Stránka 1 z 2

Výměna těsnění výfuku u bloku motoru - zrada!!!

Napsal: ned pro 03, 2006 21:54
od Ivoš
Tak jsem celej zmatenej. Netuším, co máme za motor v Sedanu!!!!

Nějakou dobu bylo slyšet z motoru takový klepání, tak jsem se domluvil s otcem mojí přítelkyně (je to automechanik a má obchod s autodíly), aby se na to podíval. Řekl mi, že to je těsnění. Podle kódu motoru ho objednal (teda podle kodu...no...podle kodu je to 1,6,ale je to 2litr......). Pro jistotu objednal těsnění jak na 1,6ku, tak i na 2,0. Včera jsme se na to vrhli a zjistili jsme, že tam nepasuje ani jedno a podle rozteče šroubů (asi o 2 cm) atd. tam je asi motor z Opelu.....prostě to nechápu. Podle katalogu by tam mělo jít těsnění na Calibru,Vectru a Astru (všechno 2,0 L).... Nějak začínám zjišťovat, že je to celý zamotaný. V techničáku je rok výroby 1996, obsah 1,6 L, přitom motor je tam asi z Opela a ke všemu 2,0 litr....

Napsal: pon pro 04, 2006 09:17
od Tomáš
Vyfoť ten motor ..... :shock:

Napsal: pon pro 04, 2006 10:04
od Ivoš
OK....on na první pohled vypadá jako ten,co máme v Kombi...jen ty rozměry nesedí....každopádně hodím foto...ale bude to asi až o víkendu. Dřív se k rozmontování nedostanu.

Napsal: pon pro 04, 2006 13:12
od Tomáš
Myslel jsem fotku motoru , jen tak jak otevřeš kapotu . Pokud má plastový kryt a je na něm napsáno 16v E- TEC , je to 1.6 , dvoulitrmá menší plastovej dekl a myslím , že je tam napsáno DOHC , ale nejsem si jistej.

Napsal: pon pro 04, 2006 13:45
od Ivoš
No podle jízdy (akcelerace,živosti atd.) je to stopro 2,0. Porovnávám to s Kombi a to je 1,6.Ale mrknu,díky.

Napsal: pon pro 04, 2006 15:24
od Richard
Takový cvakání od výfuku dělají i prasklé štefty co drží potrubí u hlavy (Brainman to tu někde psal), ale snad u tebe ne, když podle všeho máš výfuk už dole..... :!:

A s tím motorem jde fakt o slušnou záhadu....... Mrkni do fotogalerie, myslím, že tam možná motor 2,0 najdeš vyfocený, nebo mrkni na téma svíček, a nebo termostatu, tam by mohl být motor mýho 2,0 vyfocen -i
Tady je jedna fotka 2,0 https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=559

Napsal: pon pro 04, 2006 18:08
od Ivoš
Richard: To cvakání (dá-li se to tak říct) dělá špatný těsnění, ověřili jsme si to,je to tam u levého svodu očouzený, ale tvůj motor se mi zdá trochu menší, jinak vypadá úplně stejně. Záhadou jsou ty rozteče. Např když jsme vzali míru o levého horního šroubu k tomu vpravo, tak podle orig. těsnění to mělo být myslím 36 cm, ale bylo to 38. Právěže jsme objednávali jak jsem psal origo těsnění jak na 2,0 litr Nubiru, tak pro jistotu na 1,6. a nepasovalo ani jedno. a vizuálně a podle katalogu by tam mělo jít Opelácký těsnění. No budem se v tom hrabat zase o víkendu, takže podám info:-)

Napsal: pon pro 04, 2006 18:22
od Richard
Ivoši, napsal jsem že praskání dělají i............ to "i" je důležité, Brainman s tím měl docela problém. A ta fotka motoru není z mýho auta , tu jsem jen vyštrachal ve fotogalerii :lol: :lol: :lol:
Ale můžu ti tu rozteč šroubů klidně změřit, ale až ve středu.... :lol:

Napsal: pon pro 04, 2006 18:26
od Ivoš
Richard píše:Ivoši, napsal jsem že praskání dělají i............ to "i" je důležité, Brainman s tím měl docela problém. A ta fotka motoru není z mýho auta , tu jsem jen vyštrachal ve fotogalerii :lol: :lol: :lol:
Ale můžu ti tu rozteč šroubů klidně změřit, ale až ve středu.... :lol:
Aha..."i" jsem přehlédl :oops: Díky za radu.

Napsal: pon pro 04, 2006 19:13
od Kanonýr
Richard píše:Takový cvakání od výfuku dělají i prasklé štefty co drží potrubí u hlavy (Brainman to tu někde psal), ale snad u tebe ne, když podle všeho máš výfuk už dole..... :!:

A s tím motorem jde fakt o slušnou záhadu....... Mrkni do fotogalerie, myslím, že tam možná motor 2,0 najdeš vyfocený, nebo mrkni na téma svíček, a nebo termostatu, tam by mohl být motor mýho 2,0 vyfocen -i
Tady je jedna fotka 2,0 https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=559
To je tvoje 2,0 ?

Napsal: pon pro 04, 2006 19:29
od JRD McLAREN
..noo tak aby som vam ftom spravil este vacsi chaos..
..
tak na tych 2litroch ..boli az 3 druhy hlav..
tesnenie pod hlavu je totozne..
..ale na vyfukovu priirubu uz ee...
a aj priruby boli inee...

(ono sa im zacali odpalovat vyfukove ventily..tak tie kanale pomenily)

Napsal: pon pro 04, 2006 19:35
od Richard
Kanonýr píše:[
To je tvoje 2,0 ?
Ne já mám vínovou a fotky jsou v galerii nebo v galerii na Nubiraclubu, což je odnož tohodle fora... :D

Napsal: úte pro 05, 2006 09:53
od Ivoš
JRD McLAREN píše:..noo tak aby som vam ftom spravil este vacsi chaos..
..
tak na tych 2litroch ..boli az 3 druhy hlav..
tesnenie pod hlavu je totozne..
..ale na vyfukovu priirubu uz ee...
a aj priruby boli inee...

(ono sa im zacali odpalovat vyfukove ventily..tak tie kanale pomenily)
No tos mě potěšil....takže asi budem aplikovat metodu pokus omyl. Ach jo....

Napsal: pon pro 11, 2006 15:12
od Ivoš
Tak je vyměněno a nakonec nám tam pasovalo těsnění určené pro Vectru a Calibru 2litr.

Koukal jsem a na bloku motoru je napsano (reliéfem) R80 523 757 a pod číslem je GM. Takže asi tam máme motor ještě z provenience GM, nebo tam šoupli fakt Opeláckej motor.Každopádně cvakání přestalo a to je to hlavní ;)

Napsal: pon pro 11, 2006 20:04
od JRD McLAREN
..no gratulujem uspesne k vymene..

..ono motory 1.8 2.0 a 2.2 vyraba Holden ..(pre GM)..
..
taqze ho urcite najdesh aj v "novsich" oploch..
..
to ciselko co si napisal, je aj na blokoch u Oplu..