Stránka 1 z 1

Check

Napsal: úte lis 07, 2006 21:22
od Agent-M
Opět se mi dnes rozsvítila kontrolka check měnil jsem žárovky na levé straně se musí vyndat baterka po 40 minutách jízdy kontrolka blikala a svítí pěkně mě to štve. Nevím jestli to nemůže být tím. Loni také svítila v zimě diagnostika mi moc nepomohla tedy spíše vůbec nejdřív to měla být údajně voda v nádrři a vstřiky celou zimu to blbo rozsvítilo svítilo jel jsem do servisu zaplatil nehorázný prachy za pár minut výmazu a to opakovaně. Nechal bych vyměnit EGR ventil ovšem cena 4500 je děsivá. Auto je 2002 a má najeto 42000 novější verze jak se říká usměvavá Navíc mi připadá že auto pár dní netáhne. Máte někdo zkušenosti či případně víte o nějakém servisu v Praze a okolo Prahy.

Napsal: úte lis 07, 2006 22:17
od V.Brousek
musíš hledat na tomto fóru, je tu toho dost již napsáno. Tak hodně štěstí.

Napsal: úte lis 07, 2006 22:22
od -peha-
Daj si do hľadať chek :lol: a možno budeš mať šťastie ;) ;) ;)

Napsal: úte lis 07, 2006 22:30
od Rado
Aj ja by som to videl na ten EGR ventil....u Matiza 2 to byva casta zavada.
Ale 4500 sa mi zda teda dost vela.

Mne pre istotu odisla cievka zapalovania......vzdy ked je studeny motor tak nastartujem a jak sa zahreje tak to skape a uz to nenahodim az kym nevychladne.Takze som zostal stat na krizovatke v dopravnej spicke(super zazitok)...vsetko som meral az som zistil ze z cievky nejde ziadne napatie, takze zajtra idem kupit novu a zatial jazdim MHD :cry:

Napsal: úte lis 07, 2006 23:33
od Agent-M
ja si tu nasel plno info spis bych potreboval vedet jak ten EGR ventil vypada kde ho najdu atd. ci zda nemuze to vyndani baterky nejak vadit. ja uz tole totiz resil loni ovsem tam bylo podezreni na blby vstriky. No ja si minule vyhral s pojistkama. Mam totiz auto predelany na rucni rizeni a prestal mi fungovat zapalovac. tak sem vlezl pod volant a koukam mam tam namontovanou krabicku na prepinani rizeni hm vymontoval jsem ji pak otevrel pojistky a zjistil ze pojistka je ok ale zapalovac nesel tak sem na to kaslal za par dni me to vadilo chtel sem si tam dat neonek tak sem zajel za strejdou a on se podival a videl ji prasklou. Kdyz sem ji vyndal byla asi lehce a nebyla poznat. tak sem vypdal jak pitomec:o)

Rado píše:Aj ja by som to videl na ten EGR ventil....u Matiza 2 to byva casta zavada.
Ale 4500 sa mi zda teda dost vela.

Mne pre istotu odisla cievka zapalovania......vzdy ked je studeny motor tak nastartujem a jak sa zahreje tak to skape a uz to nenahodim az kym nevychladne.Takze som zostal stat na krizovatke v dopravnej spicke(super zazitok)...vsetko som meral az som zistil ze z cievky nejde ziadne napatie, takze zajtra idem kupit novu a zatial jazdim MHD :cry:

Napsal: stř lis 08, 2006 09:23
od Ondras
Agent-M píše:ja si tu nasel plno info spis bych potreboval vedet jak ten EGR ventil vypada kde ho najdu atd.
Je vzadu za hlavou při pohledu zepředu po pravé straně hlavy. Je to takový válcový objekt Vede z něho trubička, která končí tuším ve sběrné komoře sání. Ale stejně vizuálně zvenčí na něm nic nezjistíš.
Agent-M píše:ci zda nemuze to vyndani baterky nejak vadit.
Nemůže. Jen nesmíš nechat klíček v zapalování. Pak si koleduješ o odtah do servisu a přeprogramování imobilizéru.
Agent-M píše: ja uz tole totiz resil loni ovsem tam bylo podezreni na blby vstriky.
Na bráchově dvojce jeden vstřik zlobil. Stačilo ho vymontovat, otřít hadrem profouknout a už zase cáká.

Napsal: stř lis 08, 2006 11:30
od Robert
EGR ventil se dá i zaslepit a tím se vyřadí z činnosti. Na netu je k dispozici několik návodů, jak na to.
Mimochodem, EGR ventil má za úkol vracet část výfuk. plynů zpět do sání a tím se zlepší emise ;)

Napsal: stř lis 08, 2006 12:53
od Agent-M
hm tak rano to jeste svitilo a ted kdyz sem jel z prace tak nic a asi sem blb nebot sem nechal klicek v zapalovani pri vymene tech zarovek a imobilizer si fakt nejsem jistej ja uz sem tak zmatenej jak lesni vcela
Ondras píše:
Agent-M píše:ja si tu nasel plno info spis bych potreboval vedet jak ten EGR ventil vypada kde ho najdu atd.
Je vzadu za hlavou při pohledu zepředu po pravé straně hlavy. Je to takový válcový objekt Vede z něho trubička, která končí tuším ve sběrné komoře sání. Ale stejně vizuálně zvenčí na něm nic nezjistíš.
Agent-M píše:ci zda nemuze to vyndani baterky nejak vadit.
Nemůže. Jen nesmíš nechat klíček v zapalování. Pak si koleduješ o odtah do servisu a přeprogramování imobilizéru.
Agent-M píše: ja uz tole totiz resil loni ovsem tam bylo podezreni na blby vstriky.
Na bráchově dvojce jeden vstřik zlobil. Stačilo ho vymontovat, otřít hadrem profouknout a už zase cáká.

Napsal: stř lis 08, 2006 17:07
od Ondras
Agent-M píše:hm tak rano to jeste svitilo a ted kdyz sem jel z prace tak nic...
Tak poho. Přechodná chyba - po určitém počtu motorhodin bez jejího opakování se sama maže a Check zhasíná. Vyřešeno.

Napsal: čtv lis 09, 2006 13:25
od Rado
Tak pohoda...asi mu obcas preskoci, ale potom si to uvedomi :) .

Zato ja som moje nerozchodil...cievka nepomohla. Proste vzdy studeny motor naskoci..ide tak cca 5-10 minut az kym sa nezahreje a potom skape(prestane hadzat iskru)....pozeral som uz sviecky, kable, rozdelovac som komplet vicistil, cievku, relatko...aj som resetoval RJ, ale nic nepomaha, takze zajtra to idem dat do servisu nech sa s tym uz oni pohraju..mne dochadzaju uz napady. Ale za kazdu uzitocnu radu by som bol vdacny.

PS: zacalo to tak ze auto pri jazde zacalo dost trhat a ked mi klesli otacky tak to skapalo, ale nastartoval som--to trvalo tak dva dni a teraz uz po zahriati ani nenahodim.

Napsal: pát bře 09, 2007 21:21
od marišan
Kúúúúúrňa.
Na ocovom matizovi už dva týždne svieti CHECK.Tak som skontroloval všetky káble a konektory a nič.
Dnes bol matiz na diagnostike (160Sk) a problém sa našiel - vadný EGR VENTIL. :( :( Kúúúúúrňa. Veď to auto má najazdené 22tis. km a už toto ???
Neviete poradiť kde ten ventil zoženiem lacnejšie???

Napsal: pát bře 09, 2007 21:39
od Krtek
Našemu prckovi taky rovnou svítil check při předváděcí jízdě ale trval sem na tom že až ho budem odvážet, že svítit NEBUDE. A tak máme novou lambda sondu. Jenom doufam, že máme novou lambdu a né vyndanou žárovku :lol:

Napsal: sob bře 10, 2007 09:31
od Návštěvník
mne kdyz svitil check, tak jsem mel "jen" pretrhane kabely pod levym prednim kolem, v servisu za preizolovani chteli 4000,- ale od ty doby nic. Jinak jak se tu nekdo ptal na ten servis v Praze, tak Auto Dojacek ve vrsovicich, ulice přípotoční. Ale kdyz tam pojedete, tak si dejte bacha co mate v aute. Ja mel uplne novy svičky NGK, prijel jsem po výmene okna dom, najak se mi nezdal motor, tak kouknu na svicky a byly tam vypálený bosche. :cry: :cry:

Napsal: sob bře 10, 2007 09:40
od dedo.miki
Tie káble nestačilo určite len preizolovať ,ale ak je drôt pretrhnutý tak je potrebné ho znovu spojiť. A rada pre Marišana občas poprehánaj auto svojho otca a už ERG ventil viac meniť nebude.Starý treba skúsiť vyčistiť.

ObrázekObrázek

Napsal: sob bře 10, 2007 12:15
od marišan
No práve že som ho asi pred mesiacom riadne popreháňal.Šiel som v noci cez Jahodnú pri Košiciach tak som sa s ním nemaznal ,no a o týždeň to už svietil CHECK. Ale skusime to - možno to pomôže.

Ešte som zabudol napísať že na diagnostike to vyresetovali takže CHECK už nesvieti-no mechanik vravel že je vadný.

Ešte poprosím jednu radu - AKO HO MÁM VYČISTIT? ??