Stránka 1 z 1
ukazatel paliva
Napsal: stř led 17, 2007 14:05
od Lotus
Ludia, mam takovej mensi problem, zasekol sa ukazovatel paliva v nadrzi.
Neviete niekto ako to mam rozhybat, lebo niako sa ktomu neviem dostat a nikdy neviem kolko mam v nadrzi. Dikes[/b]
Napsal: čtv led 18, 2007 11:19
od juroo
aj mne sa asi zasekol jeden den ukazuje plnu a za dva prazdnu ........
Napsal: čtv led 18, 2007 21:32
od palikx
no temer jiste se zasekl ten na pristrojovce.v nadrzi to snad ani nejde.ten nema oco se zaseknout.leda zkus poklepat pristrojovku a jestli se nehne je to na vymenu.
Napsal: čtv led 18, 2007 22:12
od Petr S.
Mám stejný problém,ale u mě to bude spíš na kontaktech u nádrže,než budík. Ta ukazuje,ale jen půl nádrže. Skus to zespoda očistit a uvidíš.
Napsal: čtv led 18, 2007 23:42
od palikx
ale kdyz je zoxidovany kontakt dole na nadrzi tak neukazuje nic.teda jestli se nepletu.nubira a matiz ukazuji porad ale nexie po vypnuti klicku lehne.nebo ne?se musim podivat
Napsal: čtv led 18, 2007 23:47
od Ivan
palikx píše:ale kdyz je zoxidovany kontakt dole na nadrzi tak neukazuje nic.teda jestli se nepletu.nubira a matiz ukazuji porad ale nexie po vypnuti klicku lehne.nebo ne?se musim podivat
Nelehne
Napsal: pát led 19, 2007 09:53
od GHOST
Veru,drzi hodnotu. Nic moc v kontexte - zlodeji benzinu
Napsal: pát led 19, 2007 15:52
od Lotus
to hej, na nexii lehne po zhasnuti motoru ale mne
uz hodne dlouhou dobu si lehnout nechce ani po zhasnuti
Napsal: pát led 19, 2007 18:42
od Ivan
Lotus píše:to hej, na nexii lehne po zhasnuti motoru ale mne
uz hodne dlouhou dobu si lehnout nechce ani po zhasnuti
NELEHNE u žádné Nexie!!
Napsal: pát led 19, 2007 19:59
od palikx
ok se nezlobte.takze jestli lotusovi nekdy klesla mel tam neco spatne.a jestli ted drzi hodnotu tak to mozna funguje.ale jestli se ti nehybe ani za jizdy kdyz vyjedes nadrz je to asi dole na kontaktech nadrze a budik nedostava pozadovany impuls.
benzinobudik
Napsal: sob led 20, 2007 10:11
od rsaf
Mi se ted, po dloouhe dobe (vlastne poprve) stalo, ze jsem nabral uplne plnou nadrz (uz by tam nevlezlo asi vubec nic) a vyjel jsem od benzinky a misto aby se rucicka priblizila k "F" tak padla hluboko pod "E"
Potom jsem ujel asi 20 km - a rucicka se pomalu presplhala k "F" - proste asi spatny kontakt na tom cidle v nadrzi... Nastesti se mi to tak casto nestava, protoze jezdim na LPG takze rucicka benzinu se mi porad drzi blize k E nez F.
Jinak rucicka opravdu nelehne - po trech dnech co auto stalo jsem prisel a byla tam, kde jsem ji zanechal kdyz jsem odchazel