Stránka 1 z 1
Strieľa motor na LPG..
Napsal: stř zář 13, 2006 19:03
od Rumcajz
Zdravím hošani alebo jen hoši?
Deje sa mi asi toto. Pri jazde na LPG a napr. ked mám trojku a pridám (otáčky od 1500) tak mi začne trhať motor a sem tam strelí. Ale to je také strelenie cez sanie a nie do výfuku. (na benzíne no problémo)
dík ak niekto dá radu..
adios
lpg
Napsal: stř zář 13, 2006 19:33
od simone
už to tu bolo príčina nezapalena zmes v niektorom valci, treba premerať káble k svieškam. Striela to späť do air boxu princíp nahromadí sa viacej plynu , ktore sa nezapálilo a to naraz strelí. Poškodenie je možné že ti zhodí kryt na vzduchovom filtry alebo pretrhne papierovu vložku. Ked ti nadvihne veko na filtry tak aj výkon sa rapidne zmenší auto sa sprava ako keby sa dusuilo
Napsal: stř zář 13, 2006 19:59
od Rumcajz
mal som taky tuch, ze bud kable alebo sviečky
ale feeest dik
Napsal: stř zář 13, 2006 20:19
od nio
Je to tak..., to su kable alebo sviecky... treba skontrolovat krabicu vzduchoveho filtra, ci ju neroztrhlo...
Napsal: čtv zář 14, 2006 14:28
od Rumcajz
krabicu mi neroztrhlo keďže mám hrušku, ale roztrhlo mi tu hadicu (harmoniku) na saní.
adios
Napsal: sob zář 16, 2006 15:15
od Krtek
A jakej máš odtrh na svíčkách ? U podtlakovýho systému se doporučuje snížit odtrh o 0,1 mm. Mně to u Feldy střelilo jedinkrát.... přišel jsem o husí krk k airboxu. Byl jsem na servisce a jasně jsem jim řikal, odtrh 0,6mm (běžně má bejt 0,7mm). Dělali chytrý, že to znaj a pak, když to řachlo, vymlouvali se že prej to dělá plyn normálně. Zajel jsem do plynoservisu a ejhle odtrh byl 0,8 ! Jenže dokazuj a hádej se.
Napsal: ned zář 17, 2006 18:26
od Rumcajz
sija, tak mal som zlomený jeden kábel. Kúpil som celú sadu (tesla) za nejakých 420.- SK. Ale vymenil som aj sviecky (ževraj plynové, aj keď neviem aký je tam rozdiel).
adios
Napsal: ned zář 17, 2006 18:33
od JRD McLAREN
..rozdiel je v pracovnej teplote..
,...len fcul som si neni isty, ci je nizzsia alebo vyssia..
(ale asi tusim nizssia)
Napsal: ned zář 17, 2006 19:33
od Krtek
Když jste u těch svíček tak bacha na ty plynový zázraky. Na plyn je nejlepší svíčka s jednou elektrodou, kupovat vylepšeniny se 3ma elektrodama může bejt ještě horší. Teda u podtlaku. U vstřikování je jedno jaký svíčky a odtrh, používá se to co předepisuje výrobce na benzín. U Feldy jsme měnil svíčky každejch 15 tis km při servisce i když na benál se mění asi po 45 tis km. Plyňáci ale raděj po 10 tis km. U Soptíka je měnim normálně po 30 tis km, jak je to předepsáno a pohoda.
Napsal: pon zář 18, 2006 12:35
od Rumcajz
nazdar, kupil NGK jednobodove a pohoda...
adios
Napsal: čtv pro 13, 2007 01:41
od jegi
Moje espi robí niečo podobné, ako tuto robilo Rumcajzovi, ale:štartuje perfektne, iba pri nízkych otáčkach, keď pridám viac plynu, mi trasie a trhavo ide, ako na plyn tak aj na benzín. Lenže nie vždy! Raz ide úplne OK, a raz mi to robí. Z Vašich rád usudzujem, že káble a sviečky asi...Sviečky majú cca 15000km a káble som ešte vôbec nemenil. Mám bez debaty vymeniť obe, alebo čo mám najprv skúsiť? Prosím o názory...
Napsal: čtv pro 13, 2007 08:16
od -peha-
Pokud Ti to robí aj na LPG tek problém je všeobecne v elektrike takže vymeň sviečky a káble no a potom sa uvidí ale to to býva častá porucha
Napsal: čtv pro 13, 2007 11:32
od Rumcajz
káble 80% chybné
sviečky 20% chybné