Stránka 1 z 5
Vyfuk po zapchati bez tlaku
Napsal: čtv črc 13, 2006 17:35
od Viktor
Som nestastny ... drzal som ruku na vyfuku a absolutne ziadny tlak
, tak som ho upchal handrou, a kukal pod moje dvere a je tam jasne pocut ako to odniekial unika - tak jemne to pisti. Daval som ruku pod neho, kde som dociahol, ale necitil som odkial to unika
Tak neviem co s tym, zatial to asi necham tak, lebo som v riadnom minuse
ale aj tak by som potreboval vediet odkial to ide, nech viem co to bude stat
//EDIT by eMKa Slovensko
// rozdelil som povodnu temu na dve!!
//preco sa musi debatovat v jednej teme o viacerych veciach??
Napsal: čtv črc 13, 2006 20:02
od Blue Lanos
...no ale nerob s toho taku vedu ako keby to stalo 1000sk. Niekoho zavolaj aby ti pripchaval vyfuk a ty hladaj pocuvaj a nuchaj
Ked najdes, moze to byt len tesnenie za par korun...to kupis a vymenis. Ak to bude nejaka cast vlnovca alebo tej rury tak bud si pockas a dosporis a kupis komplet new alebo pokusis sa zavarit (co moc dlho nevydrzi)
tolko moja rada
Napsal: pát črc 14, 2006 09:20
od Viktor
chcem pootravovat jedneho suseda, je automechanik, ci by som nemohol k nemu zbehnut na jamu, aby som sa na to mohol pozriet od spodu, snad sa neudusim
Pokial uvidim, ze to je fakt nejake tesnenie, tak to dam hned spravit, ak to bude vyfuk, tak pockam a to uz by som rozmyslal mozno o nejakom sportovom, no uvidim, ale ide to niekde z prvej 1/2 auta.
EDITED by Blue:
Necituj text, ked pises hned pod nim!!!
Napsal: pát črc 14, 2006 09:34
od Blue Lanos
Pri sportovom neznackovom bez certif ako ma napr- emkas pozor na hlucnost aby si nebol nemilo prekvapeny
Vyberaj hlavne tie ktore maju "papier" o osvedceny pokial nechces ramus ak ano tak staci hociaky plne priepustny...
Napsal: pát črc 14, 2006 21:06
od Viktor
Sakra, Blue, som zufaly:( Zacal mi trhat, ale hnusne. Kable, sviecky vymenene, odvtedy isiel uplne hladko az dnes som zistil pruser. 1,2,3 trha, aj ked pridavam aj ked uberam, najviac 2jka, zacne to cukat jak svina. Doteraz slapal jak hodinky, odvcera jak som ucpal ten vyfuk a sledoval som odkial to unika, ak by to bolo tesnenim, mohlo sa to zhorsit? Nemoze to byt tym, ze to niekde unika ?
Teraz mi este napadla dalsia vec este ked som vecer isiel nic tomu nebolo, az na druhy den poobede, nemoze to byt aj tym, ze mam v nadrzi uz iba nieco okolo 12 litrov, lebo aj take veci som pocul (topiaci sa aj slamky chyta)
Napsal: ned črc 16, 2006 13:27
od Viktor
dotankoval som a isiel som uz iba 2 km, ale cukanie prestalo, v nadrzi by malo byt este 14 litrov (ak je 48 litrova nadrz)... mohlo to byt tym?, mne sa to nejak nezda
prca je v tom, ze ked som kupil auto tak malo uplne prazdnu nadrz, bol som rad, ze netlacim na pumpu a vtedy som tam narval po prve zacvaknutie pistole 37,5 litra. Keby som bral tuto hodnotu okolo 38-39 litrov, ze tam je ked je full, tak tam ostavali iba 4 litre ...
Napsal: ned črc 16, 2006 13:53
od Blue Lanos
To som ti chcel aj poradit, ze natankuj
Ak to prestalo je mozne, ze to bolo bus bejziinom (horsim) alebo zeby uz pumpa nestihala tlacit... palivovy filter meneny???
K tomu vypinaniu... ono kazda pumpa ma inak nastavene odsavanie par a je mozne, ze sa ti to vyplo skor alebo nespravne drzanie pistole
Ja si to pamatam naprosto presne na moje prve tankovanie s pred 8rokov to este aj pumpar musel vybehnut von a ukazat ako sa to capuje
Aj na spotrebu by si mal vzdy tankovat na stejnej pumpe a s tojane
Napsal: ned črc 16, 2006 13:58
od Viktor
Tankoval som vzdy na OMV na rovnakom stojane po prve vypnutie pistole, ukazovatel ukazuje vzdy plnu nadrz. Ale odkedy som nebol za nasimi v petrzalke kde je najlacnejsia OMV, tak som nechcel tankovat lebo u nas v Dubravke stal 43.60
Tak aj po precitani skusok SOI, som presiel zatial na JET u mna v Dubravke, a finalne pojdem na Shell, ked mi pride shell karta, skusim ten V-Power. Ale aj tak sa mi to nezda ved nadrz by mala mat 48 litrov, alebo to je aj vratane toho hrdla?
Palivovy filter som zabudol vymenit, ked bol v servise, neviem ci ho predchadzajuci majitel vymenil, urobil by som to aj sam, ale cital som ze je to hnusna robota, ze to ide tazko von, tak neviem ...
Ja ked som prvy krat tankoval tak som nevedel otvorit nadrz, skusal som to pacit
Napsal: ned črc 16, 2006 14:04
od Blue Lanos
...ten palivak je meneny alebo kedy bol?
ak je zaneradeny moze to sposobovat
Napsal: ned črc 16, 2006 14:06
od Viktor
nemam sajnu, servisnu knizku nemam, predpokladal som, ze ho byvaly menil podla predpisanych intervalov ...
Napsal: ned črc 16, 2006 16:33
od Blue Lanos
věř ale komu věříš tomu měř
tak si to treba zistit
Napsal: ned črc 16, 2006 17:29
od petrm
Palivový filtr se mění jednoduše bez nářadí máš ho na zadní stěně za motorem vedle posilovače brzd jen ho vytáhneš z toho držáku a pak už jen zmáčkneš pojistky na hadicích a vystříkne ti trochu benzínu a je to pak už jen přendáš ty plastíky na novej filtr když je nemá a zase to zacvakneš zpět . Nádrž je opravdu na 48 litrů ale běžně sem jezdil na rozsvícené hladový oko a natankoval sem klidně i 51 litrů i když to sem tam cmrndal už pěkně dlouho nemůžeš se koukat že máš nádrž na 48 litrů a tím pádem je čtvrtka 12 litrů já jezdím někdy i na nulu v nádrži a ještě mi nesvítí kontrolka a na to najedu ještě tak 100 kilometrů takže asi 8 litrů . Palivový filtr to klidně může dělat a klidně to může být i benzín jestlůi po natankování závada zmizela doufej že to budde edobrý a moc se v tom nešťourej . Smrad zkaženejch vajec sem tu popisoval kdysi já dělají to všechny auta bez rozdílu cítil sem to v Octávii , Fábii , 206 , všech Daewech , Oplu je to vždy po tom co dáš autu trošku za uši a před tím si jezdil piánko neřeš to
Napsal: ned črc 16, 2006 18:06
od Viktor
petrm píše:Palivový filtr se mění jednoduše bez nářadí máš ho na zadní stěně za motorem vedle posilovače brzd jen ho vytáhneš z toho držáku a pak už jen zmáčkneš pojistky na hadicích a vystříkne ti trochu benzínu a je to pak už jen přendáš ty plastíky na novej filtr když je nemá a zase to zacvakneš zpět . Nádrž je opravdu na 48 litrů ale běžně sem jezdil na rozsvícené hladový oko a natankoval sem klidně i 51 litrů i když to sem tam cmrndal už pěkně dlouho nemůžeš se koukat že máš nádrž na 48 litrů a tím pádem je čtvrtka 12 litrů já jezdím někdy i na nulu v nádrži a ještě mi nesvítí kontrolka a na to najedu ještě tak 100 kilometrů takže asi 8 litrů . Palivový filtr to klidně může dělat a klidně to může být i benzín jestlůi po natankování závada zmizela doufej že to budde edobrý a moc se v tom nešťourej . Smrad zkaženejch vajec sem tu popisoval kdysi já dělají to všechny auta bez rozdílu cítil sem to v Octávii , Fábii , 206 , všech Daewech , Oplu je to vždy po tom co dáš autu trošku za uši a před tím si jezdil piánko neřeš to
tak teda ten palivak vymenim, ked vravis, ze je to easy:) ale s tymi vajcami neviem, ako mi potom vysvetlis, ze kludne zacpem vyfuk, nema to vobec ziadny tlak a pocujem ako to odspodu pri vodicovych dverach ticho syci?
Napsal: ned črc 16, 2006 18:16
od petrm
Jo to je asi nějaká netěsnost výfuku to jó ale nemá to nic společného se smradem co popisuješ když si normálně stoupneš za auto taky necítíš zkažený vejce
Napsal: ned črc 16, 2006 18:39
od petrm
po smradu rozhodně nebude to není způsobené netěsností musí to občas trošku protáhnout mě to lanos ze začátku taky dělal a teď už naprosto vyjímečně