Stránka 1 z 7

PŘESTAVBA NA LPG

Napsal: stř lis 15, 2006 21:32
od solim
ZDRAVÍM VŠECHNY
MÁM MALÍ PROBLÉM A NEVÍM SI RADY. CHCI LANOSE 1.6 16V
PŘESTAVĚT NA LPG ALE NEVÍM JESTLI MÁ JADNOBODOVÍ NEBO
VÍCEBODOVÍ VSTŘIK

PROSÍM O POMOC

Napsal: stř lis 15, 2006 21:36
od RoSta
Viacbodový vstrek (benzín) má už aj Espero, takže Lanos má asi tiež...
LPG chceš sekvenčné (vstrekovanie), alebo podtlak???
Ja som mal podtlak a bol som spokojný...

Napsal: stř lis 15, 2006 21:44
od -peha-
Na lanose by Ti mal stačiť V-05 vetšinou sa umiestnuje do sacého pred klapku a samozrejme riadiacia jednotka :idea: ide však o to aké je sanie a počet lamda sónd,lebo pokud je sanie plastové a lebo 2x lambda tak môže byť iba sekvenčné no a to je podstatne drahšie :idea: Cena sa pohybuje od 20 000-25 000 u prvého typu a sekvenc je 38 000-42 000sk

Napsal: stř lis 15, 2006 21:51
od RoSta
No, aj keby bolo sanie plastové, tak tam môžeš dať podtlak...
Profík od LPG Ti tam ale musí dať protidetonačné klapky, keby Ti "prdlo" do sania, aby ho neroztrhlo...

S 2 lambdami to vraj je už ale celkom problém (iný ako s plasovým saním), ale aj to sa dá riešiť, vraj...

Viac neviem...

Napsal: stř lis 15, 2006 21:58
od solim
NO MĚ NABÍZELI V SERVISU TAKÉ TYHLE 2 VARIANTY ,ALE JÁ SE CHTĚL PORADIT JEŠTĚ S NĚKÍM S MLADOU TOHO MOC NEPROJEDNÁM TA POŘÁD MELE TO SAMÉ DÁME TAM SEKVENČNÍ PROTOŽE MECHANIK V SERVISU TO DOPOROČOVAL NO SPÍŠ NÁS K TOMU TLAČÍ!!!!!!!!

Napsal: stř lis 15, 2006 21:59
od -peha-
Páni pozor podtlak je výlučne stavaný na motory s karburátorom :idea: :!: :idea: A dať podtlak na plast sanie tak pri spetnom zášlehu môžeš mastiť do servisu a cena je podstatne vetšia ako investícia do správneho zariadenia ;) Už pár rokov sa tím zabývam tak viem o čom to je :D

Napsal: stř lis 15, 2006 22:04
od RoSta
Mal som podtlak na Espere a to na 111% karburátor nemá a s úspechom som ho používal...
Videl som podtlak aj na iných vozoch a s plastovým saním (povinne detonačné klapky), tiež oficiálne... nevravím, že je to lepšie ako sekvenčné atď., ale je to použiteľné, aj keď nie až tak blbuvzdorné...
Aj ja by som si najradšej dal nahodiť sekvenčné, ale cena je cena...

Napsal: stř lis 15, 2006 23:33
od solim
TAK SE TEDY DOPORUČUJETE SEKVENČNÍ CENA JE 29 990,-Kč
JE TAKOVÁ LIDOVÁ :( :cry:

Napsal: stř lis 15, 2006 23:39
od -peha-
No proste sekvencia je momentálne jednotka aj napriek cene :idea: Inak ju montujeme hlavne do Kalosov a svete čuduj sa Dacia Logan no a tie sme prerábali taxikárom a majú neuveritelnú spotrebu....8 L LPG v meste :D

aaa

Napsal: čtv lis 16, 2006 00:26
od simone
ja som mal v nexii a teraz v nubire tiež podtlak sice sa stava že mi to niekedy strelí ale vtedy viem že treba pozrieť sviečky alebo kable k sviečkam

Napsal: čtv lis 16, 2006 20:39
od Krtek
Do sání střílí podtlak většinu kvůli špatnýmu odtrhu svíček. U feldy i to jednou rozstřelilo v sání ten husí krk. Tam se to dá vyřešit celkem elegantně. Mezi airboxem a hlavou motoru je husí krk. Ten je na obou stranách chycenej sponkama. Takže stačí tu sponku u hlavy vyndat. Husí krk drží podtlakem sám (je tam i dost natěsno) a když to třelítak se jenom vyvlíkne, nasadíš a jedeš dál. Okoukni sání jak je udělaný u Lanose a pokud je to nějak podobně řešitelný tak bych se podtlaku nebál.
Sekvenční vstřkování je sice paráda ale je to nevhodný na krátký vzdálennosti. Já teřba jezdim v zimně na mojí trase do práce po okreskách 8 km tam a 8 km zpět se spotřebou 9L plynu a skoro 2 l benálu na 100 km !
Když jsem dojížděl 45 km jednu cestu, bylo to do 8,5L plynu a do 0,5L benálu na 100.

Napsal: čtv lis 16, 2006 20:45
od -peha-
Tentokrát musím s Krtkem súhlasiť lebo sekvencia ťa pustí do plynu len pri teplote motora min.30 stupnou :idea: to znamená v chladnom počasí pár km na benzin :roll: Ale tebe do Lanoska stačí iba s riadaciou jednotkou cenovo okolo 20 000 - 25 000 sk :D

Napsal: čtv lis 16, 2006 20:52
od solim
NO A JSEM ZASE V TOM SAMÉM TO A NEBO TO
MYSLEL JSEM ŽE MĚ JEDNOZNAČNĚ NĚKDO PORADÍ ,ALE JE TO ASI PODLE SKUŠENOSTÍ KAŽDÉHO NO VÍTE JÁ JSEM S LPG NOVÁČEK :oops:

Napsal: čtv lis 16, 2006 21:12
od Krtek
Já mam třetí auto na lyn. 105ka karbec, felda MPI s podtlakem a Soptík se vstřikem SGI. Záleží taky kolik máš na to peněz a kolik najezdíš. Podtlak se mi ve Feldě zaplatil asi po 30 ti km, SGI až po 55 tis km :x Se žádnym systémem jsem neměl nikdy problém, kromě toho jednoho husího krku za 500 kč. Najel jsem na plyn se 105kou 7 tis km, s Feldou 85 tis km, Soptík má zatim 73 tis km.

Napsal: čtv lis 16, 2006 21:27
od solim
NO S MANŽELKOU JSME TO POČÍTALI A VYŠLO NÁM 1.800-2.200KM MĚSÍČNĚ. DENĚ 2x10 DA ŠKOLKY A 2x10 DOMŮ. TO JE ZA MĚSÍC 800 +
TYDNĚ 3x30 DO MĚSTA . TO JE ZA MĚSÍC 360 + 2x MĚSÍČNĚ DO DOKS
A TO JE DALŠÍCH 600 + TAM NA NÁKUP NEBO VÝLET 100 :roll: