Stránka 1 z 1

espero nejede

Napsal: úte lis 28, 2006 16:27
od Noxx
tak mam doma 2.0 automat a hned mam prvy problem
ked sa chcem sviznejsie rozbehnut tak to proste nejede cize ked zozlapnem pedal viac k podlahe auto stoji otacky sa trocha zvysia a hned klesnu a ked pomali slabsie zozlapnem tak to ide myslim ze ani vykon neni taky ako by mal byt :shock: :?

Napsal: úte lis 28, 2006 20:08
od conpet
Takze ten problem smeruje na prevodovku nebo na motor ?

Napsal: úte lis 28, 2006 20:27
od ppp
A skusal si prepnut radenie na sportovejsiu jazdu? Podla manualu by kvoli tomu mal byt na radicke daky cudlik.

Napsal: úte lis 28, 2006 23:35
od Noxx
conpet píše:Takze ten problem smeruje na prevodovku nebo na motor ?
netusim preto sa pytam
ppp píše:A skusal si prepnut radenie na sportovejsiu jazdu? Podla manualu by kvoli tomu mal byt na radicke daky cudlik.
o cudlik nejde proste zoslapnem plyn k podlahe a auto stoji
a ked idem na to jemne tak sa rozbehne nvm neico som pocital zeby karburator...

Napsal: stř lis 29, 2006 07:30
od pelo
karburátor snad nie! ;))))


skor zistit aka riadiacka ovlada tu prevodovku, skusit ju potom niekde premerat či je OK, proste najprv vylucit elektronicku chybu a potom sa uvidi

Re: espero nejede

Napsal: stř lis 29, 2006 08:55
od Saša
Noxx píše:tak mam doma 2.0 automat a hned mam prvy problem
ked sa chcem sviznejsie rozbehnut tak to proste nejede cize ked zozlapnem pedal viac k podlahe auto stoji otacky sa trocha zvysia a hned klesnu a ked pomali slabsie zozlapnem tak to ide myslim ze ani vykon neni taky ako by mal byt :shock: :?
Vzhledem k tomu,že vlastním asi stejný typ auta,tak se asi mohu k Tvému problému vyjádřit. Jestli jsem to dobře pochopil,tak se Ti otáčky při plném sešlápnutí plynu nezvednou? to by asi s převodovkopu nemělo co dělat. pokud dám páku do polohy "D" a dám plný plyn, tak musím vyrazit, případně můžu stát i na brzdě a otáčky jsou tak vysoké, jak mám sešláplý plynový pedál. Zaměř se na motor (Espero ale nemá karburátor).
Tlačítko na páce na sportovní jízdu má tu funkci, že převodovka řadí jednotlivé stupně při vyšších otáčkách o cca 1 500.
Pokud budeš mít ještě nšjaký dotaz, tak se ozvi. Pokud budu vědět, tak se rád podělím o své poznatky a zkušenosti.

Napsal: stř lis 29, 2006 20:43
od Slavek
ja sem myslel ze to tlacitko na pace je winter, nebo se mylim???? :roll: :roll: :roll:

co takle lamela

Napsal: stř lis 29, 2006 20:57
od JRD McLAREN
no mysliim ze automaticka prevodovka nemaa lamelu..

Napsal: stř lis 29, 2006 21:38
od Noxx
JRD McLAREN píše:no mysliim ze automaticka prevodovka nemaa lamelu..
co to ? :oops:

Napsal: stř lis 29, 2006 22:11
od JRD McLAREN
..TO to..

..tam je taka "volnobezka".. (nazvyme to disk ci hrnec, ci bubon)
ze... ' Torque converter ' tomu po anglicky nadavajuu..
...
teda je to zariadenie co ti prenasa tocivy moment z kluky, na hriadel v prevodovke..
...
je to ovladane tlakom oleja v prevodovke..
(teda to si myslim, nikdaa som sa do rozoberania automatu nepuustal)..

..teda z toho mi vypliva, ze ak je uz "zly ojel" v automatickej prevodovke...
tak nemusi vytvarat dostatocny tlak pre tu "volnobezku"..
..a pri "vacsom zabere" proste "volnobezka povoli"...a auto sa nehne..
..
to ze potom padnu otacky, uz osetrii elektronika..
..teda ECU a TCU..(ktore su prepojene..)
..
(pretoze konstruktery elektroniky mysleli aj na "hluchych a blbych soferov",
a na to ze aby sa im v pripade "takej poruchu ako mash ty", nepodarilo "pretocit motor")

..cize vyskozita oleja pri mensom zabere staci na "premenu sily vo volnobezke"..a na prenos otacok na hriadel..
..ale pri vacsom ci prudsom zabere to uz nestaci... (a olej zacne "pretekat" nejakym pretlakovym ventilom ...asi...)

..taktiez je mozno maalo oleja v prevodovke..

...ale..
..
TOTOK SECKO SU LEN MOJE HYPOTEEZY..
..takze.. ... ... .. :arrow: :|

Napsal: čtv lis 30, 2006 09:40
od Saša
Slavek píše:ja sem myslel ze to tlacitko na pace je winter, nebo se mylim???? :roll: :roll: :roll:
Na páce je "power" (sportovní režim) a "Winter" je pod seřizováním světel dle zatížení na středovém tunelu.

Napsal: pát pro 01, 2006 15:56
od Noxx
JRD to neni zla uvaha ;) proste pri razantnejsom rozbehu to proste nechce ist ...