Stránka 1 z 1
slabý výkon motoru
Napsal: stř bře 31, 2004 16:18
od Pepa
Zdravím všechny raceráky. Koupil jsem v jednom ostravském autobazaru Racer r.v. 1994, který má 126 tkm, je to velmi zachovalý sedan TBi vypadá jako nový, ale po výměnách kapalin a rozvodového řemenu ve značkovém servisu Daewoo mně řekli, že je velmi nízký výkon motoru a nevědí čím to je, řídící jednotka nekomunikuje s jejich měřícím zařízením. Chod motoru je sice klidný, nehlučný a plynulý, ale to auto prostě nejede víc jak 135 km/hod. Na LPG je dokonce dosahováno trochu větší rychlosti než na benzín asi 138 km/hod.
Také v servisu tvrdili, že zde mám určitě motor ze starého Racera r.v. 1989, protože rozvodový řemen není s napínací kladkou. Nevíte někdo jak je to s těmi rozvodovými řemeny, mohl být v roce 1994 vyroben motor, kde by se napínací kladky nedávaly? Díky za radu, na auto mám totiž od bazaru 2 měs. záruku a mohl bych uplatňovat slevu.
Napsal: stř bře 31, 2004 16:43
od Reno
Pepo, doufám že jsi to nekoupil z bazaru, kde mají zároveň i dílny a devedou tam různá kouzla jako třeba v A-Viva. Pak by se mohlo stát, že máš například část motoru z Opela a řídící jednotku bůhví z čeho. Normální Racer je totiž žihalo, které jezdí v pohodě 180 km za hodinu i po 200 ticících. Pokud si to auto nekoupil pod 40.000,- Kč, tak to nebyl dobrý kup. Protože třeba taková řídící jednotka stojí nejméně 20.000,- Kč, měl bys určitě žádat slevu po majiteli vozidla nebo ho /nebo bazar/ dát rovnou k soudu, kdo ví na co ještě časem příjdeš.
Napsal: stř bře 31, 2004 17:00
od Jean
No jó, ze starýho auta má prostě člověk dvakrát v životě radost, po prví, když ho dobře koupí a po druhý, když ho dobře prodá.
Napsal: pát dub 09, 2004 18:03
od Pepa
Po výměně katalyzátoru, který byl už uvnitř rozpadlý se výkon zvýšil, na benzín už to jede 150 km/hod.
Napsal: pát dub 09, 2004 19:07
od Ivan
To je zvláštní, že se Ti po výměně katu zvýšila rychlost (výkon), když se tím sníží průchodnost výfukového potrubí...
Napsal: sob dub 17, 2004 11:54
od Návštěvník
Katalyzátor není originální, ale "universál" asi polské výroby za necelé 3 tisíce Kč.
Napsal: sob dub 17, 2004 11:56
od Návštěvník
Katalyzátor není originální, ale "universál" asi polské výroby za necelé 3 tisíce Kč.
Napsal: úte zář 07, 2004 20:20
od Návštěvník
Pepa píše:Po výměně katalyzátoru, který byl už uvnitř rozpadlý a ucpal částečně výfukové potrubí, se výkon zvýšil, na benzín už to jede 150 km/hod.
Napsal: sob zář 11, 2004 15:05
od pekrtek
Měl jsem Racera z r.94 (Gsi) a byl v něm motor Opel. V minulosti se Racer osazoval jak 1,5 korejskou, tak i motorem, který byl označen, že je od Opela. Pokud si vzpomínám, měl označení G15SF (nejsem si jist a musel bych se podívat do garáže do katalogu). Nejlépe se na dálnici cítil mezi 150 - 170 km/hod, ale víc nechtěl. Největší problém byl osadit tento motor svíčkami, protože všechny odcházely tak po 5000 km a motor netáhl. Až po osazení nejlevnějšími svíčkami (Denso), které propaguji, jak to jde, se vše zlepšilo k mé spokojenosti. Domnívám se, že právě tento motor Opel neměl napínák na řemen. Jinak jsem na něm najel cca 100.000 km než jsem jej prodal a jezidl bezva. Olej jsem dával i do něj polosyntetiku, i když v servisu mi říkali, že je to škoda peněz.
Napsal: ned zář 12, 2004 10:02
od Pajda
Ivan píše:To je zvláštní, že se Ti po výměně katu zvýšila rychlost (výkon), když se tím sníží průchodnost výfukového potrubí...
Pokud mu rozbitý vnitřek katu zamezí průchodu plynu ven, tak se to občas může stát. Znám z vlastní praxe
Doporučil bych ještě podívat se na všechny filtry.