluci to asi nebude lebo som skusal oba a robi to pri obidvoch.
NEVIETE MI PORADIT V COM TO MOZE byt??
kde moze byt PES zakopany???
DAKUJEM vopred..
Napsal: ned led 21, 2007 23:02
od palikx
no tezko rict zalezi jestli se v tu dobu co to nejede treba neobjevi v pameti zavad ze nekomunikuje immo.jestli tam neco takoveho napise muze byt problem v napajeni jednotky immo nebo v konektorech.a samo zkusit jestli do toho cerpadla jde nebo nejde proud.pak jeste jestli jde nebo nejde k rele pumpy.v tydnu jsem zrovna rele menil.obcas ano obcas ne.tak to zkuste
Napsal: pon led 22, 2007 17:56
od peter NR
raz som niekomu podobnu zavadu robil a problem bol v RJ imobilizera - na plosaku bol studeny spoj na dvoch pinoch konektora, pochybujem ale, ze ti v servise budu rozoberat RJ...
podla tvojho popisu to vyzera na 90% na imobilizer, lebo aktivacia blokovania motora imobilizerom (v daewe) sa prejavi tak, ze zopne rele cerpadla iba na cca 0,5sec. a potom ho uz nezapne...
Napsal: pon led 22, 2007 19:25
od jegi
Zdravím!Na fore som nový ale espero mám 6 rokov a presne taký problém som mal vlani.Ignoroval som to dovtedy kým som nemohol naštartovať vobec.Nasledoval odťah do servisu,kde mi kamoš vyhodil immobilizér úplne.Veď vlastne kto by už kradol naše vozy?Má vobec IMM opodstatnenie v 11 ročnom Daewoo?
Napsal: pon led 22, 2007 19:34
od peter NR
jegi píše:Zdravím!Na fore som nový ale espero mám 6 rokov a presne taký problém som mal vlani.Ignoroval som to dovtedy kým som nemohol naštartovať vobec.Nasledoval odťah do servisu,kde mi kamoš vyhodil immobilizér úplne.Veď vlastne kto by už kradol naše vozy?Má vobec IMM opodstatnenie v 11 ročnom Daewoo?
...ale to co ti vyhodil bol sotva fabricky imobilizer spojeny datovo s RJ motora... to bol skor nejaky domontovany (meta, autoblock,...)...
Napsal: pon led 22, 2007 19:41
od dedo.miki
Ked sa vytiahne relé na benzín pumpu tak na kontakte kde bolo nastrčené treba merať či tam dôjde napätie ak nie tak je to immobilizérom ,alebo riadiacou jednotkou ,ak áno tak je to relé.V relátku sa tiež stáva že tam je studený spoj na plošnom spoji kde sú zapojené jednotlivé vývody.To odstrániš tak ,že kryt podpáčiš a dáš dole a z lupou nájdeš kde je ten cínovaný vývod porušený.Tam pájkovačkou precínuješ .Pokial na svorky nepríde napätie tak to tam ide z riadiacej jednotky a je potrebné hladať podobne.
Napsal: úte led 23, 2007 13:33
od neofun
peter NR píše:raz som niekomu podobnu zavadu robil a problem bol v RJ imobilizera - na plosaku bol studeny spoj na dvoch pinoch konektora, pochybujem ale, ze ti v servise budu rozoberat RJ...
podla tvojho popisu to vyzera na 90% na imobilizer, lebo aktivacia blokovania motora imobilizerom (v daewe) sa prejavi tak, ze zopne rele cerpadla iba na cca 0,5sec. a potom ho uz nezapne...
priklanam sa k tvojmu nazoru ze to bude nieco take.. len kde je RJ immobilizera? aby som sa na to pozrel.. jednu skrynku s plosakom v nej som nasiel pod volantom nuz zeby to bola ona?
Napsal: úte led 23, 2007 13:58
od peter NR
dedo.miki píše:Tam pájkovačkou precínuješ .Pokial na svorky nepríde napätie tak to tam ide z riadiacej jednotky a je potrebné hladať podobne.
...neviem ci je vhodne davat navod na amatersku opravu RJ sposobom - rozoberes a precinujes.... RJ po takom amaterskom preletovani som uz videl a robili vselico, len nie to co mali...
Napsal: úte led 23, 2007 14:01
od peter NR
opt_neofun píše:peter NR píše:raz som niekomu podobnu zavadu robil a problem bol v RJ imobilizera - na plosaku bol studeny spoj na dvoch pinoch konektora, pochybujem ale, ze ti v servise budu rozoberat RJ...
podla tvojho popisu to vyzera na 90% na imobilizer, lebo aktivacia blokovania motora imobilizerom (v daewe) sa prejavi tak, ze zopne rele cerpadla iba na cca 0,5sec. a potom ho uz nezapne...
priklanam sa k tvojmu nazoru ze to bude nieco take.. len kde je RJ immobilizera? aby som sa na to pozrel.. jednu skrynku s plosakom v nej som nasiel pod volantom nuz zeby to bola ona?
pod volantom nalavo - dost blbo sa tam da dostat a ak to budes robit sam, tak opatrne, aby si vobec este nastartoval....
Napsal: úte led 23, 2007 14:40
od dedo.miki
Kontrolu riadiacej jednotky sa dá urobiť tak,že tvoju riadiacu jednotku nastrčíš do druhého takého vozu .Pozor nie jeho do tvojho vozu ,lebo ak je taká chyba na vozidle od ktorej odišla tvoja tak by si aj tú druhú pokazil.
Re: startovanie
Napsal: stř led 24, 2007 19:43
od mirko666
ja mam zase iny problem ked chcem nastartovat a otočím klúčikom
tak mi netočí štartér iba v ňom vrčí baterku mám novú dá sa to opraviť alebo treba nový štartér akoľko stojí?Niekedy ay 5 krát musím skúsiť naštartovať
a až potom naskočí môže byť aj to že sa tam dostala niekde voda?
Napsal: stř led 24, 2007 20:27
od dedo.miki
Pokial v nom počuť klepot tak rýchlo za sebou ,tak je to kontakt.Pokial počuť akoby sa štartér točil na prázdno tak je to pastorok v štartri-Vadná volnobežka.
Škoda ,že ten zvuk nemôžem počuť.
Re: startovanie
Napsal: stř led 24, 2007 21:09
od mirko666
no to bude asi ten druhý prípad asi nevysúva ten pastorok
som si všimol že to robí keď prší a dnes som už pár velkých mlák
prešiel niečo podobné sa mi stalo aj na favorite vôbec sa nedal naštartovať ljeden známi len vyčistil alebo vymenil uhlíky a potom bolo všetko o.k.
typujem že to bude to isté
Napsal: stř led 24, 2007 22:17
od dedo.miki
Pastorok to je ale on vysúva ,ale netočí motorom ,lebo preklzuje volnobežka .A tá je v pastorku a sa velmi tažko opravuje.Takže nutné vymeniť pastorok.
Napsal: čtv led 25, 2007 00:00
od ppp
Nieco take stretlo aj mna. Pred rokom zastanem pred pneuservisom a ked chcem nastartovat a ist dnu, tak starter len cinkne, roztoci sa ale motor nic. Kedze 350km z domu a od naradia a garaze neostalo mi nic ine len kupit dalsi za 5t aj s montazou. Ten stary este mam len nieto casu a vole ho rozobrat a pozriet co sa stalo. Tipujem bud vysuvacia cievka alebo pastorok.