Chroust v klimatizaci
Moderátor: Blue Lanos
Chroust v klimatizaci
Tak se moji klimatizaci zase nějak přitížilo Minulý týden jsem si všiml, že hlavně na volnoběh kdy to není přehlušený motorem, ozývá se mi při zapnutí klimy takový periodický vrzavo-harašící zvuk někde z místa kde je kompresor. Ukazoval jsem to Palixovi, říkal že to bude asi ložisko nebo povolený řemen. V tomto stavu jsem najel se zapnutou klimou asi 200 kiláků bez toho aby se to zhoršilo nebo zlepšilo. Podle diagnostiky co mi kluci měřili mám tlak tak na hranici aby klima ještě spínala. Dneska jsem to ukazoval jednomu technikovi v servisu a ten mi řek že si nemyslí že to je ložisko, že by to mohlo být způsobený slabým tlakem kdy pojistka neví zda sepnout nebo rozepnout (předávám jak mi bylo řečeno) Ventilátor klimy jsem dneska odpojoval, ten to harašení nedělá. To chroustání se poměrně výrazně přenáší až na šaltrpáku. Takže jsem asi logicky vymyslel, že si nechám doplnit klimu i s kontrastní látkou abych případně zjistil kde to fičí - chladič už má 7 let. Tak jsem se dneska objednal a byl jsem moc překapenej když mi chlaďař řek že tlak mám v podstatě normální, nebo rozhodně ne míň jak 75 procent. I tak mi tam dodal 25 deka a barvu a řek mi že pokud se ten zvuk nebude horšit tak by s tím nic nedělal, pokud ano, tak nechat spravit kompresor.......že to bude asi ložisko. Co mi není jasný je to jaktože Palikxovi to ukázalo slabej tlak......a u chlaďaře dobrej. Každopádně prý je plná náplň asi 720 gramů, on mi 250 přidal.......zvuk nezmizel a že by to chladilo víc sem taky nějak nepostřehl...........tak sem ponekud zmaten
Kia Carens 2013 - 1,6 GDi Exclusive
- Reklama
zmatenej jak lesni vcela.
ano nam to ukazalo nizsi tlak ale ten se ridi teplotou venku ,motoru a kdovi cim jeste.mnozstvi chladiva ja nezjistim.a uprime sem si nemyslel ze by to bylo tim co ti rekli v servisu.asi mame pravdu bude to lozisko nebo neco jineho v kompresoru.myslel jsem ze si rikal ze to nechas byt a uvidis az to prestane spinat ze se vynda kompresor a necha ze zkontrolovat.ale asi jsi vymyslel neco jineho uvidis co to udela.
ano nam to ukazalo nizsi tlak ale ten se ridi teplotou venku ,motoru a kdovi cim jeste.mnozstvi chladiva ja nezjistim.a uprime sem si nemyslel ze by to bylo tim co ti rekli v servisu.asi mame pravdu bude to lozisko nebo neco jineho v kompresoru.myslel jsem ze si rikal ze to nechas byt a uvidis az to prestane spinat ze se vynda kompresor a necha ze zkontrolovat.ale asi jsi vymyslel neco jineho uvidis co to udela.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
...no to je presne aj moja otazka Aj mne to ukazxovalo tlak "len" 333 kPa ale ked som s tym bol pred mesiacom u chladiara tak to napojil na pristroje a koukal na mna jak z jara ze co chcem s tym robit, ked je v tom tlak jak svina Bolo tam chladiva a chladiva + oleja takze mi tam nic nedal a hovoril pokial vsetko ide nech do toho nerypem.
To iste pisal aj Vado ze pokial to ide moc sa s tym neoplati laborovat a tlakovat to naplno. Predsa len ten chladic ma 8 rokov a uz nemusi vytrimat full press a moze niekde poddat.
Tak ja to ted neresim chladi to i ked by to nemuselo smrdiet dezinfekcia je asi nevyhnutna
To iste pisal aj Vado ze pokial to ide moc sa s tym neoplati laborovat a tlakovat to naplno. Predsa len ten chladic ma 8 rokov a uz nemusi vytrimat full press a moze niekde poddat.
Tak ja to ted neresim chladi to i ked by to nemuselo smrdiet dezinfekcia je asi nevyhnutna
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
jo vim co jsi mel za tlak.podle knizky by mel byt tlak od 200 do 600.to cidlo taky nemusi merit presne ale asi by melo.zjistim jeste jednou presne ty tlaky a teploty.ale kdyz klimatizer rek ze dobry tak asi dobry.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Znáš to s tím jak se tonoucí stébla chytá. Nikdo mi zatím nebyl schopnej říct v čem je určitě problém a jedna z úvah byla že by to mohlo bejt způsobený slabým tlakem. No a jelikož sem klimu stejně i podle tebe potřeboval doplnit a napustit barvou abych věděl kde mi to případně utíká, tak mě napadlo zabít dvě mouchy jednou ranou a udělat asi to jediný co se dá udělat bez toho abych do toho teď navrážel tisíce do opravy kompresoru, výměny chladiče atd.......tobě to nepřijde logický? BTW kontrastní látka plus 250 gramů chladiva mě přišlo na 700 což je asi lepší než jen čekat až se něco rozsype a pak zjistit že to bylo proto, že tam bylo málo oleje nebo slabej tlak a nevypínala pojistka.....třeba. Sem v tomto laik, jen používám selskej rozumpalikx píše:zmatenej jak lesni vcela.
ano nam to ukazalo nizsi tlak ale ten se ridi teplotou venku ,motoru a kdovi cim jeste.mnozstvi chladiva ja nezjistim.a uprime sem si nemyslel ze by to bylo tim co ti rekli v servisu.asi mame pravdu bude to lozisko nebo neco jineho v kompresoru.myslel jsem ze si rikal ze to nechas byt a uvidis az to prestane spinat ze se vynda kompresor a necha ze zkontrolovat.ale asi jsi vymyslel neco jineho uvidis co to udela.
Kia Carens 2013 - 1,6 GDi Exclusive
Technik v servisu mi řek že náplně v klimě jsou tak na 3-4 roky, v lepších autech 5..........chlaďař zase že záleží jak to těsní, kde to jezdilo a jak atd....že se to takhle nedá přímo říct. Ty u toho svýho víš stoprocentně že to doplňovaný nemáš, já u toho svýho asi taky ne. Ale přišlo mi divný že mi řek že to mám plný když sám vím že minulou zimu mi klima sepla při minus desíti a já tím odmrazoval okna a letos pokud nebylo aspoň plus 5 tak ani houby Když jsem měl včera firemní fábii, která má dva roky tak sice chladila víc ale taky žádnej zázrak.......a ta určitě ještě prázdná nebude. Mě by to že to chladí míň bylo fuk, furt je to lepší jak větrák.......spíš se mi nelíbí ten divnej zvukBlue Lanos píše:...no to je presne aj moja otazka Aj mne to ukazxovalo tlak "len" 333 kPa ale ked som s tym bol pred mesiacom u chladiara tak to napojil na pristroje a koukal na mna jak z jara ze co chcem s tym robit, ked je v tom tlak jak svina Bolo tam chladiva a chladiva + oleja takze mi tam nic nedal a hovoril pokial vsetko ide nech do toho nerypem.
To iste pisal aj Vado ze pokial to ide moc sa s tym neoplati laborovat a tlakovat to naplno. Predsa len ten chladic ma 8 rokov a uz nemusi vytrimat full press a moze niekde poddat.
Tak ja to ted neresim chladi to i ked by to nemuselo smrdiet dezinfekcia je asi nevyhnutna
Kia Carens 2013 - 1,6 GDi Exclusive
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Ona inak NEMA zopnut pri -10°C nema ani pri -5°C ak zopina je to max divne
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
jasne pali nebudem do toho vrtat dokavad to chladiipalikx píše:jo vim co jsi mel za tlak.podle knizky by mel byt tlak od 200 do 600.to cidlo taky nemusi merit presne ale asi by melo.zjistim jeste jednou presne ty tlaky a teploty.ale kdyz klimatizer rek ze dobry tak asi dobry.
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Teraz sme sa o tom bavili je to nemozne aby sa pri -10°C pustala AC Nedochadza k odparovaniu chladiva vo vyparniku tazke sa neda klimatizovat
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
...tak si asi musel mat teply motor a vsetko ostatne inak si to ja zas eneviem vysvetlit
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
- eMKa Slovensko
- Příspěvky: 2087
- Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
- Bydliště: TN - NMnV
- Kontaktovat uživatele:
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
..jo a druhy je niekde pod filtrom Oni su dva keby neco
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01