Stránka 1 z 1
Nástřik podvozku a dutin
Napsal: čtv říj 19, 2006 18:32
od Mareman
Blíží se zima a jelikož se můj Langoš začíná dostávat do let kdy by se na kastli po další zimě mohlo objevit něco co bych tam nerad viděl, rozhodl jsem se vystříkat dutiny a stříknout i podvozek. Od výrobce na podvozku sice něco "černýho" je, ale údajně je potřeba nástřik podvozku i dutin po pár letech obnovovat. Podvozek jsem nechal umýt vysokotlakou wapkou na autobusy
, která měla takový tlak, že dokonce odloupala většinu starýho nástřiku, takže už tam stejně moc nedržel a stříkat to na něj by moc smysl nemělo.
Prahy mám nastříkané do výšky kde se práh lomí a oproti tomu co se dělá standartně jsem si sundal přední podběhy a nechal to vystříkat "asfaltem" i tam. Přímo za lemy toho ale moc nebylo, takže jsem to tam natřel ručně Body 933. Moc se mi totiž nelíbí že z podběhů stíká voda za lemy blatníků, takto to přece jen bude chráněný mnohem víc.
Co ostatní, po kolika letech jste to na svých mazlících řešili vy, pokud teda řešili a jak ?
tlak
Napsal: čtv říj 19, 2006 21:56
od simone
nop teraz už asi neskoro ale tiež nad tým uvažujem po zimnej sezone mam nubču a asi ju chcem do dôchodku tj 5 rokopv tak ju strieknem ale čím?? to neviem
Napsal: čtv říj 19, 2006 22:00
od Akri
Na toto tema jsem tu psal jiz mnohokrat, zkuste hledat, jinak v technicke sekci se pripravuje sirsi obeznameni s timto castym dotazem, jen neni zatim cas, ale je videt ze je treba to dokoncit.
Jen pro uplnost, to Body moc vhodne neni, to je takove hobby siditko
Napsal: čtv říj 19, 2006 22:04
od Mareman
To Akri:
Já použil Body jen na vytření okrajů lemů, tzn asi 1cm proužek. Zbytek je udělanej profesionálním přípravkem.
Napsal: pát říj 20, 2006 07:35
od eMKa Slovensko
dutiny
Napsal: pát říj 20, 2006 11:06
od Serpico
dutiny se vyplatí - měl jsem Š 100 16 letá kára bez výměny prahů.
Š 120 15 letá kára bez výměny prahů - pouze uhnilé nosníky př.blatníků.
V obou případech celoroční provoz.
Doporučuje se dvouletý interval - já měl dvojnásobný 4 roky.
Dříve Resistin po opakovaných nástřikách popraská - na 100 potom olej.
Nyní BODY - nechávám dělat profesionálně - větší tlak v pistoli a adaptery ( cena asi 1 200 ).
mějte se fajn
Napsal: pát říj 20, 2006 23:25
od Akri
Body neeeeeeeeeee
Roberlo neni na spodek, ale na prahy, to jen pro presnost, vse odpovida legislative EU, je vodou redilny, nevyhoda, ze dlouho schne ve velke vrstve, ale po vytvrdnuti udela uplne jakoby umelou hmotu, nic to neodpryskne, navic i pri te tvrdosti je stale pruzny, je omyvatelny a hladky, nedrzi se v tom spina, je v odstinu cerna a seda.
Ostatni dve jsou Dinitrol, je to absolutne jedno z nejlepsich co lze na spodek dat, jsou stejne ale v jednom je pridavek vceliho vosku-z vlastnich zkusenosti-nema chybu
A toto ma Akri na spodku
Napsal: pon říj 23, 2006 14:21
od Blue Lanos
on strekol aj to auto ked je take pekne cierne