Stránka 1 z 2

Problem s ukazovatelom stavu nadrze

Napsal: pát říj 13, 2006 10:38
od Malanchi
Ahojte vsetci, pred dvoma tyzdnami som si kupil ojazdeneho Matizka. Vsetko fungovalo viacmenej ako malo. V stredu som ale po prvykrat tankoval na plnu nadrz, rucicka ukazatela sla pekne hore, az na doraz.. Ale odvtedy sa odtial nepohla.. A to mam uz odjazdenych viac nez 50 kilometrov.. Asi sa mi tam zasekla alebo neviem co.. Stale je na rovnakej hodnote.. Najprv som myslel ze to je tym ze je v nadrzi nieco viac nez maximum ukazovatela, ale po vypnuti motora by mala rucicka klesnut na nulu nie? Prosim poradi mi neaka dobra dusa co s tym je a ako to dat dokopy? :cry:
Nerad by som sa ocitol s prazdnou nadrzou uprostred dialnice..
A este nieco.. kedy asi pipa alebo sa rozsvieti varovna signalka ze je malo paliva? Help plz!!! :(

Napsal: pát říj 13, 2006 10:49
od mino
Na Matize sa kontrolka paliva nevracia na nulu ani ked vypneš zapalovanie. To že sa nepohla 50 km to je v pohode ona klesne náhle. Nieje to ako to bolo kedysi na skodovkách. Pri rozsvietenej kontrolke som na Matizkovi prešiel okolo 50-60 km. Samozrejme je najlepšie aby nezačala svietit vôbec. :lol:

Napsal: pát říj 13, 2006 11:07
od Tomáš
Žere to málo :lol: , já najedu na benzín v hadici nádrže ( to co nebere měřák ) klidně 100 km, pak za dalších 100 to klesne na 3/4 za další 100 na 1/2.....přibližně co dílek to 100 - 120 km , kromě toho u plné , tam je to klidně 180- 200 km , podle toho kolik dáš přez vypnutí pistole. ;)

Napsal: pát říj 13, 2006 12:34
od Malanchi
Jemine, to ste ma neskutocne potesili! Lebo ja po vypnuti pistole som este davkoval na zaokruhlenu sumu.. som myslel ze som ho preplnil a neako poskodil meradlo.. Ale fakt sa sprava cudne, jednu dobu sa drzi pri jednej hodnote, a potom preskoci o pol palicky nizsie.. No, je to moje prve auto tak vobec nicomu nerozumiem.. aj ked mam kompletny servisny manual o tomto zmienka nebola. Uvidime, snad do tyzdna sa ta rucicka umudri.. Dakujem vam za to ze mozem spokojne spavat!

PS:na tu pumpu som siel s takmer prazdnou nadrzou a som sa divil ze preco nic nepipa.. (pipa to aj vlastne, alebo len svieti?) Mal som nieco okolo polovice cervenej casti na ukazateli.. nemalo to este hlasit tankovanie? Pardon ak som paranoicky, ale viete, pri ojazdenom aute si nikdy nemozem byt isty.. tak spolieham na Vas.. :PP:

Napsal: pát říj 13, 2006 13:06
od Docent
Zůstaň v klidu, začne jít dolů po 70-80 km... Ale zase když pak pojedeš po dálnici 140, tak budeš moct sledovat její plynulý pohyb k nule :lol: .
Nepípá tam nic, rušilo by to při jízdě to božské ticho, kterým je Matiz pověstný :lol: . A kontrolka začne svítit až když ručička lehne úplně dolů na okraj červeného pole.

Napsal: pát říj 13, 2006 13:47
od Bergman
Docent píše:Zůstaň v klidu, začne jít dolů po 70-80 km... Ale zase když pak pojedeš po dálnici 140, tak budeš moct sledovat její plynulý pohyb k nule :lol: .
Nepípá tam nic, rušilo by to při jízdě to božské ticho, kterým je Matiz pověstný :lol: . A kontrolka začne svítit až když ručička lehne úplně dolů na okraj červeného pole.
:P pokud bude dobrá žárovka :P až budeš zkoušet rezervní zásobu než si ti rozsvítí kontrolka, měj raději 5 litrů v kanystříku. Pokud se ti rozsvítí není dobré to vyjíždět na doraz ( benzinovému čerpadlu by se to nemuselo líbit ) po rozsvícení kontrolky ujedeš oněch 50km celkem v pohodě, ale radši tankuj včas, můžeš si ušetřit spoustu problému ( vlastní zkušenost kdysi dávno s Trabantem )

Napsal: pát říj 13, 2006 20:34
od palikx
jo jo normalni stav.a i to poskakovani ze nahle spadne o kus dolu je normalni.idealne bude padat jen na rovne dalnici .jakmile ale jezdis do zatacek bude se trosku pohybovat.

Napsal: pát říj 13, 2006 21:16
od Docent
Bergman píše:ale radši tankuj včas, můžeš si ušetřit spoustu problému ( vlastní zkušenost kdysi dávno s Trabantem )
??? Co to bylo za Trabanta s ukazatelem stavu paliva? Já když jezdil kdysi dávno s Trabantem u Spojů, tak měl na měření stavu v nádrži dřevěnou tyčku...

Napsal: pát říj 13, 2006 22:24
od Malanchi
Njn, uz je nizsie (saaakra!) Mali ste pravdu.. Vdaka moc!

Napsal: sob říj 14, 2006 02:39
od jakub
Docent píše:Zůstaň v klidu, začne jít dolů po 70-80 km... Ale zase když pak pojedeš po dálnici 140, tak budeš moct sledovat její plynulý pohyb k nule :lol: .
Nepípá tam nic, rušilo by to při jízdě to božské ticho, kterým je Matiz pověstný :lol: . A kontrolka začne svítit až když ručička lehne úplně dolů na okraj červeného pole.
tak tak, jedna kudla po okoli a ta tu rucicku spolehlive probudi k zivotu ... :D

ackoliv panove pozor, ja jsem nedavno vydrzel tlak rucicky a najel celych 385km a svetylko stale nic ... ale uz byla fakt nizko a opet jsem vymekl :D

Napsal: sob říj 14, 2006 14:09
od Rado
Mne rucicka stavu paliva drzi na maxime kludne aj 150 km potom sa zavratnou rychlostou dostane az do polky a tam zase nejaku chvilu drzi.
Na plnu nadrz po meste prejdem tak asi 500- 550 km. A na rezervu sa da prejst aj vyse 80 km...to mam odskusane, ale auto uz zacinalo cukat :)

ukazatel paliva

Napsal: ned říj 15, 2006 00:27
od J.Bad
To buď rád - koupil jsi auto které vůbec nic neže - natankuj plnou a doufej že se to už nikdy nepohne...

Napsal: pon říj 16, 2006 10:48
od Badger
Všechno co tu bylo řečeno mohu jen potvrdit! Ručička se při natankování plné nádrže docela dlouho nehne, řekl bych tak kolem 100km, jak kdy... :D A pokud dochází, tak se jen rozsvítí kontrolka! Tuším, že Matízek má nádrž na 35l...je to tak??? Jen mi je divné, že mi hladový voko nesvítí a pak do něj natankuju 33l :roll: Jo a pistole mi většinou vypíná na 29-30l a ještě ty 3l tam dotankuji :D Ale párkrát už svítilo, takže určitě funguje! No my najedeme většinou na plnou kolem 600km ;)

Napsal: pon říj 16, 2006 14:33
od ss2men
JA TANKUJEM ZáSADNE DOPLNA A snažím sa tankovať na tej istej čerpačke a stále z toho istého stojana. Najlepšiu spotrebu som mal 4,9 litra pri ceste do Čiech. Traja ľudia v aute. V priemera natankujem cca 31-32 litra a vydrží mi to na 600 km. V zime skôr 550 a v lete aj 640.

Napsal: pon říj 16, 2006 14:41
od Tomáš
........ a ještě se snažím platit u té samé pumpařky........ :lol: :lol: :lol:

...to jako fór , nechápu totiž , proč bych tankoval u té samé pumpy, natož u stejného stojanu......
Stanice jsou snad cejchovaný a podléhají státním kontrolám....