Stránka 1 z 5
že prej nerezne..
Napsal: stř zář 20, 2006 17:29
od Krtek
Tak jsem zkusil blejsknout ten levej zadní lem blatníku/dveří. Snad je z toho poznat, jak to vypadá. Bral jsem to Aiptekem takže kvalita asi jako z mobilu
A tď co s tim. Reklamovat ? Pořídit nějakoutu korekční tužku ? Obrousit, nadhodit základovku a stříknout ? Podotýkam že to místo nebylo ničim poškozený odřený a pod. N apravý strane e ulouply asi 2 kousky laku po 0,5 cm a je na laku vidět prasklina která je brzy spojí. Sorry ale takhle si auto po 34 měsících provozu nepředstavuju.
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1469
Napsal: stř zář 20, 2006 17:30
od Krtek
Miloshu !!!!!!!!!!! Jak to že zas neni vidět obrázek ????
Napsal: stř zář 20, 2006 17:35
od milosh
obrazky z galerie funguji poze jako odkaz !!!
Napsal: stř zář 20, 2006 17:56
od karstn
me se zacina delat neco podobneho ale zatm to neodpadlo az na plech. ale rikali mi v servisu ze korejci maj strasne slabou vrstvu barvy. vidim to tak ze po skonceni splaceni pujde na prestrik
Napsal: stř zář 20, 2006 18:06
od PavelZ
Na mem Lanosu ani na Nubire se mi nic takovy behem 3 let nestalo. Jsem teda zvedavej, jak to bude ted na Lacetti.
Napsal: stř zář 20, 2006 19:01
od Krtek
Pamatuju jak jsem do Feldy na zadní sedačky nakládal propanbudanovou bombu. A netrefil jsem se do dveří a trefi lhranou tý bomby tu oblast mezi zveřma a sedačkou (jakoby práh vedle sedačky
) a byla tam rejha hluboká tak 1mm v laku. Ale pod zelenou byla ještě bílá vrstva, taky pěnkě tlustá a reznout to nikdy nezačlo. Proto si dovoluju tvrdit že Lacetti má znatelně tenčí lak než Felicia ! Už pohled do kufru nebo motorovýho prostoru s jinym (mnoooohem světlejšim) odstínem ukazuje jak to ty ku..y šikmovoký vojebávaj !
Napsal: stř zář 20, 2006 19:12
od blaho
No tak to je teda husté. Moje espero má 9 rokov, lak je pôvodný, ale koróziu nemám žiadnu. Auto bolo ale stále garážované a jazdy cez zimu zažilo minulý rok asi po prvý krát.
Napsal: stř zář 20, 2006 19:42
od Akri
Krtek píše:Pamatuju jak jsem do Feldy na zadní sedačky nakládal propanbudanovou bombu. A netrefil jsem se do dveří a trefi lhranou tý bomby tu oblast mezi zveřma a sedačkou (jakoby práh vedle sedačky
) a byla tam rejha hluboká tak 1mm v laku. Ale pod zelenou byla ještě bílá vrstva, taky pěnkě tlustá a reznout to nikdy nezačlo. Proto si dovoluju tvrdit že Lacetti má znatelně tenčí lak než Felicia ! Už pohled do kufru nebo motorovýho prostoru s jinym (mnoooohem světlejšim) odstínem ukazuje jak to ty ku..y šikmovoký vojebávaj !
tak jestli vidim dobre na te nic moc fotce/mimochodem mobil foti lip
/
tak je to hrana zadniho blatniku za zadnimi dvermi, je to nasledek odletani kaminku, mas male predni zasterky a nas slavnej sterk tomu hooodne napomuze, na nove auto je treba sirsi predni zasterky a hlavne nalepit na toto misto pruhlednou folii treba od 3M co je presne na tohle urcena, muze tam byt trena kilo barvy ale tohle nema nic spolecnyho s ojebanim lakyrnickeho smeru, bohuzel na vsech rychlejsich novych autech je to same a jsou to renomovane znacky, je treba to opravit a to velmi dukladne, tj ocistit na cisty plech a odborne nalakovat, nebo tam mas za rok diru
Napsal: stř zář 20, 2006 19:44
od Akri
jo ten svetlejsi odstin v motorovem prostoru je zakladovka poprasena vrchni barvou, to je trend, treba citroen C3 tam ma jen zakladovku a to i zespod na kapote, na ktere neni zadny papundekl, fabriky setri barvou, ale tam to veru nevadi
Napsal: stř zář 20, 2006 19:49
od Krtek
Za rok díru ? Tak to budu reklamovat, záruka je 6. Je zvláštní že Felda měla po 5 letech i zadní dveře v místě sváru v lepšim stavu než je tohle ! O prahách, lemech korozi podvozku a podobně ani nemluvim ! A jezdil jsem s ní zhruba stejný tratě a zhruba stejně rychle. Jednou jsem jel i za multikárou moc blízko a ten blbec na korbě mi hodil na kapotu lopatu štěrku ! Musel jsem to shodit stěračema a kupodivu, max. rejha na tý průhledný vrstvě laku ale nešlo to ani do barvy ! Corsa mojí mladý má sice zrzavou kpotu a 5. dveře ale tohle nemá ! Podle mně vojebávvaj lak a je to konstrukčně zmrvený auto (v mnoooooha směrech)
Od Lacetti/Nubiry mně měly varovat už ty rezavý svody u kalose, kterýmu jsem se tehdá vysmíval na saloně (páč Felda neměla takhle rezavej snad ani vejfuck).
Napsal: stř zář 20, 2006 19:52
od Krtek
A to jsem ještě nefotil urezlý lanovody lanka ruční brzdy. Lítaj pod podlahou a tlučou jak kráva. To začlo vloni v létě takže cca po 20 měsících provozu !
Napsal: stř zář 20, 2006 19:53
od Akri
Krtek píše:Za rok díru ? Tak to budu reklamovat, záruka je 6. Je zvláštní že Felda měla po 5 letech i zadní dveře v místě sváru v lepšim stavu než je tohle ! O prahách, lemech korozi podvozku a podobně ani nemluvim ! A jezdil jsem s ní zhruba stejný tratě a zhruba stejně rychle. Jednou jsem jel i za multikárou moc blízko a ten blbec na korbě mi hodil na kapotu lopatu štěrku ! Musel jsem to shodit stěračema a kupodivu, max. rejha na tý průhledný vrstvě laku ale nešlo to ani do barvy ! Corsa mojí mladý má sice zrzavou kpotu a 5. dveře ale tohle nemá ! Podle mně vojebávvaj lak a je to konstrukčně zmrvený auto (v mnoooooha směrech)
Od Lacetti/Nubiry mně měly varovat už ty rezavý svody u kalose, kterýmu jsem se tehdá vysmíval na saloně (páč Felda neměla takhle rezavej snad ani vejfuck).
no mel bys to reklamovat uz ted, jakmile ti to jednou budou vyvaret, ohrejou to, zacne ti to hnit tuplem, navic prahy a spodek auta se do zaruky nevztahuji
Napsal: stř zář 20, 2006 20:05
od Olda
karstn píše:me se zacina delat neco podobneho ale zatm to neodpadlo az na plech. ale rikali mi v servisu ze korejci maj strasne slabou vrstvu barvy. vidim to tak ze po skonceni splaceni pujde na prestrik
Zajimalo by me kolik je standart, nexie mela mezi 100-130mM(nebyla to metla), pak sem meril tusim focuse s metlou a tam byl prumer asi 160mM, pripadlo mi to odpovidajici...
Napsal: stř zář 20, 2006 20:05
od Krtek
bombáááá - půl mega v prdeli. Zjišťuju že asi nemam na to mít auto. Starý kupovat nemůžu kvli spolehlivosti na nový vraky nejsem zvědavej. Poslední poctivý auta jsou buďto ameriky (myslim pravý jako Chrysler nebo Caddy, případně americkej Chevy) nebo severský evropský. Z toho mi vyplývá, že si jakožto čech s hooodně nadprůměrnym platem nemůžu pořídit nový auto. Náhražky jako škodofka, VW, Opel, frantíci a podobně jsou dělaný na zisk výrobce a zákazníkovi akorát pro voko.
Kolega měl dlouhý léta 205ku pažouta. Vloni pořídil 206ku a ta jde teď zdomu a rve zas prachy so 205ky aby ještě pár let vydržela. Tomu řikam vývoj
To samý průsery s C3, C4, 307ky, předchozí Astry už reznou (i se zárukou na rezivění jako ryba...) Mercdes už šetří i na páčkách na stěrače
Fakt se asi naseru a pořídim 15 letý Volvo nebo Soba
Napsal: stř zář 20, 2006 20:10
od Akri
Olda píše:karstn píše:me se zacina delat neco podobneho ale zatm to neodpadlo az na plech. ale rikali mi v servisu ze korejci maj strasne slabou vrstvu barvy. vidim to tak ze po skonceni splaceni pujde na prestrik
Zajimalo by me kolik je standart, nexie mela mezi 100-130mM(nebyla to metla), pak sem meril tusim focuse s metlou a tam byl prumer asi 160mM, pripadlo mi to odpovidajici...
proto ja jsem po nakupu auta, cele odstrojil a prelakoval
u vsech aut z fabriky je jen 1 vrstva barvy, my davame vzdy min dve