Stránka 1 z 1

Svíčky Denso Iridium Power

Napsal: pát led 12, 2007 00:08
od Racer´89
Myslite ze to jsou dobre svicky? Projevi se nejak na vykonu, zivotnosti? Myslim to tak ze jsou o dost drazsi tak jestli se to vyplati... :?: :?:

Napsal: pát led 12, 2007 09:57
od Kessler
Co vim, tak se to trošičku líp chová když je ještě motor studenej...jinak přínos nula...takže bych do toho nešel...do Racka jsou nejlepší obyčejný Densa nebo NGK...nedával bych tam Bosche nebo Brisky...

svíčky

Napsal: pát led 12, 2007 11:14
od Serpico
....jo Kessler souhlas, jenom dodávám DENSO a NGK jsou přímo naladěný na korejce Daewoo Chevrolet - Heřmánek auto - sport Pankrác - jeho názor a dílenské zkušenosti....osobně mám dobrou zkušenost s DENSO nyní ( původně Brisk pak NGK ve slevě z Krče za 45 )

mějte se fajn

Napsal: pát led 12, 2007 15:30
od Racer´89
Diky moc, no na to jak jsou drahy... Mate pravdu.
Ted ani nevim co tam je, ale jezdi vyborne. Naskoci hned na poprvy i kdyz tejden stalo venku(ted jsem s nim jel). Koupim teda asi obyc Densa, uz v krci objednavam novy svetlomet, mam levy predni praskly...

Diky ;)

Napsal: pát led 12, 2007 15:35
od Kessler
Já měl taky levej přední prasklej :lol:

...hele nekoupils náhodou mýho Racka??? :lol:

Napsal: pát led 12, 2007 15:46
od Racer´89
ne to urcite ne, pac tenhle ma historii jinou, puvodne ho koupila teta dovoz z koree tech par kousku v roce 89 co se sem docvezlo, byl to luxus a asi rok ho mela pak ho dala tatovi a ten s tim jezdil az do cervna 06. nekdy zhruba v breznu 06 melo velkou GO a novy peravy zadni dvere, ty nam zbouchnul najkej bavorak kdyz couval :lol: a do ty doby to byly zvady jen drobnosti. Ted se nedavno menil posilovac brzd a ten pistek, palivovy cerpadlo, filtry... No motorove je v super kondici po dalnici jede pres ten jeho tachac do 180km/h 8) no jen ta rez, ale te dnekdy po zime pujde do dilny a pekne vybrousit zakitovat a prelakovat a budu kupovat litaky, folie na skla a mozna jeste nejakej basovej tlumic vejfuku... No aby byl trochu v parade :lol:

Neva ze je to tak dlouhy?

Napsal: pát led 12, 2007 16:01
od Kessler
Racer´89 píše:Neva ze je to tak dlouhy?
Jasně že ne...ale to jsem rád, protože toho mýho Racka bych ti nepřál...byla s ním radost jezdit (když zrovna jezdil :lol: ), ale potřeboval tak 30t investici a to jsem neměl, tak šel z domu...no nic...zase sme odbočili z tématu... :oops:

Napsal: pát led 12, 2007 16:06
od Racer´89
No co dlouho tu nikdo nic nepsal tak je to o Rackovi... no dobre mozna trosku je to OT.

No jinak ta GO za tu jsme dali 30tis. takze neco podobnyho ale i do ty doby jezdil super, jen to uz potreboval, spatnej simering(tekl olej) a tesneni valcu no proste tech 200tis. kilaku uz udelalo svy :lol:
Jinak vzhledem k tomu ze se na nem ucim tak je to idelalni auto, az budu mit ty zk*** papiry tak s nim budu taky jezdit, prave proto do nej chci jeste neco investovat. A nahodou se za to nestydim, je to moc pekny auto, spis takova limuzka, lepsi nez jezdit nicim nebo nejakou 120 skoda... :lol: :lol:

Napsal: pát led 12, 2007 16:42
od Kessler
Racer´89 píše:No co dlouho tu nikdo nic nepsal tak je to o Rackovi
Máš recht...

Jinak je jasný že je mnohem lepší než ňáká 120...i v porovnání s Fávem vítězí...i když je to celkem pochopitelný, když někdy v roce 93 novej Racek stál o sto tisíc víc než nový Fávo...tak se to musí projevit... :lol:

Já byl na Racka hrdej, protože nikdo z mejch kamarádů nic takovýho neměl a všichni čučeli jaká je to limuzína...však i jeden náš soused si to v roce 1989 pořídil a scházeli se lidi z širokýho okolí a nepokrytě mu tu jeho hustokáru záviděli... :lol:

Napsal: pát led 12, 2007 22:52
od Racer´89
Tak tak, presne tak. Jeden mechanik co jsem s nim jel do servisu prijel favem, sedl do racka a potom rika... "Zlaty favo..." No tak jsem hned zacal jako ze proc ze je tohle mnohem lepsi...no ale kdyz on taky neumel asi moc mackat spokju pac kdyz tam daval zpatecku tak jsem se bal aby z ty prevodovky vubec neco zbylo...no proste "mechanik" :lol:

Jinak diky ze aspon ty tu neco pises...

Napsal: sob led 13, 2007 10:48
od palikx
no vite ono je to asi veci nazoru.a taky trochu penez.ja sem si ted na drobne pojizdky a pro manzelku koupil favo,resp formana a i kdyz to teda neni zadnej zazrak tak se mi to porad jevi lepsi nez racer.ja z racera nemam dobry pocit neco mi na nem nesedi.jedina opravdu vyhoda racka je ze ma mnohem lepsi motor.ale jak rikam je to vec nazoru.

Napsal: sob led 13, 2007 12:03
od Kessler
To je fakt, že každýmu sedí něco jinýho...já si třeba zaboha nemohl zvyknout na Nexii...i když člověk by řekl, že je to jenom kulatej Racek...a taky jízda s Lacetti nebo Kalosem je pro mě psychicky vyčerpávající...prostě se v tom necítím dobře...ale v Rackovi jsem se cítil jako doma... :lol: ...a díkybohu je mi dobře i ve Fildě... i když jsem se s ní pořád nenaučil pořádně parkovat...má hrozně malej rejd a ještě jsem si na to nezvykl...ale to neva...hlavně že vždycky startuje napoprvé...s rackem to byla tak trochu loterie...občas se samovolně přechlastával a občas se samovolně vybila baterka...ale ta jemná práce s táhlem sytiče a plynem v zimě taky měla něco do sebe... :lol:...prostě to bylo auto se kterým se člověk musel sžít a trochu se do něco vcítit (i když to třeba zní blbě ale je to tak)...prostě auto s duší, žádnej spotřební materiál...

No...zase jsem se tady rozkecal...to je vždycky když člověk začne vzpomínat na svoje první auto... :mrgreen:

Napsal: ned led 14, 2007 20:20
od Racer´89
Taky jsem ted od mechanika slysel ze ma radsi favo... no prosti gustu...

A jinak ted jsme jeli na do Prahy a ma hrozne nestabilni volnobeh, skyta, cuka...(spinava volnobezna tryska?) a taky kdyz se jede rychleji tak pri 4. krasne tahne tak do pulky plynu pak jakoby tam slo moc benzinu a vubec netahne a smrdi benzin(nebo vada v karbeci?) a Pak taky asi potrebuje seridit geometrii nebo lip vyvazit ty novy zimni kola pac tak pri 80-95km/h jsou celkem silny vibrace... A kdyz jsme dojeli domu tak smrdelo jako by se neco palilo, a leva predni brzda byla uplne rozhavena... :cry: Jj musime do servisu ;)

Napsal: ned led 14, 2007 20:34
od Kessler
Taky jsem měl neustále problémy s karbecem...potřeba rozebrat, vyčistit, složit, seřídit...a tu brzdu jsem měl taky...to je klasická závada - zatuhlej třmen...ten je třeba taky rozebrat a vyčistit...s tou zaseklou brzdou jsem ujel 100 km a výsledek byl spotřeba 12 litrů/100 km a roztekla se poklice... :twisted: ...

Napsal: ned led 14, 2007 21:13
od Racer´89
Ano, chce to vsechno cistit a udrzovat... :lol:

Jako cloveka...viz jak jsi psal auto s dusi... :lol: :lol: