Při nastartovani zakolíšou otačky a chcípne
Napsal: čtv čer 15, 2006 21:59
Tak dorazili k nám tepla, mohlo by to pro někoho být dobré, ale mojí nexii to asi nesedne. Problém spočívá asi v tomto:
- Přijdu do auta otočím klíčkem, počkám až zhasne kontrolka pytlíku
- Začínám startovat
- motor chytne hezky, otáčky skočí na 1800 ot/min, pak rychle na 1000 pak znova na 1800 a pozvolna klesají dolů. (to mi az tak nevadí na to jsem si už zvyknul).
-jenže s tím horkem se děje to že otačky při startu skočí na normalních 1800, pak na 800 pak na 1400 a nakonec to chcípne. Při dalším nastartování je to uz ok.
Takže napada vám v čem je zakopanej pes ??? Stejnak by me zajímalo proc si nexie s tím plynem tak hezky pohrava Za kazdý nápad budu povdčen.
Pro informaci, kabely rok stare, nyni svicky NGK (asi 1000 km uz maj najeto) dříve Champion (s nima to aspon nechcípalo ale taky si to hrálo) Takže předpokládám že problem v tomto nebude.
Jinak jedná se o 1.5 8 Ventil najeto cirka 89 000 rv 97
- Přijdu do auta otočím klíčkem, počkám až zhasne kontrolka pytlíku
- Začínám startovat
- motor chytne hezky, otáčky skočí na 1800 ot/min, pak rychle na 1000 pak znova na 1800 a pozvolna klesají dolů. (to mi az tak nevadí na to jsem si už zvyknul).
-jenže s tím horkem se děje to že otačky při startu skočí na normalních 1800, pak na 800 pak na 1400 a nakonec to chcípne. Při dalším nastartování je to uz ok.
Takže napada vám v čem je zakopanej pes ??? Stejnak by me zajímalo proc si nexie s tím plynem tak hezky pohrava Za kazdý nápad budu povdčen.
Pro informaci, kabely rok stare, nyni svicky NGK (asi 1000 km uz maj najeto) dříve Champion (s nima to aspon nechcípalo ale taky si to hrálo) Takže předpokládám že problem v tomto nebude.
Jinak jedná se o 1.5 8 Ventil najeto cirka 89 000 rv 97