Stránka 1 z 2

Startování - problém

Napsal: úte črc 25, 2006 11:26
od homer simpson
Dobří lidé měl bych dotázek. Už ňákou dobu mám problém při startování.Někdy nastartuju úplně bez problémů jindy motor sice naskočí tak na 200 ot a přemýšlí jestli se teda rozběhne nebo ne(buď zdechne,nebo ne :twisted: ) Když zdechne tak potom start je takovej dost pozvolnej.Jo a někdy sice naskočí třeba na 400 ot ale klepe se celý auto,až mám strach abych nevypadl :lol: A taky se mi párkrát stalo že sice start v poho a jak jsem přidal plyn a chtěl se rozjet ta zdechlo.Jako by se neuvezlo :roll: Nohama to snad není 8) Díky za radu H.S.

Napsal: úte črc 25, 2006 12:46
od Bergman
Jak to tu popisuješ,příčin může být mnoho, já bych osobně začal hledat v zapalování. Tj. svíčky, kabely ke svíčkám. rozdělovač. Když vyndáš svíčku, mrknout jakou má barvu Také záleží v jakém stavu je motor ( komprese, vůle ventilů, těsnost pístních kroužků ) .

Napsal: úte črc 25, 2006 12:59
od homer simpson
Svíčky mám nové. Zajímavé je že od té doby co to začalo se to naštěstí nijak nezhoršuje.Někdy startuju bez nejmenšách problémů někdy ne.Ještě jsem přemýšlel jestli po otočení klíčků před nastartováním je i u Nubi slyšet palivové čerpadlo(u Nexie to slyšet bylo ale tady si nejsem jistej) :shock: Jestli by to teda mohlo mít na to vliv :( Dík H.S.

Napsal: úte črc 25, 2006 13:00
od JRD McLAREN
..no..radish skoro dobre..
..akurat na Nubire neviem kde by clovek nasiel rozdelovac..
..
takze, skontrolovat sviecky a kable je ..OK..
..potom privod paliva, moze byt probleem..
..teda palivovy filter, a pod...
..a taktiez aj potenciometer na sacel klapke..
..a "krokovy motorek" ..teda vycistit saciu klapku..

..
no proste treba toto vsetko "prelozit"..

Napsal: úte črc 25, 2006 14:24
od Bergman
JRD McLAREN píše:..no..radish skoro dobre..
..akurat na Nubire neviem kde by clovek nasiel rozdelovac..
..
takze, skontrolovat sviecky a kable je ..OK..
..potom privod paliva, moze byt probleem..
..teda palivovy filter, a pod...
..a taktiez aj potenciometer na sacel klapke..
..a "krokovy motorek" ..teda vycistit saciu klapku..

..
no proste treba toto vsetko "prelozit"..
(rozdělovač) Já to také nevím, protože Nubiru nemám a abych se přiznal, nikdy jsem její motor neviděl. Má rada se týkala všeobecných možností závad. Tak jak to kolega popisoval, když má svíčky nové, zaměřil bych se na uhlíkové kabely ke svíčkám, ty jsou někdy nevyspytatelné a mají omezenou životnost.

Napsal: úte črc 25, 2006 14:34
od Slavek
ja bych rek ze jeto krokac, spis to vypada ze mu to nemicha smes

Napsal: úte črc 25, 2006 14:37
od JRD McLAREN
..a ja bych tu nic z urcitostou netvrdil..
..preto moznosti zavad ..je dost..

Napsal: úte črc 25, 2006 15:20
od homer simpson
Pánové díky moc.Budu pátrat :shock: H.S.

Napsal: stř črc 26, 2006 06:05
od Pavel Beneš
stejný názor jako McLaren.... něco z toho to bude... :lol:

Napsal: stř črc 26, 2006 14:24
od Slavek
jo a motna i neco mimo toho Daewoo jsou nevyspytatelny :lol: :lol:

Napsal: pát říj 27, 2006 12:40
od homer simpson
Zdravím pánové a slečny :oops: Vracím se k problému startování. Vše co jste navrhovali bylo odzkoušeno ... a nic :( Ale něco jsem zjistil tak to sem napíšu kdyby měl někdo podobný problém. Při cestě na dovolenou jsem byl nucenej jet pár set km na benzín a ejhle ono to startovalo bez problémů 8) Takže závada bude asi někde v plynu. Studený starty jsou v poho a za tepla je to na h..... :lol: V prosinci jdu na revizi LPG takže pokud se potvrdí že v tom má prsty plyn tak budu informovat. :shock: H.S.

Napsal: pát říj 27, 2006 13:43
od Richard
No když jsi řekl že po dleší jízdě na benzín ti to jede a startuje OK, asi bych se zaměřil na lambdasondu. může bejt "otrávená" plynem a nějak se asi neshodne s ŘJ (i když při studeném startu by do toho sonda kecat neměla, řídí směs až po ohřátí). Jinak i to zapalovací trafo může být zdrojem nepříjemností.

Napsal: pát říj 27, 2006 14:22
od homer simpson
uáááá :( tak to sem teda zvědavej co to bude :twisted: H.S.

Napsal: pát říj 27, 2006 15:14
od mil
To homer:
No mne sa takto, ako popisuješ, často správal favorit na lpg. A vždy to bolo tým, že bol prechľastaný. Dostával trocha viac paliva ako potreboval. Stačilo mu naplno otvoriť škrtiacu klapku a postupne sa rozbehol. Prípadne som vždy pri takomto prechľastaní zaštartoval s vypnutým prívodom paliva a vtedy chytil perfektne len na nahromadené palivo. Potom stačilo pustiť prívod paliva v momente, keď už vycucal nahromadené palivo a išiel ako omegy. Stavil by som sa, že to máš prechľastané.

Napsal: pát říj 27, 2006 15:58
od homer simpson
No jo ale co s tím ? :?: H.S.