Stránka 1 z 3

Je to výhodná kúpa?

Napsal: pát čer 16, 2006 08:43
od pebach
Zdravim vsetkych uzivatelov Matizov. Prosim Vas o radu. Uvazujem nad tym, ze by som kupil Matiza. Rok vyroby je 2003, 53 tis. km, motor 0,8. Cena 130 tis. Sk. Myslite si, ze je to dobra kupa? Nebudem lutovat? Cital som tu uz nejake clanky, aj pozitivne aj negativne, tak teraz fakt neviem, co urobit. Prosim Vas o radu! :idea:

Napsal: pát čer 16, 2006 08:48
od Robert
130.000 Sk je myslím si slušná cena ;)

Napsal: pát čer 16, 2006 08:53
od pebach
Aka je asi predpokladana zivotnost auta co sa tyka poctu najazdenych km? Je vyhodne kupovat Matiz?

Napsal: pát čer 16, 2006 09:00
od eMKa Slovensko
zivotnost je taka ako sa o auto staras, ak sa budes vozit a nevtrazis ani korunu do servisovania auta tak holt cakaj ze vo veeelmi kratkwej dobe ti odide co bude moct a hadam aj to co nebude moct. zunamy nedal do udrzbyx auta za dva roky skoro nic, potom mu odisiel motor na nexii a to z nicoho nuic sa zastavil a bolo holt usetril :cry:

Napsal: pát čer 16, 2006 09:09
od pebach
Viem, ze vsetko zavisi od sposobu jazdy, poctu ubehnutych km, ale ak by sa zobral nejaky priemer, ako dlho by mi mali vydrzat plechy, pokial mi zacnu hrdzaviet. Este som zabudol dodat. Auto je od prveho majitela, bolo tuknute pri najazde do garaze. Oprava bola vykonana v riadnom servise. Vzhladovo nie je nic poznat.

Napsal: pát čer 16, 2006 09:22
od mrk
hrdzavy Matiz som zatial nazivo nevidel, tak to vidim pozitivne ;)

Napsal: pát čer 16, 2006 09:31
od Tomáš
6 let je záruka na neprorezivění kastle . Já mám Matize 6 a kousek ( od nového) a nikde ani náznak , samozřejmě je oťukaný předek od kamínků, ale to je dané extrémě skloněnou kapotou , tomu se zabránit nedá

Napsal: pát čer 16, 2006 09:32
od Robert
Matiz relativně nehnije, pokud je ťuknutej a dobře spravenej, tak se nic neprojeví ;) Jinak moc poruchový auto to není, jen běžná údržba, jako brzdy, olej a tak ;)

Napsal: pát čer 16, 2006 10:34
od pebach
Co sa tyka motora 0,8 - ma to dostatocnu vydrz? Je to aj na dlhsie trasy? Bojim sa, aby som neurobil nejaku hlupost.

Napsal: pát čer 16, 2006 10:45
od zabijec
pebach píše:Co sa tyka motora 0,8 - ma to dostatocnu vydrz? Je to aj na dlhsie trasy? Bojim sa, aby som neurobil nejaku hlupost.
ber ho na dálnici to lítá 250 a žere 3 litry :lol:

Napsal: pát čer 16, 2006 10:46
od pebach
Ja som cakal normalnu slusnu odpoved alebo radu. :x

Napsal: pát čer 16, 2006 10:49
od Robert
Záleží na tom, jaké delší trasy máš na mysli ;) Motoricky je to celkem slušný na ten objem a životnost bude taky v pohodě ;)

Napsal: pát čer 16, 2006 10:51
od JRD McLAREN
..kamarat chodi na TICU 0.8 do "buuudy" a na s5 ( Budapest )..

..je to male auticko do mesta..
sem tam vybehnut za humnaa...
..

motor je v celku dobre prevedeny, jednoduchy..
..a viac ci menej nenarocny na udrzbu..

..aj ked Palikx sem tusim raz daval fotky "upadnuteho" ventilu,
a vyrazenej ojnice... ..ale to bol asi ojedinely pripad, a vada materialu, (kusu)

na tak male auto je tych 800ccm dost, sak som sa v Matize viezol 160km/h
...

Matizov II z 1.0l motorom som tu moc ani nevidel..

Napsal: pát čer 16, 2006 10:52
od pebach
Myslim, ci to zvladne napr. Bratislava - kosice, alebo BA - Praha a spat. Pripadne mozno raz do roka napr. Chorvatsko? :?:

Napsal: pát čer 16, 2006 10:52
od Robert
pebach píše:Myslim, ci to zvladne napr. Bratislava - kosice, alebo BA - Praha a spat. Pripadne mozno raz do roka napr. Chorvatsko? :?:
Určitě bez problémů... ;)