Stránka 1 z 6
Ach ten check
Napsal: pát pro 08, 2006 13:59
od skladany11
Mal som stale problem s checkom na 1,4 16 V, kontrolka svietila a zhasinala ako sa jej chcelo. Mal som hned aj znižený výkon motora a zvyšenú spotrebu . Servis stale reset a aby som tankoval neviem už čo. Teraz je v oprave , je tam nejaky problem z hlavou , trocha to prebrusovali , tak uvidim v utorok malo by to byt hotove
Napsal: pát pro 08, 2006 14:04
od JRD McLAREN
..mmm..
lebo vymenit preventivne cidlo teploty motora..
je asi moc zloziteee..
Napsal: pon pro 11, 2006 16:27
od peter NR
JRD McLAREN píše:..mmm..
lebo vymenit preventivne cidlo teploty motora..
je asi moc zloziteee..
niezeby som ti neveril ale vazne - mas to potvrdene?
Re: Ach ten check
Napsal: pon pro 11, 2006 19:37
od Tompetr
skladany11 píše:Mal som stale problem s checkom na 1,4 16 V, kontrolka svietila a zhasinala ako sa jej chcelo. Mal som hned aj znižený výkon motora a zvyšenú spotrebu . Servis stale reset a aby som tankoval neviem už čo. Teraz je v oprave , je tam nejaky problem z hlavou , trocha to prebrusovali , tak uvidim v utorok malo by to byt hotove
tak dej potom vědět jak se ti změnila spotřeba - mi dělali to samé a od té doby jsem se téměř nedostal pod 7 l/100 km. netuším jestli to mělo souvislost s tím a nebo se zajetím auta a nebo ještě s bůhvíčím ale je to tak
Napsal: stř pro 13, 2006 16:23
od skladany11
Tak mam ho uz doma a poviem vam že hned to ide inač , spotrebu este nepoviem , ale ten výkon tak už cítim 1,4/16V. Inač robili prebrus hlavy a davali tam všetko nové. Spotrebu tak za mesiac az urobim nejaky ten priemerik.
Napsal: pon led 15, 2007 17:56
od LIFELIKE
Tak už som v "klube" aj ja. Aj keď mi ten check svietil len raz počas asi 3km dlhej cesty. Potom po opätovnom naštartovaní sa už nerozsvietil a odvtedy (asi 2 týždne) nič. Dúfam, že to tak aj zostane.
Napsal: pon led 22, 2007 18:58
od mino
Další klubák som aj ja .Na novej 1,2 pri 3880 km začal svietiť check. V servise odstránené na počkanie. Vraj to mal na vine sitič- bohatá zmes a nieako to zblblo.
Napsal: pon led 22, 2007 19:47
od LIFELIKE
objednala som sa do servisu...vraj ked to nemá vplyv na chod motora, tak aj jazdiť s tým môžem ... ale nepreháňam to.... uvidíme, čo to bude ...teraz to nesvieti, ale verím, že v pamäti sa chyba nájde
Napsal: pon led 22, 2007 20:06
od mino
Mne aj ked svietil na Matize zopárkrát tak som prvý raz volal do servisu (NR) a popísal. Vraj ak ide všetko Ok tak nieje problém A to som tak chodil aj na trasy 200 km. Tam som sa musel objednávať tiež. No tu máme šťastie zoberu nás hned.
Napsal: čtv led 25, 2007 11:47
od LIFELIKE
...tak som dnes bola na tom teste v servise. Nejaka chyba tam bola. Podrobnosti neviem, ale príčin danej chyby vraj môže byť hneď niekoľko: benzín, krátke jazdy alebo aj štýl jazdy (podotáčky...)
Benzín: tankujem na OMV .... nebudem komentovat, nič o tom neviem
Krátke jazdy: pravda, cely januar len same kratke jazdy (práca, škola, domov) ... toto priznávam, že som nemala čas ani len vykuknuť niekam z mesta von.
Tie podotáčky: tak na toto si dávam pozor ... muž ma naučil otáčkomer "svätiť"
Vraj sa na ventiloch usadzajú nejaké smeti (sadze) a potom to dobre netesní.
Rada od servisu: vyjsť za mesto a s teplým motorom ísť cca 10-15 km na 4000 otačkach ("vypáliť to" - povedali presne). Ešte mi vraj preprogramovali software.
Tak neviem .... čo vy na to??? Môže to mať zmysel???
Zasvietilo mi to pôvodne 2x v priebehu januára, po opätovnom naštartovaní nesvietilo. Teraz už týžden nič...
Napsal: čtv led 25, 2007 16:46
od Rastos
Tak aby bolo s tym CHECKom jasnejsie. Tieto motory maju konstrukcnu chybicku, a to nespravne vypocitane uhly na dosadania ventilov. Tie teda nedosadaju idealne a preto sa tam usadza karbon. Ked ho je privela, RJ vypise chybu.
Jasne, ze ostrejsia jazda dokaze usadeniny "povytrhavat" a udrziavat tak prijatelny stav. Preto ta rada v servise, to je krok 1. Ak nepomoze, bude nasledovat krok 2 - vybrusenie tych sediel na spravny uhol.
Mozno niekto jazdi na nizsie otacky, alebo stale len po meste, nie je to vsak dovod na vycitky majitelovi - auto by to malo vydrzat a neprotestovat. Pravda, poznajuc vyssieuvedene bude lepsie castejsie motor vytacat do otacok (preventivne).
Napsal: čtv led 25, 2007 18:12
od mipo
Presne, vytáčajte 1,2jky občas a máte po starostiach. Teda pokiaľ ide o túto chybu:-)
Napsal: čtv led 25, 2007 19:42
od mino
Ja ich vytáčam stále, občas aj tie motory.
Napsal: čtv led 25, 2007 23:09
od Topol
Dobrý večer
On když ten CHECK zasvítí tak si je aspoň člověk jistej,že ten počítač funguje.Mě když se rozvítil a já vyděšenej volal do servisu tak mi jen řekli ať si zkontroluji provozní náplně a až pojedu kolem abych se zastavil.Ono těch chyb může být hodně!!! Jak píše LIFELIKE může to být i benzin a ty ventily.Kvuli tomu jezdím většinou na V-power ten má v sobě něco co prý ty usazeniny rozpouští.
http://www.shell.com/home/Framework?sit ... _1602.html
Ono některá dražší auta už chybu specifikují a i řeknou hlasem co je za problém.Teď si představte až auto řekne vyměnit řidiče
Ať nám jezdí a nezlobí
Napsal: pát led 26, 2007 12:48
od JRD McLAREN
Podla mna boli na toto dobre secky stare Skodvky,..a vlastne hocijake ine stare auto..
..
bud svietila baterka, alebo olej...alebo oboje ...
..
to stacilo zobrat voltmeter, zmerat ci dobiija..
(niekdo mal klido pido aj napetie 15-16Volt, co az tak moc nevaddddilo, lebo potom to lepsie sviitlo)
prip. sa na pumpe kupit liter MADITu Super, ..doliat.. a jelo se daal..