Stránka 1 z 2
Recenze na Tipcars.com
Napsal: úte říj 31, 2006 20:20
od conpet
Napsal: úte říj 31, 2006 20:51
od -peha-
Napsal: stř lis 01, 2006 09:39
od xpet
Nevím co si mám o autorovi článku myslet a kde vzal tento testovací vůz. Dívala jsem se na ceník a výbavu a už od základní verze nechybí ABS.
Napsal: stř lis 01, 2006 18:02
od peter NR
aj mne pripada dost cudne, zeby v tejto vybave aveo nemalo ABS...
inak mam presne to iste auto v tej istej vybave, v tej istej farbe, s tym istym motorom - ale samozrejme mam ABS...
a v tom clanku je viac veci, s ktorymi nemozem suhlasit, napr. priebeh vykonu motora - podla mna sa prave nad 3tis chyti a zacne tahat.... a to som ho uz skusal v roznych situaciach... okrem ineho aj stabilitu a musim povedat ze sa nejako extremne nenaklana a ze to samozrejme nieje impreza ale prejazd zakrutou smykom na rucnej bol (teda podla mojich skusenosti) kultivovanejsi ako som cakal... a co sa tyka vyhladu dozadu - ked ho uz teda porovnavali s fabiou - skusali ste uz na fabke cuvat a orientovat sa pri tom pohladom "cez ruku"...
clanok ma aj ine nedostatky v specifikacii auta takze ma vobec netrapi nazor jeho autora
Napsal: stř lis 01, 2006 19:54
od Krtek
Ale jo. Já bych s tou recenzí i souhlasil. Interier pěknej ale nedělam si iluze o kvalitě. Stačí koukat do mezer ve spárách kde je vidět dráty a hadice (třeba kolem volantu u palubky). Když vim, jak vrže muj šmejd po 3 letech (vrzal prakticky hned, zkuste se poject kolem Sparty a přiijdete o iluze), věřim že Aeo na tom o moc líp nebude. S rim ABSkem asi střelili nějak vedle. Možná měli nějakou doporodávanou verzi (píšou, že mělo 10 tis. km). Velkej volant mi nevadí ale ten klaxon je fakt ubohej paskvliní pokus za kterej bych konsruktéry trestal. Kufr... no prostě sedan. mam poci že i ty blbý prehistorický vzpěry jako má Lacík tam nechali
Pak to polstrování jen tak pro ozdobu (já ho mam už po necelejch 3 letech rozdrbaný jak hadr. Sorry ale je rok 2006 ! Crash test... no cement. Jízda... Je jasný že od malýho slabýho auta nejde čekat zázraky. Po přesednutí z favorita to bude asi znát. Ale já když jel s 1.2kou tak jsem se furt snažil vypnout klimu (byla vyplá), povolit ručku (nebyla zatažená) a furt čekal, kdy se otáčkoměr kapku rozhejbe. To jsme jeli ve 3 lidech. Prostě asi jako HTPčko s kufrem. Pro důchodce a na nějaký to popojiždění je to dobrý.
Ale nechápu ty výtky ke vzhledu. Mně připadá Aveo (podotýkan sedan) jako nejhezčí malý auto současnosti.
Napsal: čtv lis 02, 2006 17:32
od pekrtek
Zajímalo by mě, jestli někde existuje nějaký test, kde by ho chválil. Po vzhledové stránce nemá chybu, ale ..... Ujel jsem s 1,4 kousek (cca 10 km) a stále jsem měl pocit, že si musím do zatáček najíždět. (subjektivní pocit). Motoricky stejné jako 1,5 Lanos (auto bylo nové), ale vnitřek nádherný. To mi ovšem nepřesvědčilo, že bych měl Lanose za Aveo příští rok vyměnit.
Mám najeto s Lanosem cca 65 tis. spotřeba do 7,0 a po výměně kabelů k řj zcela bez problémů. Mám obavu, zda by to nebylo horší. Cena 1,4 v plné výbavě za 315 tis. se mi zdá relativně vysoká. Nelze ovšem předpokládat, že by ji někdo stáhl tak na 270 - pak bych ovšem neváhal.
Napsal: čtv lis 02, 2006 18:03
od Kessler
pekrtek píše:Cena 1,4 v plné výbavě za 315 tis. se mi zdá relativně vysoká. Nelze ovšem předpokládat, že by ji někdo stáhl tak na 270 - pak bych ovšem neváhal.
Pokud by to byla předváděčka s nějakými 10-15 tkm najeto a alespoň trochu ochotný prodejce, tak tuhle cenu dá...
Napsal: čtv lis 02, 2006 20:19
od peter NR
Krtek píše:Velkej volant mi nevadí ale ten klaxon je fakt ubohej paskvliní pokus za kterej bych konsruktéry trestal...
... netvrdim ze to je najstastnejsie riesenie, ale napr. u oplov, ktore to maju uz par rokov riesene presne tak isto (ze Miloshi?), to nekritizuje nikto ....
...takisto netvrdim, ze vyhlad dozadu je idealny (sam si idem namontovat park.snimace) ale je to podobne ako u vacsiny dnesnych aut, ktore maju zadok postaveny vyssie...
... tiez mi chyba nejaky bazmek, ktorym by som chytil kufor, ked ho zatvaram...
... a prave som sa rozhodol, ze koncim s akymkolvek obhajovanim Avea vseobecne, lebo to aj tak nema zmysel...
Napsal: čtv lis 02, 2006 20:45
od Krtek
Já jsem obhajoval Lacetii do tý doby než jsem zjistil, že většina ostatních má pravdu
Prostě má výhodu, že je levný.
Napsal: čtv lis 02, 2006 22:21
od -peha-
No ono nie každé auto sa vydarý
ale každé má dačo doseba
akaždému sa páči dačo iné
proti gustu žiadny dišputát
A nakonec mne sa AVEO hlavne kufrové páči
NEVERTE "NOVINAROM" ...
Napsal: pát lis 03, 2006 00:32
od mzprx
To tvrdim z vlastnej skusenosti. V novinach som sa vyskytol asi trikrat (nebola to cierna kronika...), a vzdy mi minimalne skomolili meno alebo niektore ine udaje. Tak isto si dovolim tvrdit ze autor tejto recenzie v zivote asi nejazdil na ziadnom sedane, lebo to by mu asi nechybal na Aveu sedan zadny stierac... Remen na zatvaranie kufra tiez v sedanoch nejak nevidno. V recenziach na Lacetti nejaky odbornik podobneho razenia tvrdil, ze nema osvetlenie kabiny, proste to svetlo nevidel, lebo ho mal vypnute. Co dodat ? Proste povrchnost a slendrianstvo.
Ja som Aveo sedan skusal medzi prvymi, dovolim si tvrdit, ze je to velmi pekne auto, s motorom skor vhodnym pre zenu (1.2) alebo starsieho cloveka (1.4), ktory ma uz burlive roky za sebou (:-)). Proste na to bolo skonstruovane. Je dobre odhlucnene, pohodlne, ma krasny interier. Je to priama konkurencia pre Fabiu, majitelov Fabii ide z Avea slak trafit a tak pisu podobne recenzie, aby sa vyrovnali s vlastnym pocitom menejcennosti.
Kto si pozrel fotografie na EURO NCAP, tak musi potvrdit, ze test je zmanipulovany v neprospech Avea, proste sedadlo vodica je v polohe pred B stlpikom karoserie (sedadlo spolujazdca je OK - tam nepenalizovali...), v takej polohe ked narazite, nemoze fungovat airbag a zakonite dojde k poraneniu vodica, za co dali Aveu penalizaciu. Ziadne ine auto v testoch nebolo skusane s takouto polohou sedadla, ked sa vodic skoro dotyka airbagu, staci skontrolovat fotky. A mimochodom na slnecnej clone je velkymi pismenami napisane "Nesedte prilis blizko airbagu !"...asi vedia preco. Proste airbag potrebuje na svoju funkciu cas a musi sa nafuknut skor, ako don narazi telo a to ide len pri urcitej minimalnej vzdialenosti od neho a ta je zavisla od rychlosti auta v case narazu.
Klakson je tam, kde je asi prave kvoli airbagu, mne osobne to vyhovuje, bol som na to zvyknuty este z Espera. A ked ma clovek ruky na volante tam, kde ich ma mat, tak ich kvoli trubeniu nemusi davat dole a pustat volant, staci pohnut palcom.
P.S. Z podpisu je jasne, ze Aveo nemam... a na tej fabii by som toho nasiel urcite viac. Pozicajte, spravim recenziu.
aveo
Napsal: pát lis 03, 2006 10:55
od Serpico
....To mzprx...srovnání s Fabií je na místě ( dle mého subjektivního vyjádření je to dalamánek posolený s vepřovým ( němcem ) a to mi nesedí, nejde to dohromady ) nechápu jak fabia combi mohla být autem roku 2003 v česku. Nejspíš marketingově ( protopená ) záležitost. Ostatně v korejské konkurenci viděl velké nebezpečí i Kulhánek.
A propo škodovka má v tomto roce už zisk bezmála 8 miliard Kč ( to jsme ale nacionální patrioti .......) . Ještě bych pochopil vítěze například
P 407 SW, ale to jsou francouzi. Fabie nemá vyrovnané proporce - je to prostě fabie. Octavia je konzervativní standart, taky ji nepustěj na platformu Passata - ohrozili by jeho prodej v německu.
A pozor teď jsem zvědavý na KIA síd - 7 let záruka a 150tisíc km a v nejdražší verzi okolo půl milionu Kč ( info SM ) - na to může našinec jaksi uslyšet - navíc je docela povedený.
no nic mějte se
Napsal: pát lis 03, 2006 17:12
od Krtek
mzprx: zadní sterač mi chyběl zatim na každym autě, který ho nemělo. Stojíš v koloně a nasněží ti na zadníokno. Nebo ti ho nahodí náklaďák. Stejká tam voda nebo sníh ze střechy.... Vyhřejvání nestačí ať si tvrdí kdo chce co chce. Aveo je typicekj sedan s jeho výhodama i nevýhodama. Ale ten bazmek na zavírání kufru mi i po 3 letech u Lacetti prostě chybí. Máš špinavej celej zadek a jak zavřeš víko kufru ? Musiš ho někde zvenku přimačknout páč vevnitř neni za co chytit. Nevim jak jiný sedany ale liftbacky to mívaj (konkrétně koktáfka, s jinym jsem neměl tu čest) a prakticky se jedná o to samý jako by to šlo u sedanu. Je o pár drobností ale dovedou pokazit dojem. To světlo v interieru Lacetti mi třeba nevadí. Já ho beru jenom jako informační. Ale třeba už nechápu proč má svítit vzadu, když já jako řidič sedim (nečekaně) vepředu a potřebuju osvětlit v noci spínací skříňku... Na to jsou 2 lampičky ale ty zas musim zapnout ručně.
TEST
Napsal: pát lis 03, 2006 20:58
od mzprx
Nehovorim, ze by sa mi obcas zadny stierac na sedane nezisiel, ale je fakt, ze ziadny sedan ho nema. Liftback /cize 5-dverak predesignovany do podoby sedanu/ typu oktavka, vectra a podobne ho ma vzdy, pravy sedan nikdy, preto by to nemal autor testu autu vycitat... To iste sa tyka bazmeku na zatvaranie kufru, proste sedan je sedan.
Svetlo v Lacetti /a aj v Evande/ mi vyhovuje tak ako je, to stredne sluzi ako obvykle vsetkym na osvetlenie kabiny pri nastupovani a vystupovani, tie vpredu sluzia vodicovi a spolujazdcovi na citanie mapy a podobne, cize maju iny ucel, preto sa zapinaju rucne. A kedze je to stredne trochu posunute dozadu, da sa s nim aj jazdit v noci, ked napr. mas vzadu male dieta v sedacke a to jaci o zivot, lebo sa boji tmy.
Pokial chces, aby sa aj predne zhasinali po zatvoreni dveri, staci na to mala uprava, prehodis jeden kabel na susednu poistku a je to vybavene.
Ale aby som sa vratil k veci, to co mi vadilo na tej recenzii je, ze autor kritizuje vseobecne vlastnosti daneho typu vozidla /sedan/ a daneho objemu motoru 1.2 a 1.4, pricom je jasne ze rovnake chyby ma aj sedan RollsRoyce a lubovolne auto tejto kategorie s motorom o rovnakom obsahu bude mat podobne dynamicke vlastnosti. Proste ked si vyberiem male auto so slabym motorom, nemozem ho porovnavat s porsche 911. Test by mal teda vyjadrovat rozdiely medzi porovnatelnymi autami, aby si zakaznik mohol vybrat.
Napsal: pát lis 03, 2006 22:34
od conpet
Podstatne veci tam jsou vypsany, to abs je teda zahada ale to je jedno. Kdyz se nekomu bude libit tak si ho proste koupi, protoze lidi kupujou hlavne OCIMA
a navic koupe novyho auta je pro vetsinu lidi docela stres a uz to chtej mit za sebou a at uz stoji v ty garazi
a bude zase klid. Vetsinu lidi zajima hlavne cena, kolik to zere a jakej to ma kufr. Takze to je docela velka konkurence pro Fabia sedan .