Stránka 1 z 2

svetla

Napsal: stř pro 06, 2006 15:34
od kapo391
Zdravím všechny.Kamoš si dal namiesto H4 60/55W žiaroviek - do svojho Matízka H4 100/80W a docela fakt dobre to svieti.Ešte aj prebrusil predné kryty svetiel a teraz už fakt nemá v noci problém že by niečo nevidel.Má niekto skusenosti s týmito žiarovkami(H4 100/80)? Vopred dik 8) 8) 8)

Napsal: stř pro 06, 2006 15:37
od Tomáš
Podle mě na to není dimenzovaná kabeláž a stejně tolik proudu nepřenese , tak se docela divím , že mu to svítí víc .....

Napsal: stř pro 06, 2006 15:40
od kapo391
Práve toto podobné som mu povedal. bojím sa aby následok nebol ešte horší :lol:

Napsal: stř pro 06, 2006 16:01
od Rado
preco by nepreniesli....100W robi okolo 8 amper na jedno svetlo...horsie to bude ked zapne aj dialkove. Vtedy to musi riadne oslnovat proti iduce auta a prud je vtedy 15A...co uz moze zahrievat privodny kabel, ale pochybujem ze to neprenese...skor poistka odide. Bo vtedy prenasa 30A a teraz presne neviem aka tam je

Napsal: stř pro 06, 2006 16:07
od -peha-
Není to problém ja som mal 130/90W a plus 110W prídavné :D Ale každé vlákno malo relé,to znamená 6x relé a 6x poistka a potom sa nezohrieva nič no a svietivosť je skoro ako xenon :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř pro 06, 2006 16:10
od Rado
si s tym musel vypalit diery do asfaltu ked si stal :lol: :lol:

Napsal: stř pro 06, 2006 16:35
od solim
-peha- píše:Není to problém ja som mal 130/90W a plus 110W prídavné :D Ale každé vlákno malo relé,to znamená 6x relé a 6x poistka a potom sa nezohrieva nič no a svietivosť je skoro ako xenon :lol: :lol: :lol:
Můžeš mě vysvětlit jak se to zapojuje? :cry: :oops: :cry:

Napsal: stř pro 06, 2006 16:41
od -peha-
No to je dost tešké vysvetlit ale asi takto drát který rosvecí střetávací se napojí na 2x relé a od nich na žárovky no a potom to jisté s dálkovým i přídavným potom Ti vlestne vypínač spína jenom relátka které mají vlastní napájení a poistky no a some sebou mají i hrubší kabely :D neni to ani ta moc složitý já nejsem elektrikář a zvládnul sem To ,tak to skus :lol: Jo a ty relé sou tam proto že silné žárovky by Ti odpálili kabely a vypínače(moje vlastní skusenost) :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř pro 06, 2006 17:04
od solim
Mají ty relátka nějaké označení, nebo je to jedno?

Napsal: stř pro 06, 2006 17:05
od Jarda.
Nebudu se vyjadřovat k elektru (nejsem odborník), ale nebudou časem problémy na sklech reflektorů, při větším příkonu bude učitě větší teplota.
Použitému plastu se to nebude určitě zamlouvat.
Jarda.

Napsal: stř pro 06, 2006 17:15
od -peha-
solim píše:Mají ty relátka nějaké označení, nebo je to jedno?

Sou razpínací a spínací a na svetla potřebuješ ty druhý ale ono je to jedno jenom ty spínací se lehčejc zapojujú :D :D :D

Napsal: stř pro 06, 2006 17:21
od solim
A co si myslíš na ten dotaz ohledně těch plastových světlometů? ;)

Napsal: stř pro 06, 2006 17:28
od -peha-
Myslim že to neni problém protože se počas jízdy chladí no ale přez den by to chtelo nejaký denní svetla a to už proto že ty žárovky teda kvalitní sou dos drahý :D Já sem mnel na OPLÍKU v parabolách přidaný ješte 21W žárovky no a ty svítili přes den neboť jedna 130 stála 800sk a to když vyhorí a mne se to stalo tak to neni sranda protože je vetšinou prodávaj v páru :roll: ;) ;) ;)

Napsal: čtv bře 01, 2007 15:27
od Návštěvník
když jsme u tech svetel, muze mne nekdo prudit za to , ze tam nemam obyc H4, ale ma modrej nádech?

Napsal: čtv bře 01, 2007 18:29
od Vojta
Já tam taky nemám obyčejné H4, ale Philips Blue Light. Mám je tam dva roky a žádný problém. Akorát za modré parkovačky mě policajti sjeli - musel jsem je dát pryč.