Stránka 1 z 3

Prevodovka

Napsal: pon říj 23, 2006 23:40
od Pajo
Caute vsetci.Mam Kalosa sedan 1,4 8V a mam stali problem s prevodovko .Hlavne v zimnom obdoby mam problem zaradit 2 prevodovi stupen pri studenom motore. Uz som bol 2x v servise v Bratislave v Opel na Poliankach a nic moc.Povedali ze nastavovali prevodovku ale ja tomu neverim.Poradte nieco a dajaky dobry servis diky
Chevrolet Kalos 1,4 8v 1/2006
Pajo

Napsal: pon říj 23, 2006 23:48
od palikx
:D no bohuzel ale tyhle auta maj casto problem s 2 stupnem.ale vetsinou toje matiz nebo kalos 1,2.1,4 ma uz myslim normalni prevodovku a razeni tahlem.ale nevim to jiste.jestli tam jsou ale lanka bude jedno mozna poskozene.chtelo by to vedet co je tam za skrin.a co je v ni za olej.jestli je tam uz cerveny tak je ta skrin asi na vymenu v zaruce nebo na kontrolu.ja bych se hadal ale oni ti reknou ze je to normalni.

Napsal: úte říj 24, 2006 22:15
od Pajo
Palik dakujem Ti za odpove trochu si ma potesil ze nie som sam s tymto problemom.

Napsal: úte říj 24, 2006 23:04
od JRD McLAREN
...no "tam neni co nastavovat"..

Napsal: stř říj 25, 2006 06:49
od mipo
Ja mám úplne rovnaký problém. Minulý rok nebol až taký markantný ako teraz. Kým sa motor nezohreje, tak tam bez medzi plynu dvojku nenásilne nanarvem.
Palikx, vedeli by ste sa na to pozrieť, aby autorizovaný servise nevedel, že ste sa na to pozerali? By som sa niekedy stavil:-)

Napsal: stř lis 01, 2006 23:58
od hroch
Pridam sa aj ja. tiez ma hneva dvojka ak chcem radit pri vacsich otackach musim s medziplynom. rozobral som aj stredny panel aby som videl ako je to robene. prevod je pomocou dvoch laniek takze prevodovka je starej "dobrej" daewackej konstrukcie, ja som tam nevidel nic cim by sa dalo nastavovat. Idem skusit servis ale dopadnem asi podobne ako vy. moj nazor je ze problem je v synchrone pre druhy prevod, lebo ak vyrovnam otacky prevodov medziplynom tak zaradim dvojku aj v sestdesiatke.

Napsal: čtv lis 02, 2006 08:21
od mrk
problematicka dvojka aj u mna na lanose

Napsal: ned pro 17, 2006 17:54
od mipo
K dvojke sa pridala aj jednotka! Gŕŕŕ, začína ma to pekne *********!!! Nie je nič lepšie, len keď vám nejde zaradiť jednotka na križovatke a je treba ju tam občas rvať na silu:-(

Napsal: ned pro 17, 2006 19:41
od Topol
Pěkný večer :D
Je pravda že i mě zlobí někdy ta dvojka :lol: Ale nejde jak psala Jana ji tam prostě narvat!!! To se dělá u něčeho jiného a nebo když jsem jezdil na vojně s tankem tak staré mašiny se řadily systémem zapřít nohy a obouma rukakama ji tam narvat!
Jinak pomůže prošlápnout spojku a někdy pomůže i ten mezi plyn,
Ať nám jezdí a nezlobí :P

Napsal: ned pro 17, 2006 20:14
od Rastos
Prave ten medziplyn je riesenim. V momente radenia dvojky (alebo jednotky) pri vyslapnutej spojke pridat trosku plynu. Jednoducha predstava - dve ozubene kolesa, maju do seba zapadnut, ale jedno sa toci a druhe nie, preto to nejde. Pridanim plynu roztocis aj to stojace, cim sa ich rychlosti priblizia a zaradenie je lahsie.
Chce to samozrejme cvik a odhad, kolko plynu, ale da sa to naucit.

Napsal: ned pro 17, 2006 21:31
od LIFELIKE
K tej dvojke sa pridávam aj ja. Niežeby som musela použiť hrubú silu, ale zdaleka nejde tak zľahka, ako iné stupne. Ja som si zvykla, ale ked Kalosom náhodou ide muž, tak len kritizuje :)

Napsal: ned pro 17, 2006 21:39
od mil
Tiež mi normálne na Lanose nejde zaradiť dvojka. Keďže som z minulosti aj tak zvyknutý dávať automaticky medziplyn, vôbec ma to neruší. Mali by sa za takéto prevodovky milí kórejci hanbiť.