Stránka 1 z 3
Znateľné zníženie výkonu pri zapnutej klíme
Napsal: ned čer 25, 2006 17:08
od dj-andyl
Je to možné mám kalose 1.2 načipovaného na 62kw ale když pustím klimu tak to auto vůbec nejede a když ji vypnu tak jde poznat veliký rozdíl výkonu je to možné že ta klima bere takový výkon???
Třeba ka křižovatce se rozjíždím s klimou a když ji vypnu tak to pořádně jde poznat
Napsal: ned čer 25, 2006 18:55
od mino
A mal si to na brzde? Tých 62 sa mi zdá byť dosť veľa oproti pôvodným 53kW. Ja mám 1,4 má 69 kW a keď pustím klimu tak je to poznať hlavne pri rozbiehaní, ale ja ju aj tak skoro vôbec nepoužívam.
Re: prosím pomoc
Napsal: ned čer 25, 2006 19:44
od Mirek
dj-andyl píše:Je to možné mám kalose 1.2 načipovaného na 62kw ale když pustím klimu tak to auto vůbec nejede a když ji vypnu tak jde poznat veliký rozdíl výkonu je to možné že ta klima bere takový výkon???
Třeba ka křižovatce se rozjíždím s klimou a když ji vypnu tak to pořádně jde poznat
Jo, je to možné. Mám 1,4 16V a hlavně při rozjezdech na křižovatce nebo do kopce je to hodně poznat. Když klimu vypnu, tak auto téměř poskočí, jak ožije.
Napsal: ned čer 25, 2006 20:24
od Mirek
Pro dj-andyl: Zkus příště napsat trochu lepší název tématu. Po nějaké době pod "Prosím pomoc" bude asi těžko někdo hledat něco okolo klimatizace.
Jak moc máte hlučnou klimatizaci? Při jízdě městem, když není takový aerodynamický hluk, tak při zvyšování otáček klima docela hnusně hučí. A mám dojem, že to ze začátku nedělala, ale nejsem si jistý. Při rychlejší jízdě zřejmě taky hučí, ale to už není tolik slyšet kvůli ostatnímu hluku.
Napsal: ned čer 25, 2006 20:43
od Vojta
mino píše: Tých 62 sa mi zdá byť dosť veľa oproti pôvodným 53kW.
Mě se to zdá taky trochu moc. Benzínové motory čipují bez ohrožení motoru do plusu 10 - 15%, naftové motory až 30%.
Napsal: pon čer 26, 2006 05:39
od Slavek
je to mozne ze to straci vykon ponevac mas veci odber elekt. a nedela to jen tobe ale vsem kdo ma klimu vsechny auta po zapnuti straci vykon, disely o neco min, ale pokud vim tak pokud budes mit nacipovanou rj tak ti to sebere jen to co mas nacipovano, teda koniky navic a zustanes zase u toho originalu
Napsal: pon čer 26, 2006 06:34
od Blue Lanos
Napsal: pon čer 26, 2006 19:38
od Krtek
já jí taaky doooost poznam. Obzvlášť třeba když se rozjíždim se studenym motorem do kopce, to mam potřebu to auto tlačit i vočima
Napsal: pon čer 26, 2006 20:10
od ppp
KLima by sa mala ale pri plnom vykone (citaj plyn az na podlahe) vypnut. Aspon na espere by to podla manualu tak malo byt.
Inac ma sa vobec sancu klima vypnut sama? Napriklad ked uz dost natlakuje alebo ochladi okruh? Toto som v manuali nenasiel.
Napsal: pon čer 26, 2006 20:20
od dj-andyl
mino píše:A mal si to na brzde? Tých 62 sa mi zdá byť dosť veľa oproti pôvodným 53kW. Ja mám 1,4 má 69 kW a keď pustím klimu tak je to poznať hlavne pri rozbiehaní, ale ja ju aj tak skoro vôbec nepoužívam.
Na brzdě sem nebyl ale podle toho co tam píšou tak bych měl mít 62kw, ale tež tomu moc nevěřím!
Napsal: pon čer 26, 2006 20:22
od dj-andyl
Mirek píše:Pro dj-andyl: Zkus příště napsat trochu lepší název tématu. Po nějaké době pod "Prosím pomoc" bude asi těžko někdo hledat něco okolo klimatizace.
Jak moc máte hlučnou klimatizaci? Při jízdě městem, když není takový aerodynamický hluk, tak při zvyšování otáček klima docela hnusně hučí. A mám dojem, že to ze začátku nedělala, ale nejsem si jistý. Při rychlejší jízdě zřejmě taky hučí, ale to už není tolik slyšet kvůli ostatnímu hluku.
Mě se zdá klima celkem tichá až na ten větrák.
Napsal: pon čer 26, 2006 20:24
od dj-andyl
Vojta píše:mino píše: Tých 62 sa mi zdá byť dosť veľa oproti pôvodným 53kW.
Mě se to zdá taky trochu moc. Benzínové motory čipují bez ohrožení motoru do plusu 10 - 15%, naftové motory až 30%.
na stránkách
http://www.daewoo-ostrava.cz/chiptuning.asp píšou, že bych měl mít z 53kw 62kw ale nevím jestli to není kec na brzdě sem nebyl!
Napsal: pon čer 26, 2006 21:32
od JRD McLAREN
nooo..
Klima bere vykon na dvoch miestach..
..jedno je kompresor, a druhe je elektrika, teda alternator..
takze neni divu..je to ubratie vykonu cca. od 2kW az do 5kW..
v zavislosti od motoru a vykonu klimy..
...je to uuuuplne normaalne.. sak je to vlastne "len dalsi zrut vykonu pre motor"...
TO ppp:
no klima v Espre ti nevypne, lebo nema automatiku...
..ked bezi kompresor, tak "v trubkach" je stale rovnaky..
..na to su v kompresore tlakove ventily..
..takze ani podla tlaku vypinat nebude..
...
mna napadlo spravit si termostat..
..a teda kupit neaky "univerzal teplomer"..
a namontovat ho "do serie" z vypinacom klimy..
..a to ci ju pri plnom plyne vypne ..mmm
Napsal: pon čer 26, 2006 22:24
od Richard
V Nubiře když pořaduji plný výkon např. při předjíždění řídící jednotka klimu vypíná, myslím, že i při normálním běhu nejde pořád, když jí mám zapnutou a jedu s lehkou nohou na plynu cítím občas jakoby se něco zadrhlo, takový lehký poškubávání. Protože to dělá jen při zapnuté klimě, myslím že klima spíná podobně jako lednice - občas. I u 2,0 je znát když se zapne klima a u motoru co co má o nějakých 60 koní míň to musí být sakra znát
Myslím, že i když nemám automatiku, tak nějaký termostat tam je a řídí klimu zapínáním a vypínáním
Napsal: úte čer 27, 2006 01:53
od Slavek
ppp píše:KLima by sa mala ale pri plnom vykone (citaj plyn az na podlahe) vypnut. Aspon na espere by to podla manualu tak malo byt.
Inac ma sa vobec sancu klima vypnut sama? Napriklad ked uz dost natlakuje alebo ochladi okruh? Toto som v manuali nenasiel.
pokud nemas automatickou tak se nevypne, proto tam mame ten cudlik na mackani
automaticke maji jen pro nastaveni teploty