Stránka 1 z 2
po výmene
Napsal: stř lis 22, 2006 14:09
od MarekG
zdravim vo spolok,
tak som po vymene EGR-ka
zahadne "dusenie" motora prestalo,
jazdi to veselsie, caka ma uz len zistit
ci to bude mat vplyv aj na maximalku
(dufam ze ano) a na spotrebu (tiez dufam)
Marek
Napsal: stř lis 22, 2006 15:02
od blaho
No s tou maximálkou hlavne pomaly teraz v tomto období, aby si zachvílu nedával inezerát ako náhradné diely.
Nech Ti slúži.
Napsal: čtv lis 23, 2006 08:13
od GHOST
PS kolko ti vyšlo to EGR ko?
EGR
Napsal: čtv lis 23, 2006 09:09
od MarekG
original z DAEWa 2.200,- aj s tesnenim
blbne to stále
Napsal: ned lis 26, 2006 14:18
od MarekG
zacinam byt z toho nervozny, pretoze to blbne stale.
pridam plyn, otacky vybehnu na 3.500 potom uberiem trosku sa este zdvihnu a koniec
obavam sa ze budem musiet zmerat tlaky vo valcoch a uvidim co dalej
ale potom asi uz len piestne kruzky !!!
Marek
Re: blbne to stále
Napsal: ned lis 26, 2006 21:49
od JRD McLAREN
MarekG píše:zacinam byt z toho nervozny, pretoze to blbne stale.
pridam plyn, otacky vybehnu na 3.500 potom uberiem trosku sa este zdvihnu a koniec
...
to jakoze to skape..??
alebo zostanu na cca 3500 ...??
..bud potenciometer... alebo sa zadiera klapka..
klapka
Napsal: pon lis 27, 2006 09:56
od MarekG
klapka sa nezadiera, len auto nechce ist do vykonu
potenciometer som premeriaval cez osciloscop - priebeh OK
skrtiaca klapka, vycistena a skontrolovana tak isto OK
Napsal: stř lis 29, 2006 05:36
od Pavel Beneš
Lambda je Ok?, ŘJ bere docela dost signálů.... MAP, MAT, lambda, otevření škrtící klapky a jiné... A co vzduchový filtr? A palivový?
Pokud si nejseš jistý, vyměň filtry, zkontroluj svíčky, kabely, lambdu...když to bude stejný, zkus vyřadit váhu vzduchu a místo ní dát odpor 2,2k... když to pojede líp, je to ve váze....
Napsal: stř lis 29, 2006 05:36
od Pavel Beneš
Jo info... když si na neutrálu a dáš plný kotel, ono tě to pustí k 6000? Tam by přece měl být omezovač na otáčky neutrálu, vytáčet by to mělo jít až v tahu na nějaký rychl. stupeň....teda pokud máš automat
vymenene suciastky
Napsal: stř lis 29, 2006 09:16
od MarekG
Nasledovne komponenty boli menene:
katalyzator, zberne vyfukove potrubie - liatina (prasklo)
lamda - kontrolovana na PC priebeh v poriadku
vycistena nadrz ( plechova na dne bol drobny humus co sa nemuselo pacit
vstrekovacom) vzduchovy, palivovy 2x filter, palivove cerpadlo, sviecky, zapalovaci modul pre sviecky aj s kablami
cidlo teploty chladiacej kvapaliny(1x pre riadiacu jednotku + 1x pre palubovku)
posledny prisiel novy EGR ventil, auto jazdi pokial sa nezohreje potom nechce ist do otacok - predtym aj po zohriati pri plnom plyne preradoval
pri max: 6.250,- ot/min dalej nepustil, to iste robil v power mode
teraz po zahriati nechce akcelerovat ( napr pri 80kmh zosliapnem plyn,
automat podradi - otacky vybehnu na max 3.800/min a motor ako keby zacal cukat, ked mierne uberem plyn tak este dvihne otacky o nejakych 100/min a priradi dalsi prevod. stupen - nechce sa rozbehnut
Napsal: stř lis 29, 2006 10:22
od djpsx
A nebude problém spíš v převodovce?
Napsal: čtv lis 30, 2006 00:43
od Pavel Beneš
psal jsi, že ti měnili olej v převodovce? Pokud při ubrání plynu trochu zaškube a chytne se, tak to bude něco s motorem.... Kontroloval jsi těsnění pod hlavou (třeba emulze v chladiči na víčku), nebo ztrácení se chladicí kapaliny z okruhu....může být propálené těsnění makovice...
A na diagu ti nic nepíše za chyby? To je divné.... ale každopádně výměnou těch dílů, co popisuješ jsi se dohrabal na cenu nubiry nové ne?
ukostření Řídící jednotky je v pořádku? Napětí mezi kostrou řj a minusovou svorkou baterie nesmí být víc než 0,8V, ale lepší je menší než 0,4V kvůli Checku..
Na kroužky bych sázel tak na posledním místě, s nubou není problém najet 400 Mega na origo kroužky...leda že by vlivem přehřátí (nedostatečné chlazení) praskly, ale to bys poznal....
Jo a vstřikovače jsou dobrý???...někde na fóru jsem psal o čištění trysek ultrazvukem....tak dej vyhledat, je tam kontakt na firmu co to dělá...
Napsal: čtv lis 30, 2006 00:54
od Pavel Beneš
jo a ještě píšeš, že to dělá po zahřátí motoru.... při studeném startu je do systému zařazena váha vzduchu, MAT (teplota) a MAP (tlak) ke správné funkci motoru při rozdílných teplotách, která zastupuje lambdasondu..
lambda začíná předávat info až po zahřátí výfuk. traktu a tím lambdy samotné, potom systém přepne na sondu a tahá info z ní a tím koriguje množství vzduchu a dávku paliva....
ve zkratce, pokud ti to nejede po zahřátí, může být špatná funkce lambdy, nebo řj .
Na tu lambdu už jsem tady taky psal, meřili mi jí taky, že je OK a auto nic moc, vyměnil jsem jí a auto jede jak pitomý...
U ŘJ bych doporučoval vyčistit a nakonzervovat kontakty a pořádně zkontrolovat kostru...
Napsal: čtv lis 30, 2006 11:45
od Richard
Dovolím si poopravit Pavla, Nubira nemá váhu vzduchu, má jen čidlo teploty nasávaného vzduchu. Váha vzduchu je jen u Oplů např. Vectry.
Napsal: čtv lis 30, 2006 22:09
od Pavel Beneš
tak tak sorry... ale koukni na čas, kdy jsem to psal.....
se divím, že jsem to dokázal napsat takovou formou....většinou na noční ztěží hledám monitor....
natož přemýšlet co píšu