Stránka 1 z 1

Vyvaření karoserie

Napsal: stř čer 14, 2006 08:13
od cubafire
Ahoj kluci. Chci se zeptat co je potřeba na autě odpojit když budu vyvařovat blatník. Na 120 jsem vždy odpojil alternátor a stačilo to... :?:

Napsal: stř čer 14, 2006 08:34
od JRD McLAREN
..BATERKU...

Napsal: stř čer 14, 2006 10:04
od cubafire
No moment a proč jen baterku? Altík teda nemusím? ŘJ taky ne? Bude se to dělat COčkem

Napsal: stř čer 14, 2006 10:52
od Kruger !!!
cubafire píše:No moment a proč jen baterku? Altík teda nemusím? ŘJ taky ne? Bude se to dělat COčkem
Co se vaření týče, tak hodne lidí dlabe na to kdekoliv cokoliv odpojovat, ale pokud se nepletu tak odpojením alternátoru nic nepokazíš, dokonce je to doporučeno. Zjisti si co v autě pracuje na principu usměrňovacích diod a to odpoj ... Taky už jsem vařil a pro mě pravidlem je že Vždy pokud něco svařuju elektrikou odpojuji alternator. Řj by nemel byt problem, pro jistotu akorat odpoj i pojistky :D Ale to nevím zda pomůže. Možná je to paranoidní postup, ale jak jsem již zmínil, není na odpojení pár káblíků co pokazit :lol:

Napsal: stř čer 14, 2006 11:30
od JRD McLAREN
ak si velky paranoik...taq tych elektronickych blbin je f aute plno..
..ciklovac, alarm, imik, ohrievanie zadneho skla..
ECU, a ine veci,...

..ked zvarash COckou, tak ta je "JEDNOSMERNA", ...teda ta moja urcite...
(..neviem ci vsecky ostatne tiez..)

..ja odpajam baterku, a stacilo to zatial...
..ak budesh mat "kostru" COcky blizko k mistu kde zvarash..
..tak by sa "obluk" nemal pranasat..

Napsal: stř čer 14, 2006 11:40
od Kruger !!!
JRD McLAREN píše:ak si velky paranoik...taq tych elektronickych blbin je f aute plno..
..ciklovac, alarm, imik, ohrievanie zadneho skla..
ECU, a ine veci,...

..ked zvarash COckou, tak ta je "JEDNOSMERNA", ...teda ta moja urcite...
(..neviem ci vsecky ostatne tiez..)

..ja odpajam baterku, a stacilo to zatial...
..ak budesh mat "kostru" COcky blizko k mistu kde zvarash..
..tak by sa "obluk" nemal pranasat..
Dobře, nemyslel jsem odpojit úplně všechno To jen tak na okraj, ale proč by teda někdo doporučoval odpojovat alternatory už na starých 120 kách? No je to na tom kdo bude svářet jestli odpojí alternátor nebo ne. Nebudu tu vyvolávat podobné konflikty jako někdo jiný u výfuků ;-) Zatim zdarec :)

Napsal: stř čer 14, 2006 12:42
od cubafire
Asi jo. Myslím že s COčkem nebude až takový problém, dyť mi to bude dělat kluk, co si to kupoval loni za nějakých 25 tis, tak snad to nebude z Tesca, no a budu dělat zadní blatník, tam to bude v poho, je to totiž rovné, ale altík raději odpojím. Zas tolik práce to nedá.... Díky kluci za názor. 8)

Napsal: stř čer 14, 2006 13:19
od JRD McLAREN
no..
na 120nach sa altik zvykol odpajat kvoli tym odporom co boli na reglery...
..a pri zvarani to malo "volaky okruh" a odpory horely..
(neviem preco, ale raz zhoreli aj mne..pri zvarani..)

inak ja odpajam vzdy len baterku,..
najprf minus, a potom plus..

a ked pisesh ze ma "masinu za 25"..tak to to je potom "celkom dobry stroj"..
..ja mam COcku za 16,... a da sa...(aj ked vedel by som si to predstavit aj lepsie)..

..je to o tom, kto je jak zvyknuty odpajat ...