Stránka 1 z 2
predné kotúče
Napsal: úte srp 01, 2006 19:15
od ftaxi ds
Na akú minimálnu hrúbku možno vysústružiť predné kotúče ? Alebo mám kúpiť nové ?
Napsal: úte srp 01, 2006 22:07
od JRD McLAREN
..aku mash teraz..??
novy je tusim 24mm a najmenej doporucuju 22mm..
..
mne to v priemere vychadza ze jeden kotuc vydrzi dvoje dosticky, cca 120 - 150 tis.km..
Napsal: úte srp 01, 2006 22:36
od ftaxi ds
neviem akú mám teraz hrúbku ale nabehaných 160 000 Km a hádžu mi.Iné mi nezostáva než odmerať a asi kúpiť nové. Aké mi odporučíte a cena ?
Napsal: úte srp 01, 2006 23:01
od JRD McLAREN
hmmm...
Ake tam mash brzdy ..?? DELCO ..?? DAC ..?? GM..??
..ked mash 160tis. a uz hadzu, tak asi za moc nestoja..
...jo a 22mm je minimum pousitelnosti..
..cize raaataj ze po sustruzeni by bolo idealne mat tak 22,5 az 23 mm..co asi mat nebudesh
Napsal: stř srp 02, 2006 09:45
od SK
preboha na co o takom niecom rozmyslat ci sustruzit ..... sak kotuce niesu az tak draha zalezitost ak hadzu nema zmysel sa nnimi bavit ale vymenit aj s dostickami za nove,
preboha sak su to brzdy!!! na tvojom aute a ty sa na nom vozis....
Napsal: stř srp 02, 2006 09:57
od Pajda
PeterMI_SK píše:preboha na co o takom niecom rozmyslat ci sustruzit ..... sak kotuce niesu az tak draha zalezitost ak hadzu nema zmysel sa nnimi bavit ale vymenit aj s dostickami za nove,
preboha sak su to brzdy!!! na tvojom aute a ty sa na nom vozis....
Když jsem na Nexii vyměnil kotouče (asi okolo 110 000 Km), tak to auto začalo brzdit jako normální auto. Kup nové a neřeš to.
Napsal: stř srp 02, 2006 19:52
od Ivan
Když brzdy, tak minimálně Ty, co mám já....: ATE.
Napsal: stř srp 02, 2006 20:19
od ppp
Ja mam tiez ATE ale tie srandovne ciary po noich nie su
.
Napsal: pát srp 04, 2006 01:44
od Ivan
Ty srandovní čáry odvádějí při delším brždění lépe teplo. Lepší jsou ale perforované kotouče.
Napsal: pát srp 04, 2006 08:54
od Habron
Montovat na sériovou nexii, zvláště s třmeny GM, drážkované nebo vrtané kotouče je házení perel sviním ...
Toto samozřejmě neplatí o Ivanově "nexii"
Napsal: pát srp 04, 2006 21:12
od ppp
A ni esu tie srandovne ciary skor na odvadzanie necistot a vody z povrchu kotuca ktore pred sebou hrnu dosticky? Aspon pkial viem tak drazkovane kotuce su prave na to a na jazdu po dialnici v v peknom pocasi su to perly sviniam nielen na neupravovanu alebo upravovanu nexiu ale aj na f1
. Nieco insie je samozreme rely.
Napsal: pát srp 04, 2006 22:13
od JRD McLAREN
Kotuc.."ten Ivanov" je chladeny "rebrovanim" vo vnutri kotuca...samozrejme...
..
to drazkovanie samozrejme ma aj taku funkciu ako popisujesh ty..
..
ale zaaroven "privadza" chladnejsi vzduch k trecej ploche dosticky..
..cim ju ochladiii...
..teda moznost ze by si "zacal palit dosticky" je zniznenaaa...
..
a iste uznash ze je mozne ze "dosticky uz horia" ale kotuc je este v pohode..
...cize drazka na kotuci sluzi na ochladenie dosticiek..
Pochvala na místě
Napsal: sob srp 05, 2006 07:09
od Vazoun
Pochvalu za svůj technický názor zasluhujete oba,lebo oba máte jistě pravdu.
Několik roků jsem pracoval tam, kde se generálkujou Multicary kompletně a
s těmito názory jsem se přesvědčil na vlastní oči.
Bravo chlapci
Hezký den plný převapení přeje všem na foru " Vazoun "
----------------------
Člen Matiz clubu org.čís. 20/MATIZ SE r.v. 07/2002 svět.zel.metlina U 38
STK + Emise do 07/2008
Napsal: sob srp 05, 2006 23:35
od JRD McLAREN
..vysvetli ..
..(asi maam sviicky zahadzanee.a nezapaluje mi)..
Návrat k tematu
Napsal: ned srp 06, 2006 07:15
od Vazoun
JRD McLarene - zde není co vysvětlovat,nebo snad si za svým názorem ked
máš pravdu,už nestojíš?? Hezké dobré ráno praje - " Vazoun "
Ako aj
všetkým na tomto fore
-----------------------
Člen MATIZ clubu registr.čís. 20/ MATIZ SE r.v. 07/2002 sv.zel.metlina U 38