Stránka 1 z 1

Znizenie spotreby LPG

Napsal: pát led 19, 2007 08:08
od Jupi
Zdravim,

pred casom som pisal o problemoch s odberom v mojej Nexii. Na vine bol LPG, ktory mal aj pri vypnutom zapalovani ober asi 100mA. Prechodne vytahujem pri dlhsom stani (na noc, na vikend) poistku od LPG a zistil som, ze sa mi znizila od vtedy spotreba na LPG asi o 1 liter/100km. Natankoval som uz niekolko krat a vzdy na tej istej pumpe, cize to nebude nepresnost pri tankovani.
Neviete mi niekto povedat, ci sa ma odpajat od elektriky pri vypnutom zapalovani aj komplet LPG? Popripade iba splynovac a RJ nechat pripojena. Je to BRC Just.
Vdaka

Napsal: pát led 19, 2007 15:48
od bob a bobek
Já si myslím že by se to mělo vypnout celé,protože na trubkách by měli být elektroventily které to po vypnutí klíče bezpečně uzavřou,aby to pravě neutíkalo a z bezpečnostních důvodů .Ale nejsem odborník je to jen můj názor

Napsal: pát led 19, 2007 17:27
od -peha-
Nakolko som tak trocha odbornik tak ze na nadrzi mas jeden ventil , na privode LPG k reduktoru mas druhy ventil a na reduktoru je treti a v kazdom pripade sa ti vsetky ventili uzavru ked vypnes klucik ;) Ten ventil ne nadrzi je elektricky ale aj multifunkcny ventil na nadrzi teda ten co je na nom aj ukazatel sa uzavira ak dojde k dakej poruche :) Cize vypnes klucik a vse je v pohode ;) UZAVRETE ;)

Napsal: pát led 19, 2007 19:55
od palikx
no lpg sem mel a urcite se po vypnuti klicku odpoji napajeni ke vsem ventilum co na lpg jsou a samo i napajeni ridici jednotky.

Napsal: pát led 19, 2007 21:43
od Richard
-peha- píše: Ten ventil ne nadrzi je elektricky ale aj multifunkcny ventil na nadrzi teda ten co je na nom aj ukazatel sa uzavira ak dojde k dakej poruche :) Cize vypnes klucik a vse je v pohode ;) UZAVRETE ;)
Já přihodím také něco, Na Feldě mám BRC a nemyslím, že ventil u nádrže je elektrický. Určitě je multifunkční a to:
1. umožní natankování plynu
2. v případě vzniku přetlaku odfoukne plyn do prostoru mimo vozidlo
3. umožní zavřít přívod plynu do motoru
4. uzavře se v případě většího průtoku plynu (např. při prasknutí či zlomení trubky přívodu paliva.
5. ukazuje stav LPG v nádrži
Nádrž mám válcovou a k tomu ventilu nejde na 100% žádnej drát, tudíž nemůže být elektrickej.
V motoru je jeden el. ventil společný s filtrem a ještě jeden el. na zplynovači a regulátoru

Napsal: sob led 20, 2007 11:11
od -peha-
Ano to je v pohode jedná sa o multifunkčný ventil bez elektroventilu ale funkcia je taká ako píšeš a to že pri tankovaní ide LPG dnu ale von nie lebo má spetnú klapku no a pri jazde keby došlo k poruche teda vlastne k vetšiemu úniku LPG tak ventil uzavre výstup.Je to vlastne bezpečnostný ventil a je niekolkokrát istený