Stránka 1 z 2
Řazení
Napsal: ned čer 18, 2006 00:12
od pietre
Zdravim, můžete mi někdo říct při jaké rychlosti přeřadit z jedničky na dvojku? Pokud přeřadim při 10 km/h tak to jde v pohodě, ale jak vytočim jedničku na 20 - 25 km/h už tam dvojku nemůžu prakticky nacpat. O podřazení z trojky na dvojku ani nemluvim. Prý to Mates dělá a já ho mám, coby ojetinu, teprve den. Ani v manuálu nejsou rychlosti pro řazení napsány. Poraďte prosím. Díky
Napsal: ned čer 18, 2006 07:57
od pilot
Zkus řadit s meziplynem a to platí i s podřazením. Myslím že v žádném manuálu nepíšou v jaké rychlosti zařadit 1,2,3,4,5. Řaď podle otáčkoměru nebo podle zvuku motoru. Ještě ti napíšu (otáčky rychlost stupeň). Tak se měj.
Napsal: ned čer 18, 2006 08:09
od Vojta
Řazení dvojky je u Matýska bolest. V manuálu Jak na to od Bujaňskiho píšou tyto maximální rychlosti:
1 39km/hod
2 71
3 111
4 141
5 145km/hod
Napsal: ned čer 18, 2006 08:54
od Robert
Vojta píše:Řazení dvojky je u Matýska bolest. V manuálu Jak na to od Bujaňskiho píšou tyto maximální rychlosti:
1 39km/hod
2 71
3 111
4 141
5 145km/hod
To jsou rychlosti těsně před omezovačem ! To je pěkná kravina, takhle jezdit !!!
Napsal: ned čer 18, 2006 10:06
od Docent
pilot píše:Zkus řadit s meziplynem a to platí i s podřazením. Myslím že v žádném manuálu nepíšou v jaké rychlosti zařadit 1,2,3,4,5. Řaď podle otáčkoměru nebo podle zvuku motoru. Ještě ti napíšu (otáčky rychlost stupeň). Tak se měj.
Z jedničky na dvojku řadit s meziplynem??? To snad ne... S meziplynem se řadí dolů, nahoru leda tak (pokud si teda myslím, že pomůže řazení jako u stařičkých nesynchronizovaných převodovek), že se vyřadí, na moment pustí spojka, znovu sešlápne a zařadí vyšší rychlost.
Re: Řazení
Napsal: ned čer 18, 2006 10:43
od PAMA
pietre píše:Zdravim, můžete mi někdo říct při jaké rychlosti přeřadit z jedničky na dvojku? Pokud přeřadim při 10 km/h tak to jde v pohodě, ale jak vytočim jedničku na 20 - 25 km/h už tam dvojku nemůžu prakticky nacpat. O podřazení z trojky na dvojku ani nemluvim. Prý to Mates dělá a já ho mám, coby ojetinu, teprve den. Ani v manuálu nejsou rychlosti pro řazení napsány. Poraďte prosím. Díky
Ked som vymenil olej do prevodovky zacalo mi to tiez tkato haprovat najme za studena..Ale ked sa zohreje tak to ide ako po masle.Budem tam musiet dat riedsi olej alebo pockam ci nezriedne.Ked podradujem pridrzim 2 ku a ona tam skoci sama.
Každá rada drahá
Napsal: ned čer 18, 2006 11:43
od Vazoun
S touto problematikou zaplat pán bůh jsem se zatím nesetkal,je fakt že 2
rychlostní stupen již od počátku šel těžčejš nežli ostatní.Zvyknul jsem si na
to a při řazení dvojky nejedu více jak 20km a pořádně vymáčknoutou spojku.Nerasovat!!! Zdraví " Vazoun "
řazení
Napsal: ned čer 18, 2006 13:02
od pietre
Mě nešlo o rychlosti na které mohu jednotlivé stupně vytočít, ale naopak nejnižší možnou rychlost při které mohu přeřadit z jedničky na dvojku, protože čím je ta rychlost vyšší, tím obtížněji tam ta dvojka jde a při 20km/h tam nejde zařadit vůbec. Díky
Re: řazení
Napsal: ned čer 18, 2006 13:39
od Robert
pietre píše:Mě nešlo o rychlosti na které mohu jednotlivé stupně vytočít, ale naopak nejnižší možnou rychlost při které mohu přeřadit z jedničky na dvojku, protože čím je ta rychlost vyšší, tím obtížněji tam ta dvojka jde a při 20km/h tam nejde zařadit vůbec. Díky
Jednička je jen na rozjezd, je kravina jí nějak vytáčet, takže na jedničku stačí jet 10kmph a hned dvojku !!!
Napsal: ned čer 18, 2006 13:50
od pietre
Proto jsem sháněl nějaký popis rozsahu rychlostí na jednotlivé stupně abych zase nerajbloval dvojku na příliš nízkých otáčkách.Taky nic dobrého. A bez otáčkoměru to zas tak dobře nepoznám. Ale při podřazování z trojky na dvojku taky musim snížit rychlost až na 15km/h abych tam tu dvojku dostal. Nevim jestli to je normální.Dosud jsem jezdil v Ticu a bez problémů jsem dvojku dával při 20km/h.
Napsal: ned čer 18, 2006 13:58
od Robert
Pokud člověk není hluchej, tak otáčkoměr nepotřebuje ! Úplně bez problémů řadím kvalty, aniž bych se podíval i na ten tachometr
Napsal: ned čer 18, 2006 14:02
od pietre
Proto jsem z Matese trochu rozhozený, protože dosud jsem rovněž u žádného auta nepotřeboval otáčkoměr a tacháč. Ale teď si připadám jak první den v autoškole. Ta dvojka mě prostě nesedí.
Napsal: ned čer 18, 2006 14:34
od Olda
A jak spojka, máš tam kapalinu nebo lanko
EDIT: V jaké poloze pedálu ti spojka zabírá?
Napsal: ned čer 18, 2006 14:35
od pietre
Mám lanko. A s ostatními stupni nemám žádné problémy.
Napsal: ned čer 18, 2006 14:36
od Vojta
Je to skutečně nezvyk, u žádného jiného auta jsem se s tím nesetkal. Já osobně jsem zvyklý při řazení vyšlápnout spojku na dvakrát.