klesajuci vykon
Napsal: pon lis 13, 2006 20:08
Zdravim vospolok. Dnes som objavil tento zaujimavy web pretoze hladam odpoved na niekolko otazok ohladom DAO Nubiry Kombi 1,6 1998 automat.
1. Mam ho 14 mesiacov - ze je spotreba 12l beriem
Preco mi ale klesa vykon - po kupe od 1.majitela dala 160 teraz ledva 150
Pri 130 zacne trhat motor, ked pomaly uberam plyn tak stupnu ot max o 100
(napr na 3.800) priradi dalsi prev. stupen) a koniec, neda sa to rozbehnut.
Predtym kikdown s plynom v pohode podradovanie fungovalo (bez potreby POWER modu), teraz je to lenive. A ta hranica sa posunula na 80. Vsetko je OK pokial sa motor nezohreje. Zasvieti servis ale diagnostika vypise skrat vetraku alebo Lamdu - ale lmda je len dosledok. Nasledovne veci boli menene v danom postupe:
nove benz. cerpadlo, sviecky, kable, filtre vzduch+palivo, zapalovaci modul,
snimac teploty chlad.kvapaliny, vycistena skrt.klapka, premerany krokovy motor - ok, na diagnostike su vsetky udaje realne (lamda samozrejme tiez, takisto teploty vzduchu a chlad.kvap.) Predtym vymena oleja v prevodovke 11l Dexron TQ-D (II). Vymeneny rozvod, auto ma preukazatelnych 129.000. Predtym motorovy olej POWERTEC 10W-40
teraz TXT 5W-40. Niekedy sa stane po zahriati kolisu otacky az motor zhasne!!! Stalo sa ze zhasol pocas jazdy - po zohriati. Moze PROSIM niekto poradit ? Dlho som vahalze ci chyba v prevodovke ale mam dojem ze to bude MOTOR. A este na volnobeh sa da vytocit do 6.250ot/min, strajkuje len pod zatazou - pocas jazdy.
Dakujem Marek
1. Mam ho 14 mesiacov - ze je spotreba 12l beriem
Preco mi ale klesa vykon - po kupe od 1.majitela dala 160 teraz ledva 150
Pri 130 zacne trhat motor, ked pomaly uberam plyn tak stupnu ot max o 100
(napr na 3.800) priradi dalsi prev. stupen) a koniec, neda sa to rozbehnut.
Predtym kikdown s plynom v pohode podradovanie fungovalo (bez potreby POWER modu), teraz je to lenive. A ta hranica sa posunula na 80. Vsetko je OK pokial sa motor nezohreje. Zasvieti servis ale diagnostika vypise skrat vetraku alebo Lamdu - ale lmda je len dosledok. Nasledovne veci boli menene v danom postupe:
nove benz. cerpadlo, sviecky, kable, filtre vzduch+palivo, zapalovaci modul,
snimac teploty chlad.kvapaliny, vycistena skrt.klapka, premerany krokovy motor - ok, na diagnostike su vsetky udaje realne (lamda samozrejme tiez, takisto teploty vzduchu a chlad.kvap.) Predtym vymena oleja v prevodovke 11l Dexron TQ-D (II). Vymeneny rozvod, auto ma preukazatelnych 129.000. Predtym motorovy olej POWERTEC 10W-40
teraz TXT 5W-40. Niekedy sa stane po zahriati kolisu otacky az motor zhasne!!! Stalo sa ze zhasol pocas jazdy - po zohriati. Moze PROSIM niekto poradit ? Dlho som vahalze ci chyba v prevodovke ale mam dojem ze to bude MOTOR. A este na volnobeh sa da vytocit do 6.250ot/min, strajkuje len pod zatazou - pocas jazdy.
Dakujem Marek