stále plný plyn

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Odpovědět
Vincent
Příspěvky: 71
Registrován: ned led 11, 2004 20:33

stále plný plyn

Příspěvek od Vincent »

nemám sice Nexii,ale víc hlav,víc ví :)
již dva dny mě zlobí Racek, po nastartování a rozjetí se začnou zvyšovat otáčky až na plný plyn a neklesají.Jel jsem takhle z práce večer cca100Km a po Brně systémem půl spojky,půl brzdy a vypínání zapalovaní při každém popojetí v kolonách na křižovatkách,prostě zážitek. :shock: :?
Lanko nedrhne,klapka se vrací ,vyčistil jsem krokový motorek volnoběhu a vstřikovací hlavu. Motorek vyjíždí a zajíždí,v paměti závad není nic.
Jeden den to dalo pokoj,ale dnes zase zlobí. Kde je problém?????? Díky za urychlené rady. :?
RACER 94 MULTEC Jednobod
Reklama
 

Uživatelský avatar
Snowmannn
Příspěvky: 131
Registrován: sob pro 24, 2005 12:19
Bydliště: Martin(SR), Praha(CZ)

Re: stále plný plyn

Příspěvek od Snowmannn »

Vincent píše:nemám sice Nexii,ale víc hlav,víc ví :)
již dva dny mě zlobí Racek, po nastartování a rozjetí se začnou zvyšovat otáčky až na plný plyn a neklesají.Jel jsem takhle z práce večer cca100Km a po Brně systémem půl spojky,půl brzdy a vypínání zapalovaní při každém popojetí v kolonách na křižovatkách,prostě zážitek. :shock: :?
Lanko nedrhne,klapka se vrací ,vyčistil jsem krokový motorek volnoběhu a vstřikovací hlavu. Motorek vyjíždí a zajíždí,v paměti závad není nic.
Jeden den to dalo pokoj,ale dnes zase zlobí. Kde je problém?????? Díky za urychlené rady. :?
RACER 94 MULTEC Jednobod
Neviem sice ako je to v racerovi spravene ale nepomohlo by restartovat ECU?
Nexia GTX 1.5 16V 1996
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

....ADM: nezakladaj dva prispevky naraaz..

..no skus vymenit potenciometer na klapke..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

jo a este ma napadaaa...

neprisaava ti to volakade "falosny vzduch"..??

napr. nejaka prasklinka na hadici, zle ci stare tesnenie na niekde na sani...a pod.
..ono skodovky robili sprostosti, ked bola zla hadica k posilovacu na brzdy.
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Taky nevim, jak je to udělané v Rackovi, ale např. u Feldy se tohle většinou vyřeší vyčištěním škrtící klapky, případně výměnou potenciometru, jak psal JRD McLAREN...a pak následným zresetováním řídící jednotky...bez toho resetu problém přetrvává...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Vincent
Příspěvky: 71
Registrován: ned led 11, 2004 20:33

Příspěvek od Vincent »

dík za rady,všechno jsem znovu vyčistil včetně krokového motorku,vymazal jsem ecu. a zatím to chodí. (taky ale přestalo mrznout)
Uvidíme co dál :)
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“