Stránka 1 z 1

kolik mate otacek

Napsal: úte čer 27, 2006 16:38
od Slavek
kolik mate otacek kdyz nastartujete???
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1311

Napsal: úte čer 27, 2006 16:41
od Habron
Tak nějak kolem 900.

Napsal: úte čer 27, 2006 18:19
od GHOST
Ja medzi 900 a 1000. Keď sa trocha zahreje klesnu na 900

Napsal: úte čer 27, 2006 18:34
od Vít, Jiří
no mě to momentálně někdy spadne na 350-400 a to i v 80kilkometrech
vím že ty co jedou za mnou nevědi co se děje :lol: :lol: :lol:
ale zítra budou nové brisk dor -mechanik mě upozornil že jsou tuningové :lol: :lol:

potom snad výfuk dáli bratr a pánbůh :? :?
vyklepal jsem myši z vzduchového filtru :lol:
a nakonec by to chtělo zresetovat řj :roll:

potom možná budou normální při jízdě 1100
na volnoběh 800-900 ;)

Napsal: stř čer 28, 2006 12:36
od Slam
GHOST píše:Ja medzi 900 a 1000. Keď sa trocha zahreje klesnu na 900
U me stejne, po nastartovani 1000, po chvilce 900.

Otacky

Napsal: pon říj 16, 2006 00:10
od MilanK
od 900 - 1000 ...

Re: Otacky

Napsal: pon říj 16, 2006 00:20
od peco
od 900 - 1000 ...

tak asi je to tak spravne :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon říj 16, 2006 14:55
od SkylineGTR
Já mám kolem 1050,ale na mě se moc nekoukej,mám to chipované a tak. 8)

Napsal: pon říj 16, 2006 15:26
od blaho
Hneď po naštartovaní sú otáčky vysoké, tak 1500, potom si ich RJ začne upravovať, až klesnú na tých cca niečo nad 900 ot/min

Napsal: pon říj 16, 2006 15:27
od kasma
Ja mam normalne 1000, niekedy vybehne na 1500 ale potom ked sa trochu zohreje tak to ide na 900.

Napsal: pon říj 16, 2006 22:39
od palikx
Normalne cca 900 od startu po vypnuti :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon říj 16, 2006 22:40
od ninja3
Po studeným startu cca 1400-1500, jak se zahřeje, tak při jízdě 1200, na místě 950.

Napsal: úte říj 17, 2006 07:37
od stefan
Podobne, hňeď po štarte 1800, klesne na 900 a hňeď stúpne na
1100, po čase klesne na 850.
Máš pretočený tachometer, keď nemáš tie číslice pekne v jednom rade?

Napsal: úte říj 17, 2006 19:38
od ppp
V espere si otacky upravuje RJ podla viacerych veci. Napriklad tesne po nastartovani to moze byt aj napatie v sieti. Ak je pod istu hodnotu tak rj jednotka zvysi otacky aby to alternator zvladal.