Stránka 1 z 2
rezonujuca kapota motora pri 125-130 km/h (tachometrickych)
Napsal: pon črc 31, 2006 18:57
od orgi
mam tak drobny problemik.. po oprave "drobneho" tukesu na prednej casti auta (oprava cca 35tis cez poistovnu), mi pri prilizne 125-130 km/h (tachometrickych) zacne rezonovat kapota. vpredu pri lavom svetle jasne vidiet, ako beha hore dole (asi 1cm) a pri 135 km/h to uz roztrasie cele auto.. nemali ste nahodou niekto taky problem? je chyba niekde v mechanizme uzatvarania kapoty, ze to dobre neprilieha? alebo niekde v kapote zle utiahnuty nejaky srob?
na dialnici chodievam pohodovych 110, ale obcas sa clovek ponahla a potreboval by som aj 150-160, ale to jednoducho nejde... ;(
Napsal: úte srp 01, 2006 12:05
od Viktor
skusal si rukou ci to robi aj ked stojis?
pokial tam teda nevidis jasny problem, ako neutiahnuty srob a pod., ked to robila firma a neurobila to dobre, ja by som to vratil, nech to spravia, ved mas na to zaruku, urcite by som sa s tym takto netrapil.
Napsal: úte srp 01, 2006 12:26
od blaho
Jasné. Ak Ti to predtým nerobilo a teraz robí, tak by som to každopádne riešil cez firmu , ktorá Ti auto opravovala. Niet pochýb o tom, že tam niečo neruobili tak ako mali. Každopádne ak Ti to takto vybruje pri rýlej jazde, tak to musí mať niekde vôlu. Ak si si absolútne istý, že to behá kapota, tak tam nie je veľa možností, pretože je uchytená pantami na jednej strane a na druhej tým záklopom, takže predpokladám, že určite bude problém s tým záklopom. Inak ešte ma tak napadlo. Nemám auto pri sebe, ale viem, že Ja mám na Espere ešte aj také gumené vymedzováky po stranách z vnútornej strany, možno tam majú byť a nemáš ich tam. Neviem, čo všetko Ti menili/striekali/premontovávali, čo do plechov.
Napsal: úte srp 01, 2006 16:14
od orgi
blaho píše:Jasné. Ak Ti to predtým nerobilo a teraz robí, tak by som to každopádne riešil cez firmu , ktorá Ti auto opravovala. Niet pochýb o tom, že tam niečo neruobili tak ako mali. Každopádne ak Ti to takto vybruje pri rýlej jazde, tak to musí mať niekde vôlu. Ak si si absolútne istý, že to behá kapota, tak tam nie je veľa možností, pretože je uchytená pantami na jednej strane a na druhej tým záklopom, takže predpokladám, že určite bude problém s tým záklopom. Inak ešte ma tak napadlo. Nemám auto pri sebe, ale viem, že Ja mám na Espere ešte aj také gumené vymedzováky po stranách z vnútornej strany, možno tam majú byť a nemáš ich tam. Neviem, čo všetko Ti menili/striekali/premontovávali, čo do plechov.
Diky za rady, asi mi naozaj zostane ist navstivit tu firmu.. som zvedavy ako dopadnem. Skusim este tu volu zistit volnou rukou pocas stania a omrknut vsetko, co sa da...
Napsal: úte srp 01, 2006 22:42
od ppp
Mne na espere kapotu trochu nadnasa, asi bude nieco so zamkom, nastastie sa nevytrhne, ale budem to musiet skontrolovat, len s maskou je tam blby pristup.
Ale aby kapota nemala volu tak na to sluzia take tie skrutkovacie pruziny v rozkoch, aspon espero aj felicia ich ma takze lanos predpokladam tiez.
Napsal: úte srp 01, 2006 22:54
od JRD McLAREN
no ..takze..
..treba doladit zamok..
..teda ten "kolik" na kapote...
..
povolish tu "vrchnu maticu"..
a potom zasek prisrubujesh ten "kolik"..
..teda zasrobovanim ho "skratish"..
a potom to zase zaistish maticov..
..
..ked stojish a zatlacash na prednu kapotu, tak uz by nemala volu..
..teda nebal by si mat pocit, ze ide este zatlacit dolu..
Napsal: stř srp 02, 2006 09:04
od orgi
JRD McLAREN píše:no ..takze..
..treba doladit zamok..
..teda ten "kolik" na kapote...
..
povolish tu "vrchnu maticu"..
a potom zasek prisrubujesh ten "kolik"..
..teda zasrobovanim ho "skratish"..
a potom to zase zaistish maticov..
..
..ked stojish a zatlacash na prednu kapotu, tak uz by nemala volu..
..teda nebal by si mat pocit, ze ide este zatlacit dolu..
idem hned na to mrknut, dam vediet ako dopadnem
Napsal: stř srp 02, 2006 09:10
od orgi
JRD McLAREN píše:no ..takze..
..treba doladit zamok..
..teda ten "kolik" na kapote...
..
povolish tu "vrchnu maticu"..
a potom zasek prisrubujesh ten "kolik"..
..teda zasrobovanim ho "skratish"..
a potom to zase zaistish maticov..
..
..ked stojish a zatlacash na prednu kapotu, tak uz by nemala volu..
..teda nebal by si mat pocit, ze ide este zatlacit dolu..
em, na esperach a nexiach mate asi iny zamok.. ale na Lanose a na tom zamku kapote nie je co srobovat a uvolnovat (ziadne matice). mam to aj odfotene, ale nemam to ako dostat do kompu teraz.
neva, aj tak kapota v mieste zamku nevykazuje volu.. iba mierne na bokoch a to sa tvari ako klampiarenska vada, ktoru vytvorili, ked vyklepavali zelezo bocne.
Napsal: stř srp 02, 2006 09:39
od blaho
V tom prípade sa asi budeš musieť zastaviť v tej dielni, čo Ti to robili, inak neviem.
Napsal: ned srp 06, 2006 08:56
od ppp
Ved prave na bokoch kapoty by mali byt "pruziny" s gumovou ciapkou na konci ktore sa daju otacani zaskturkovat alebo vyskrutkovat do/z kapoty a tym ich nastavit tak aby sa pri zavreti kapoty opreli o masku alebo blatniky (co ja viem ako to presne vyzera u lanosov) a tym volu zrusili. Vacsina ludi o nich nema ani paru aj brat ich videl prvy raz az ked som mu ich ukazal
a to si aspon sam kontroluje vodu a olej.
Napsal: ned srp 06, 2006 09:32
od Blue Lanos
Ano to je jasne mame take podobne aj na nasich strojoch
treba ju vytocit a skusit co to spravi
Napsal: ned srp 06, 2006 23:56
od orgi
Blue Lanos píše:Ano to je jasne mame take podobne aj na nasich strojoch
treba ju vytocit a skusit co to spravi
blue, popis mi prosim blizsie, kde to je.. vdaka
aneb foto by to bolo asi najlepce.
Napsal: pon srp 07, 2006 07:32
od Blue Lanos
ok dnes ked pridem domov ti to odfotim a hodim foto
Napsal: pon srp 07, 2006 11:08
od orgi
Blue Lanos píše:ok dnes ked pridem domov ti to odfotim a hodim foto
ze dakujem
Napsal: pon srp 07, 2006 19:36
od Blue Lanos