Stránka 1 z 1
Tico cukání motoru
Napsal: sob zář 30, 2006 18:12
od Edmond
Mám problém s cukáním motoru a to když se má otevřít druhá komora karburátoru.Nejdříve jde motor dobře až do místa přechodu otevření druhé komory a pak cítím díru(jako to bývalo u škodovek),motor jde "tupě"a pak začne pocukávat (rychlost nenarůstá) a po cca 5-10 vteřin se druhá komora chytne a otáčky jdou plynule nahoru.
Plyn musím mít na podlaze jakmile bych trochu ubral vše se opakuje.
Další dotaz.Jakým směrem (po směru hod. ručiček nebo proti?!) se musí otáčet na regulátoru sytosti směsi aby byla bohatší či chudší.
díky za brzkou pomoc Edmond
Napsal: pon říj 02, 2006 22:19
od palikx
no klapku otvira automaticky podtlak tak zkontrolovat hadicky a membranky podtlaku.pak jestli neni pridrena klapka samotna.
bohatost si nepamatuju myslim ale do leva bohate do prava chude(asi)
Napsal: pon říj 02, 2006 22:37
od JRD McLAREN
mm..
ja to tiez vidim na spinavy karburaator...
...ten stav poznaam zo skodovky..
....ze zoslapnesh na podlahu a nic..
..alebo mash prdal v polovici, prislapnesh k podlahe..
..a auto miesto toho aby potiahlo, ani nehlesne..
prip sa zacne dusit..
...
ale sak skush pomenit na zaciatok secky take tenke gumove hadicky..
cukání už je vyřešeno
Napsal: ned říj 08, 2006 15:37
od Edmond
Příčinou jsem byl já samotný,neboť jsem kdysi na elektromagnetu odvětrání plovákové komory při čištění motoru natrhl přívodní kabel.Elektromagnet jsem si zdemontoval a doma kabílek opravil.Jenže při demontáži jsem ztratil jadérko a zůstala tam jenom pružinka,která vlastně vše způsobovala.
Elektromagnet funguje tak,že při zapnutí klíčku zapalování dostane +12V a elektromagnet přitáhne jádro a tím se odmáčkne pružinka a membrána těsní plovákovou komoru
Po vypnutí zapalování je elektromagnet bez napětí a pružinka začne tlačit na membránu ta se otevře a tím dojde k odvětrání plovákové komory.Jelikož jadérko nemám vyndal jsem i pružinku auto šlape jako za mlada.(Tím je sice nefunkční odvětrání komory) Schválně jsem přerušil několikrát jízdu vypnul motor a zkoušel znova startovat a startuje úplně stejně jako dřív.
Může se taky stát,že když z nějakého důvodu nefunguje elektromagnet nastane již popisované cukání. Tak pozor na to!!!
Ještě mám dotaz jak se sundavá konektor z termospínače 93°C,(pod rozdělovačem)který spíná ventilátor chlazení.Kdo víte prosím prosím poraďte.
Edmond