Stránka 1 z 2
Přestala jet
Napsal: pon pro 18, 2006 12:24
od mmx5
Prosím o radu....
Bratr má Nexii a už několikrát se mu stalo, že mu při jízdě vypl motor a vlastně všechno. Když zastavil, nešla nastartovat. Naposledy se mu ji povedlo nastartovat až po hodině a půl. To jel hned na diagnostiku, která mu však ukázala 0 chyb zapsaných v paměti. Nemáte někdo podobnou zkušenost, či netušíte alespoň čím by to mohlo být?! Fakt už jsem z toho zoufalá......
Díky za tipy
Markéta
Napsal: pon pro 18, 2006 12:36
od Habron
Jako první mě napadá cívka v rozdělovači, ale příčin může být více, třeba imobilizér ...
Napsal: pon pro 18, 2006 12:45
od stefan
Čo myslíš tým že sa mu vyplo všetko?
Aj svetla, ventilátor, atď.
Alebo iba zdohol motor, točiť išiel ale nešiel naštartovať?
Napsal: pon pro 18, 2006 12:49
od mmx5
Jak jel, tak mu chcípl motor..... Zastavil, vypl celý auto včetně světel apod. a zaboha ju nemohl nastartovat.
PS.... Ještě mu prý na palubce svítila kontrolka "diagnostika" (tedy jestli se nemýlim, ale nějaká kontrolka mu tam svítila
)
Napsal: pon pro 18, 2006 13:17
od stefan
Povedz bráchovi nech lepšie popíše čo zhaslo, čo svietilo,
a ty Manrkéto kukni do Pokecu, do témy ježíšek, tunning
do 2000, zháňajú tak nejaké dievčatá - daewáčky.
Budeš určite vítaná
Napsal: pon pro 18, 2006 13:38
od mmx5
Jukla jsem tam......Mno jo, ale jsem v práci a 38-ti stránkovou diskuzi fakt nemám
!!! To víš, my v pracovním nasazení to nemáme jednoduché
!!!!
PS jinak od bráchy vyzjišťuju detaily a zítra popíšu snad podrobněji.....Jinak díky za to, že se s jedním automobilovým antitalentem vůbec někdo baví:-)))........
Zatím pap M.
Napsal: pon pro 18, 2006 16:01
od Kessler
No vždyť od toho tu to fórum máme, abychom se tu bavili
nejde
Napsal: pon pro 18, 2006 16:26
od Serpico
....to mmx5 tady se bavíme všichni bez rozdílu technických znalostí ( na to máme značkový a dobrý servismany palikxe a petrma ) - a právě proto - apropo, co to je x5, to je velikost?, - já mám XX až XXX....ale 5 X to už snad ani neexistuje....
mějte se fajn
Re: nejde
Napsal: pon pro 18, 2006 16:37
od mmx5
Serpico píše:....to mmx5 tady se bavíme všichni bez rozdílu technických znalostí ( na to máme značkový a dobrý servismany palikxe a petrma ) - a právě proto - apropo, co to je x5, to je velikost?, - já mám XX až XXX....ale 5 X to už snad ani neexistuje....
mějte se fajn
Tak to fakt netuším
...... Je to přezdívka bráchy, jelikož teď nemá přístup na net, tak mu meily tisknu já z práce..... ovšem jak ho napadlo si dát takovou přezdívku, tak to fakt nevím....... (ovšem pochybuji, že by to byla velikost ...... protože já mám velikost 36/38 a brácha o moc silnější nejni..... trochu víc svalů a takové to otcovské bříško - po třech dětech
, takže velikost by to být neměla......) Ale vidíš, na to se ho také zeptám
.....
Napsal: pon pro 18, 2006 17:57
od -peha-
stefan píše:Povedz bráchovi nech lepšie popíše čo zhaslo, čo svietilo,
a ty Manrkéto kukni do Pokecu, do témy ježíšek, tunning
do 2000, zháňajú tak nejaké dievčatá - daewáčky.
Budeš určite vítaná
Teda Stefane Ty lumpíku jeden
Ale díky že nám posielaš krásky leb my chlapi sme asi tak......no nič uvidíte
Takže Markétko pojď medzi nás a neviete kde je Hanička
nejede
Napsal: pon pro 18, 2006 17:59
od Serpico
....mmx5 příčin může být víc ....habron cívka, já dodávám rozdělovač ( načatá cívka v rozdělovači - většinou je vystřelená žlutá izolace - hřídelka s magnetem, opálený palec - víčko atd. ), kabely - proměřit odpory - uhlíkové kabely odchází, svíčky a benzínové čerpadlo - už nemá patřičný tlak, ( 2,5 - 3,3 ) nestačí dodávat benzín - vstřiky otvírají v milisekundách - benzín musí být natlakovaný - přepouštěcí zpětný ventil ( nedrží tlak ), slabá baterie - špatné dobíjení ( alternátor ) zhasne všechno, ale mělo by aspoň slabě svítit....příčin je fůra...těžko diagnostikovat...jinak k listování na servru stačí si najít v nexii různé problémy a pak srovnat se svým - JRD McLaren - to je školící středisko i s fotodokumentací - palikx a petrm značkový a velmi dobří servismani Golc Car Praha 8 - pokud si z Prahy a okolí doporučuji s osobní zárukou....
...jinak sorry, to mělo být mírně lechtivé ( osobně nemám rád 5 a více to je pro pamelu a jí podobných, co je přiměřené a přirozené bez silikonu, to je hezké ) přirovnání pro tvého bráchu, to je výstižné po " třech dětech ", já nevím, říká se " dobrý kohout netloustne "...já už radši končím, nebo si to se mnou vyřídíte oba....
mějte se fajn
Re: nejede
Napsal: úte pro 19, 2006 07:38
od mmx5
Serpico píše:....mmx5 příčin může být víc ....habron cívka, já dodávám rozdělovač ( načatá cívka v rozdělovači - většinou je vystřelená žlutá izolace - hřídelka s magnetem, opálený palec - víčko atd. ), kabely - proměřit odpory - uhlíkové kabely odchází, svíčky a benzínové čerpadlo - už nemá patřičný tlak, ( 2,5 - 3,3 ) nestačí dodávat benzín - vstřiky otvírají v milisekundách - benzín musí být natlakovaný - přepouštěcí zpětný ventil ( nedrží tlak ), slabá baterie - špatné dobíjení ( alternátor ) zhasne všechno, ale mělo by aspoň slabě svítit....příčin je fůra...těžko diagnostikovat...jinak k listování na servru stačí si najít v nexii různé problémy a pak srovnat se svým - JRD McLaren - to je školící středisko i s fotodokumentací - palikx a petrm značkový a velmi dobří servismani Golc Car Praha 8 - pokud si z Prahy a okolí doporučuji s osobní zárukou....
...jinak sorry, to mělo být mírně lechtivé ( osobně nemám rád 5 a více to je pro pamelu a jí podobných, co je přiměřené a přirozené bez silikonu, to je hezké ) přirovnání pro tvého bráchu, to je výstižné po " třech dětech ", já nevím, říká se " dobrý kohout netloustne "...já už radši končím, nebo si to se mnou vyřídíte oba....
mějte se fajn
Avoj Serpico
!
Díky za tipy, čím by to mohlo být.......Jenom dodám, že motor chcípl, ale světla svítila a vše ostatní též...Pouze mu blikala říkal že "diagnostika"... A něděje se mu to pořád (pouze třikrát, včera ujel přes 200 km a autíčko šlapalo jak hodinky), proto bych baterii vyloučila (sic tomu nerozumím, ale kdyby to bylo baterkou, tak by to snad blblo neustále) ...... Mno netuším, každopádně mu to vytisknu.......
Jinak přemýšlela jsem jak myslíš to X5, mno přiznám se napadla mě i tahle možnost jak to myslíš.........Ale já su stejného názoru......Co je malý to je hezký, a hlavně co je pravý, to je ještě hezčí
!!!!! Takže já s tímhle fakt problém nemám a mmx5 fakt nejni má přezdívka ..........
nejede
Napsal: úte pro 19, 2006 14:42
od Serpico
....mmmx5 naprostý souhlas, co vytvoří příroda - genetika, těžko napravovat, vždy hrozí nepřirozený stav - byť vyumělkovaný ( i draze zaplacený na plastice )....
...ten problém může způsobovat i lambda sonda ( ta není drahá 2 - 3tisíce, je dobré opatrně demontovat, následně i proříznout závit ve výfukovém svodu - hrozí poškození závitu ) - to by napovídalo to blikání - jinak na dálku těžko objektivně hledat příčinu - mě to jelo i s vystřelenou lambda sondou ( kontrolka neustále svítila ) to vše po výměně v Daewoo Modřany ( narvali ji tam nevystředěnou na závit - přes závit u 8ventilu je mírně šikmo )....a nebo postupovat chronologicky - nejede svíčky - jiskra, benz. čerpadlo - jde benzín a pak určit příčinu...
mějte se fajn
Napsal: úte pro 19, 2006 15:16
od Habron
Tohle bych téměř jistě přisuzoval té cívce v rozdělovači, nebo zapalovacímu modulu.
Nebo druhá pravděpodobná příčina čerpadlo.
Prostě v okamžiku, když to nechce startovat, tak někoho požádat, aby zkusil nastartovat a prověřit jiskru. Pokud bude, tak do sání vypustit obsah zapalovače, pokud to bude mít snahu chytnout, tak je závada v dodáce paliva. Pak jedině opatrně vyzkoušet, jestli to vůbec čerpá, tj. odpojit palivový "konektor" na vstřikovací liště a zkusit otočit klíčkem. Palivo by mělo stříkat jako divý ...
Pokud je vadná lambda, tak to jede furt, jen je nedobrá směs - příliš bohatá, takže je vysoká spotřeba paliva.
Napsal: úte pro 19, 2006 15:38
od stefan
Podľa toho čo tu bolo napísané, ja by som to tipoval na zapalovanie.
Nejaký kontakt alebo kábel v rozdelovači / cievke.