Stránka 1 z 1

Shell V-power

Napsal: sob srp 19, 2006 01:34
od MisoSz.
Zdravim vsetkych!
Rozmyslam,ze by som do svojho Tica vyskusal natankovat Shell V-power 100 oktanov.....Skusal to uz niekto?Neublizi tolko oktanov motoru?Nerad by som si ho dokaslal....

Napsal: sob srp 19, 2006 22:56
od Ondras
Neuškodí na 100%. Kromě pročištění ventilů a vnitřku motoru to nebude mít valného významu oproti VP95. Ovšem VP95 je např. v Matizu poznatelně lepší než běžný Natural 95. Snad i Ticu bude chtunat.

Napsal: ned srp 20, 2006 00:30
od MisoSz.
VP95?To ako ze ma 95 oktanov?Lebo ja tam chcem dat 100oktanovy....

Napsal: ned srp 20, 2006 00:58
od Ondras
MisoSz. píše:VP95?To ako ze ma 95 oktanov?Lebo ja tam chcem dat 100oktanovy....
Ano VP95 ma oktanové číslo 95. S VPR100 nepoznáš rozdíl oproti VP95, kdežto s VP95 poznáš rozdíl oproti Nat.95. Tak. Nicméně pro rychlé pročištění motoru není na škodu VPR100 nataknovat. Pro dlouhodobé ježdění to narozdíl od VP95 nemá význam.

Napsal: ned srp 20, 2006 04:26
od MisoSz.
tak ja tam teda natankujem VP100,ale chran ta alach ak mi to daco spravi s motorom :-)...

Zkušenosti má

Napsal: ned srp 20, 2006 10:52
od Vazoun
Bud bez obav - MisoSz - Ondráš, má znás nejvíce zkušeností,ten co poradí
nebo doporučí je vždy na 100%. O tom se ještě na tomto foru přesvědčíš
naozaj osobně :lol: :lol: Zdraví- " Vazoun " :P
----------------------
Člen Matiz clubu reg.čís. 20

Napsal: ned srp 20, 2006 11:43
od Badger
Tankuji do Matízka již jen výhradně VP95 a jsem s ním velice spokojen - s chodem motoru, výkonem ;) takže na něj jezdíme pořád a ještě k tomu sbíráme bodíky :lol:
VP100 jsem nezkoušel tankovat, ale jak se zde píše, tak určitě neuškodí! Psal jsem ohledně toho i dotaz na Shell a ty mi toto potvrdili :)

Napsal: pon srp 21, 2006 23:24
od MisoSz.
Ved ja mu verim,hadam by tu nikto nechcel ublizit nasim milacikom :-)....k tomu tankovaniu som sa zatial nedostal,az v piatok,tak potom napisem,chcem uplne az skoro do dna vyprazdnit nadrz a este cakam na peniaze,tak potom sa ozvem....zatial diky moc pani,pekny den

Napsal: úte srp 22, 2006 00:13
od Badger
Hned jak natankuješ a budeš mít první poznatky, tak je sem určitě napiš ať jsme zase o něco chytřejší!!! ;)

Napsal: sob zář 02, 2006 22:14
od MisoSz.
no tak som natankoval VP ale ze by to dako o moc lepsie tahalo neviem,ani sa mi moc nezdalo.Mozno pre to,ze som tam mal este par litrov (nie moc) stareho benzinu a dalsie tankovanie som mal na Esse.Mozno keby som ho natankoval viac krat,ale takto sa mi dky moc velky rozdiel nezdal.....alebo mozno keby som natankoval VP raceing,tak by to daco robilo....no nic,aj ked som nepocitil velke zlepsenie,aj tak budem asi dalej tankovat VP.....a este som sa chcel spytat kolko oktanov ma VP?VP racening ma 100 a normalny VP ma kolko?

Napsal: ned zář 03, 2006 00:34
od Ondras
Jmenuje se Shell V-Power 95, takže má oktanové číslo 95. Změny pocítíš pouze tehdy, kdy po 2-3 nádržích VP vemeš obyč...

Napsal: ned zář 03, 2006 15:50
od MisoSz.
praveze som tam to cislo 95 nikde nevidel a aj na nete maju len Shell V-power a Shell V-power racening,tak preto som sa pytal tu,ze kolko to ma oktanov....

Napsal: pon říj 02, 2006 14:34
od Slam
MisoSz. píše:praveze som tam to cislo 95 nikde nevidel a aj na nete maju len Shell V-power a Shell V-power racening,tak preto som sa pytal tu,ze kolko to ma oktanov....
"V-Power" = 95
"V-Power Racing" = 99+

...teda aspon ja to tak pochopil...

Napsal: pon říj 02, 2006 17:29
od Dede
Teraz som pozeral Discovery a testovali rozne typy benzinov (klasicku 95tku, nejaky optimax od shellu /v-pover racing/ a nieco podobne od BP)na roznych typoch aut ... vysledky merali na brzde.

new CLIO výkon 81koni ... rovnaky u vsetkých typov benzinu
GOLF V GTI výkon s v power racingu vyssi asi o 4 kone
IMPREZA na v power a BP výkon asi o 9-11 koní vyssi a asi 20Nm viac pri nizsich otackach

vraj na obycajnom aute je rozdiel nepostrehnutelný